دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
۳ |
۳
واکنش گل محمدی به احتمال جدایی مغز متفکر پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید مطهری، فصل آینده هم عضوی از کادر فنی پرسپولیس خواهد بود.

در حالی که بعد از پایان فصل اخباری درباره احتمال جدایی حمید مطهری از این تیم منتشر شده بود اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مطهری فصل آینده هم کنار یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.

مطهری که در چند وقت اخیر پیشنهادهای مختلفی برای سرمربیگری دریافت کرده، چند هفته قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این بار از چالش سرمربیگری استقبال خواهد کرد منتهی مخالفت یحیی گل‌محمدی با جدایی دستیار اولش باعث شد که جدایی تئوریسین کادر فنی پرسپولیس منتفی شود و او به همکاری‌اش با این باشگاه ادامه دهد.

بر اساس گزارش فوتبالی، مطهری که همراه یحیی گل‌محمدی از شهرخودرو به پرسپولیس آمد، در ماه‌های اخیر دو پیشنهاد لیگ برتری را رد کرده و به نظر می‌رسد برای سرمربیگری او در لیگ برتر باید حداقل تا فصل بیست و دوم صبر کنیم. او در کنار داود فنایی و کریم باقری چهره‌های مورد اعتماد سرمربی پرسپولیس هستند که از نقش آنها در موفقیت‌های اخیر پرسپولیس نمی‌توان به سادگی عبور کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    همتون عشقین ارتش سرخ مرگ رویاهای اسدقلال و ۴پاهان
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    تمام بازیکنان و مربیان و کادر فنی پرسپولیس بدانند فقط در پرسپولیس مغز متفکر و نابغه و بمب افکن و جرالد و عقاب و شیر وپلنگ و از این دست القاب هستید چون این هویت را پرسپولیس به شماها می دهد اما اگر از پرسپولیس خارج شدید چه بخواهید و چه نخواهید این القاب را جا خواهید گذاشت و به همان آدم های معمولی قبلی باز خواهید گشت کی فکر می کرد وحید امیری و مهدی ترابی و احمدزاده و ومحرمی وبشار رسن و حتی بیرانوند در غیر پرسپولیس حتی به یک بازیکن زیر معمولی تبدیل شوند که یا دیپورت شدند یا قرضی دست به دست میشوند نورالهی و کنعانی زادگان نیز بزرگتر اینها نیستند برای آنها هم شب درازه و قلندر بیدار
  • علی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    مغز متفکر شما دورش اکنون شد لنگی جون سلطانی فر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی