نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
رقابت ۳ لژیونر ایرانی در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا/ علی جهان برگشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا جهانبخش، اللهیار صیادمنش و محمد نادری، نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر آسیایی حاضر در فوتبال اروپا شده اند.

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچون روال همیشگی خود، اقدام به برپایی یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن آسیایی شاغل در فوتبال اروپا کرده که در این میان نام سه بازیکن ایرانی نیز در بین ۱۰ نامزد کسب این عنوان دیده می شود.

علیرضا جهانبخش که در جریان پیروزی ۳ بر صفر فاینورد مقابل لوتسرن سوئیس در مرحله انتخابی لیگ کنفرانس اروپا ۲ گل زد، یکی از کاندیداهای کسب این عنوان است. اللهیار صیادمنش نیز که گل تساوی زوریا لوهانسک برابر ماینای را به ثمر رساند، به همراه محمد نادری بازیکن جدید آلتای اسپور از دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین لژیونر آسیایی شاغل در اروپا در هفته گذشته هستند.

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در توصیف هرکدام از بازیکنان ایرانی حاضر در این لیست اینگونه نوشته است:

علیرضا جهانبخش (فاینورد، ایران)
۴۲ دقیقه، ۲ گل، ۳ پاس منجر به شوت (پیروزی ۳ بر صفر برابر لوتسرن)
علیرضا جهانبخش برگشت! مهاجم ایرانی با ضربه ای فوق العاده هم بازگشت به فوتبال هلند و هم بازگشت به روند گلزنی را اعلام کرد. او با دبل برابر حریف سوئیسی، پیروزی فاینورد در مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا را رقم زد.

محمد نادری (آلتای، ایران)
۹۰ دقیقه، ۱۵ دوئل برنده، ۶۸ درصد دوئل پیروز، ۱۰ بازیابی ( پیروزی ۳ بر صفر مقابل کایسری اسپور)
این اولین بازی درخشان برای محمد نادری مدافع چپ سابق پرسپولیس و استقلال در سوپر لیگ ترکیه بود که روز یکشنبه در پیروزی ۳-۰ مقابل کایسری اسپور بازی کرد. او تنها سه روز قبل از این بازی به طور رسمی به آلتای اسپور تازه صعود کرده پیوست.

اللهیار صیادمنش (زوریا، ایران)
۳۸ دقیقه، ۱ گل، ۳ دریبل موفق (تساوی ۱-۱ در مقابل ماینای)
اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۰ ساله، یکی از بازیکنان موفق آسیایی در اروپا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ بود. او در فصل جدید شروع به کار کرد و با خلاقیت و خونسردی یک فرصت نصف و نیمه و کم شانس را به دست آورد تا اطمینان حاصل شود که زوریا در نخستین بازی فصل لیگ اوکراین مقابل ماینای سهمی در غنایم این بازی (کسب امتیاز) دارد. 

در این نظرسنجی، بازیکنان دیگری نظیر سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام، فروهاشی بازیکن ژاپنی سلتیک، اندو ستاره ژاپنی اشتوتگارت و... حضور دارند.

۳ ایرانی کاندیدای بهترین لژیونر آسیایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی