نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که پیوستن مهدی قایدی ستاره تیم استقلال به شباب‌الاهلی امارات قطعی شده است.

سایت UAE امارات پیوستن قایدی به الاهلی را قطعی دانست و با منتشر کردن ویدئویی از این بازیکن با پیراهن استقلال در لیگ قهرمان آسیا نوشت: یک حرکت دیدنی از بازیکن جدید الاهلی.

الاهلی دقایقی قبل هم از عقد قرارداد با احمد نوراللهی خبر داد و به نظر می‌رسد که این دو بازیکن در تیم اماراتی همبازی خواهند شد.

عکس عجیب سایت اماراتی از مهدی قایدی با پیراهن الاهلی/ انتقال او قطعی است؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگ‌آبی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    قرمز نههه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      لیگ قطر ستاره های ایرانی را می گرفت حالا لیگ امارات هم بهش اضافه شد . لیگ قطر و لیگ امارات به تاراج می برند تیم های ایرانی را
    • حمید علوی CA ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      کیسه جان بنده علیرغم اینکه بهتر میدونم که بازیکنای ایرانی برن خارج و پول در بیارن (بشرطیکه پول رو در ای آن سرمایه گذاری کنن)، اما چون تز نظر فنی فرمایش شما صددرصد درسته، باهات موافقم.
    • پویا IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      پس سفر شاه فرهاد به دوبی نتیجه داد . اخر فصل نگید پرسپولیسیه چون مجیدی فرستادش دوبی
    • مصطفی۶^۶ IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      قرمز بیشتر بهش میاد ⁦:-)⁩
  • حمید علوی CA ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    با توجه به اینکه اسم لیگ امارات (که قبلن جعلی و‌ توهین آمیز بود)عوض شده، خوبه که دوباره بازار جدیدی برای فوتبالیستهای ایرانی باز شده، فقط خداکنه غیرت کنن و درآمدهاشون رو در سرزمین خودمون سرمایه‌گزاری کنن، اونم سرمایه گذاری مولد که چند نفر شاغل بشن. نه اینکه در دوبی فقر بخرن و هموطنشون در بوشهر یه شغل نداشته باشه و اینا در قصر کنار آب برای همون مردم بیکار و بی پول عکس استوری کنن.
    • مجهول الهویه IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      اگر فوتبال در ایران ساختار درستی داشت و به جای زیاندهی درآمدزا بود این بازیکنا سر از امارات و قطر درنمی‌آورند. آخه قطر و امارات ک‌ه جای پیشرفت فوتبال بازیکن نیست! با این روال تیم‌های ایرانی قهرمانی ای سی ال را باید در خواب ببینند.
    • درگاهی. IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      هنوز هوض نشده. یه سرچ کنید متوجه میشید که هنوز اسم جعلی خلیج عربی هست. اونا انقدر پر رو هستند که بخاطر یک بازیکن ایرانی نمیان اسم لیگ عربی رو بردارن.
  • سام IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    سایت خود تیم اماراتی حتی یک کلمه در اینباره مطلب نداره. در ضمن پیوستن بازیکنان ایرانی به لیگ امارات ممنوعه، احتمالا در حد یک شایعه هست که ففط تو ایران میشه دید. در ضمن نوراللهی هم که گفته روحش از این ماجرا خبر نداره.
  • پاوه IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    قرار بود از فصل بعد بنام اسپانسر ( ادنوک ) که یک شرکت اسرائیلی الصل است نغییر نام بده ولی هنوز تو همه سایتهای خبری و تلوزیونها و مطبوعات بنام لیگ خلیج عربی نامیده میشه. فدراسیون هم اعلام کرده بود تا وقتی این نام جعلی بصورت کامل و اعلام رسمی فدراسیون فوتبال امارات تغییر نکنه، هیچ بازیکن ایرانی حق پیوستن به باشگاهای اماراتی رو نداره. هیچ بازیکنی هم پیوستن به تیم اماراتی را تائید نکرده و نورالهی تکذیب هم کرده. فقط یک شایعه هست که البته چیز جدیدی هم نیست.
  • امیر علی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    خدایی رنگ قرمز خیلی بهش میاد بدون شک قایدی پرسپولیسی است حالا متوجه میشه با رفتن به تیم کیسه نشان با دو آرم جعلی چقدر سال های زندگی اش رو از بین برد دیدید که همسرش هم به این مسئله اذعان داشت
  • دختر آبی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    چرا واقعا دارین استقلال را خرابمی کنید بخدا خسته شدیم همین اقا بقول خودش پسر استقلاله اینطوری داره خرابشمی کنه اگه قرار بر اینطوری بودن بود ما هودارا استقلال را ترک کرده بودیم از بس که تیم های دیگه به رخمون کشیده شدن یکم وجدان داشته باشید مرد باشید این پیراهن قرمز مایه ی خفته نه افتخار
  • ٠٠٠ IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    لعنت به رنگ لباست
  • ☆♡ IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    اینجا باید بگیم حرفا میلیاردیه رفتارا هزار تومنی
  • سید IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    جناب مربی با دانش و علم و صداقت ..درست! بازی با الهلال به قائدی معطوف نکنید !! ظاهرا به الشباب رفت خوب..چه بهتر انشالله پیشرفت خواهد کرد تمام نگاهها بازی با فولاد قایدی بود فقط سه دقیقه اول دو مورد توپ پاش خورد ۱۲۰ دقیقه گم بود دو تا یه ربع که اصلا یک بار اسمش گزارشگر نبرد ... تازه الهلال فولا د نیست !! الهلال قوی تر از فولاد است از هرجهت حواس ها جمع باشه.....اگر فکرتون به قایدی باشد قافیه را باختید !! استقلال طوری فوتبال کنه که انگار قایدی نیست...همینطور پرسپولیس که اصلا احساس نکنند احمد نور و کنعانی نیستند و همینطور تراکتور.... امید موفقیت برای هر سه تیم در آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی