یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
۸ |
۴
گرد مولر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرد مولر مهاجم افسانه‌ای پیشین تیم‌های ملی آلمان و بایرن‌مونیخ که مدت زیادی بیمار و بستری بود، در ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

گرد مولر اسطوره فوتبال آلمان و بایرن‌مونیخ ملقب به «بمب‌افکن» که مدت زیادی بیمار بود امروز در ۷۵ سالگی درگذشت.

مولر که برترین گلزن تاریخ بوندس‌لیگای آلمان با ۳۶۵ گل است، مدت زیادی با بیماری زوال عقل دست‌وپنجه نرم می‌کرد و همسرش گفته بود که اصلاً دیگر چیزی متوجه نمی‌شود.

مولر که در مولر در ۶۰۷ بازی با پیراهن بایرن‌مونیخ موفق شد ۵۶۶ گل به ثمر برساند، ۱۴ جام قهرمانی همراه باواریایی‌ها در افتخاراتش داشت و همه جام‌های ممکن را برد. او همراه آلمان قهرمان یورو ۱۹۷۲ و جام‌جهانی ۱۹۷۴ هم شد. او زننده گل قهرمانی مانشافت در جام‌جهانی ۱۹۷۴ مقابل هلند هم بود.

این اسطوره تازه درگذشته تا فصل پیش هم صاحب رکورد گلزنی در یک فصل بوندس‌لیگای آلمان با ۴۰ گل بود که روبرت لواندوفسکی با ۴۱ گل رکوردش را شکست.

گرد مولر

گرد مولر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    یادش بخیر بچه خیلی خوبی بود بچه محله ما بود تو مونیخ ۲۰سال المان بودم
  • اسطوره ❤ DE ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    گرد مولر افسانه ای؛ اسطوره بی بدیل آلمان؛ روحت در آرامش بزرگمرد Ruhe in Frieden ❤
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    روحت شاد گرد مولر بمب افکن
  • سینا IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    بهترین مهاجم نوک تاریخ بود آمار و رکوردهای داره که حتی مسی و رونالدو هنوز نزدن دو نمونه میگم تا ببینید: تنها بازیکنی که کفش طلا توپ طلا و فاتح جام جهانی یورو و سی ال همه رو با هم شده تنها بازیکنی که فینال جام جهانی یورو و سی ال گل زده حتی فینال باشگاه های جهان هم گل زده! تنها بازیکنی که تو یک سال توپ طلا و کفش طلا رو با هم گرفت که این رو نمیدونم مسی و رونالدو زدن با نه 62 بازی ملی 68 گل و 4 بار آقای گل سی ال که تازه 29 سالگی از فوتبال ملی خداحافظی کرد!!!
    • نیکویی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      درسته که مولر مهاجم خیلی خوبی بوده ولی به نظر من در یه بازه بیست سی ساله بهترینه نه کل تاریخ. مقایسه فوتبال و فوتبالیست های ۴۵ سال پیش با الان اشتباهه و مقایسه فوتبال چهل و پنج سال پیش با زمان قبلترش هم باز اشتباهه. الان تکنولوژی روی ورزش خیلی تاثیر گذاشته. چقدر بخورن،چی بخورن،چقدر تمرین کنن، حتی چه جوری تو زمین بدون. بازیکنی مثل رونالدو همین جوری رونالدو نشد یه مدت برای روش درست دویدن از یوسین بولت کمک می‌گرفت.بدنها و هیکل ها تفاوت کرده، شما یه نگاه به سیکس پک رونالدو و هیکل (در اصل شکم)پله در جام جهانی بنداز! فوتبال الان فیزیکی تر و تاکتیکی تر شده . مدافعی مثل سرخیو راموس اگه دریبل بخوره راحت خطا می‌کنه بگذریم که خطاهای تاکتیکی که گاهی گواردیولا حین بازی بکار میگیره خیلی حساب شده و فنی هس. نمی‌ذارن مهاجم رد بشه کار مهاجم های اون موقع با این سرعت کم نیس و گل زدن به مراتب سخت‌تر شده. این رکوردهایی که مسی الان داره می‌زنه اون موقع نمیتونستن چون امکانات و تمرینات ضعیفتر بوده الان تاکتیک‌های دفاعی پیچیده تر، دفاع حساب شده تر و دروازه بانی اصولی تر شده . در کل مقایسه اشتباه هس
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    المان زمان جنگ ایران و عراق به صدام سلاح شیمیایی می داد تا بر سر همانهایی که امروز با ریا و افاده و پز مردم مظلوم خوزستان می نامید بریزه بنده تا حد ممکن وقایع فوتبالی این کشور را پیگیری نمی کنم
  • بینام IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    فوتبالیست هابخاطرهدزدن وبوکسورهابخصوص اگه زمینه ژنتیکی هم داشته باشنددرمعرض پارکینسون والزایمرهستند
  • بالاک IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    روحش شاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی