نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دادگاه CAS سایپا را به لیگ برتر برمی‌گرداند؟/ روزهای پراسترس برای تیمی که سقوط نکرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه سایپای تهران به دنبال احقاق حق خود در دادگاه عالی ورزش هستند تا شاید دوباره امتیاز لیگ برتری شان را به دست بیاورند.

ماجرای دیدار جنجالی پیکان و سایپا در لیگ برتر بیستم را همگان به یاد دارند؛ جایی که پیکان تهران با وجود برد دو بر یک در زمین بازی اما در ثانیه های پایانی یک تعویض اضافه انجام داد و همین موضوع با شکایت سایپا همراه شد. در ابتدا کمیته انضباطی نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود سایپا اعلام کرد و با اعتراض پیکان پرونده به کمیته استیناف رفت. بعد از کش و قوس های فراوان اما استیناف حکم را برگرداند و رای به ثبت نتیجه دو بر یک پیکان در آن بازی شد.

با صدور حکم استیناف صداهای اعتراضی زیادی از باشگاه سایپا بلند شد و حتی کار به جایی رسید که سراجی مدیرعامل سایپا اعلام کرد که پرونده را به دادگاه عالی ورزش می‌کشاند تا در آنجا به نتیجه برسد.

سایپایی‌ها که از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کردند همچنان پیگیر این پرونده در CAS هستند. مدیران باشگاه نارنجی‌پوش تهرانی از چند هفته قبل با استخدام چند وکیل داخلی و خارجی پرونده شکایت از پیکان را به دلیل انجام ۶ تعویض در جریان بازی به CAS شکایت کردند و حالا منتظر تصمیم گیری این نهاد عالی ورزش هستند.

از این رو در صورتی که دادگاه عالی ورزش حکم نهایی خود را به سود سایپا بدهد، آنوقت نارنجی پوشان با کسب امتیاز از دیدار با پیکان باید در لیگ برتر باقی بمانند و این تیم ذوب‌آهن خواهد بود که به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

به همین خاطر مدیران باشگاه سایپا در تلاش هستند تا قبل از شروع رقابت های لیگ برتر بیست و یکم حکم دادگاه عالی ورزش در خصوص شکایت آنها صادر شود. از باشگاه سایپا خبر می‌رسد که وکلای آن و همچنین برخی مدیران ارشد قصد دارند سفری به سوییس داشته باشند تا با پیگیری موضوع بتوانند سریعا حکم را دریافت کنند.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد و آیا سایپایی‌ها موفق خواهند شد با پیگیری هایی که در CAS انجام می‌دهند مجوز بقای خود در لیگ برتر را بگیرند یا اینکه اتفاقات پیش آمده تغییری نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    سایپا تو دادگاه هیچ شانسی نداره
  • دوپینگ ارزنیمایی تبانی کیسه IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    اولاً که حق سایپاست که در لیگ برتر بمونه طبق قانون. در ثانی حتی اگر یک تیم از بین تیمهای تروریست کم بشه باز جای شکر داره. الهی به امید خودت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی