برکناری غلامرضا محمدی/ سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پژمان درستکار عضو پیشین تیم ملی کشتی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب شد.

با توجه به درپیش بودن رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان (۱۰ تا ۱۸ مهرماه – اسلو نروژ) و لزوم تعیین سرمربی برای هدایت تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در این مسابقات و شروع هرچه سریع‌تر تمرینات، فدراسیون کشتی اقدام به انتصاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کرد.

بر این اساس فدراسیون کشتی پژمان درستکار عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد را به سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب کرد.

دو مدال طلای قهرمانی آسیا، مدال طلای رقابت‌های دانشجویان جهان، مدال برنز جام جهانی کشتی، عضویت در تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی، عنوان چهارمی رقابت‌های جهانی تهران، سرمربیگری تیم کشتی آزاد ناشنوایان و قهرمانی با این تیم در رقابت‌های جهانی و چندین دوره حضور به عنوان سرمربی در لیگ برتر کشتی آزاد و قهرمانی در این رقابت‌ها از سوابق ورزشی این کشتی گیر اسبق تیم ملی ایران است.

فدراسیون کشتی همچنین از زحمات و تلاش‌های غلامرضا محمدی سرمربی سابق تیم ملی و همکارانش قدردانی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    این جناب درستکار رفیق شفیق چندین و چند ساله جناب دبیر از دوره کشتی گیری است . سالها در رده مربی گری کار کرده و عرق ریخته است اما هر گز در حد و حدود سرمربی گری تیم ملی نشان نداده است . بهر حال رفیق بازی هم یه جورایی همیشه کا رساز بوده است . با ید نشست و دید این بار رفیق بازی کا رساز هست یا اینکه با ید به سعدی بزرگوار پناه برد که میفر ماید: ========================================================================================= کار هر بز نیست خر من کوفتن ...... گاو نر میخواهد و مرد کهن
  • عباس صالحی RO ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    با سلام مازندران قطب کشتی آزاد جهان یعنی یک سر مربی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی