نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
۹ |
۳
مهدی رحمتی تهدید شد/ بس کنید ...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو واکنش تندی به اظهارات اخیر سرمربی این تیم داشت.

 پدیده یا شهرخودرو؟ یک سال است هواداران فوتبال و مشهدی‌ها نمی‌دانند با کدام اسم این تیم را صدا بزنند و هر چند وقت یکبار، مالکیت یکی از آنها تایید می‌شود که جدیدترینش هم به نام شهرخودرو خورده است.

 سید مهدی رحمتی، سرمربی نماینده فوتبال مشهد در جدیدترین اظهاراتش علیه مدیریت باشگاه شهرخودرو انتقاداتی داشت و تاکید کرد که ستاره‌های این تیم در حال فروش به سایر تیم‌ها هستند و با این وضع تیم او دچار مشکل خواهد شد.

اکنون مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در واکنش به اظهارات رحمتی مبنی بر فروش بازیکنان و ستاره‌های تیم از سوی مدیریت جدید عنوان کرد: قطعا در مورد او تصمیم‌گیری خواهد شد، چراکه وی نقض مفاد قرارداد عمل کرده و با نشر اکاذیب، اقدام به تشویش و تحریک اذهان عمومی داشته است.

او ادامه داد: آقای رحمتی! بس کنید؛ اکبر صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی، سعید جلالی، حسن جعفری، فرشاد فرجی و الباقی را ما فروختیم؟ شهامتش را داشته باشید و امضای رضایت‌نامه‌ها را نشان دهید تا مردم متوجه حقایق شوند که همه‌ این سرمایه‌های باشگاه و استان را بدون اجازه ما به تاراج بردید.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو با بیان اینکه آقایان می‌دانند که ما مستندات فروش این عزیزان را داریم، خطاب به مهدی رحمتی ابراز کرد: شما هرچه اعتبار در مربیگری به‌دست آوردید، از مالک شهرخودرو بوده که به شما اعتماد کرد و حالا به این شکل پاسخ خوبی را می‌دهید؟

 او اضافه کرد: درست است ما جلساتی را با اعضای هیئت مدیره داشته‌ایم، اما نه برای فروش بازیکن چراکه شما با سرپرست مدیرعاملی (موقت) همه را فروختید.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو یادآور شد: ما پس از تعطیلات طبق اعلام قبلی، شنبه کارمان را شروع خواهیم کرد و مطمئنا با قدرت به استقبال لیگ برتر در فصل جدید می‌رویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران سابق IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    رحمتی کیسه کش اعظم برای خوش خدمتی میخواد هر چی ستاره هست بده استقلال، ای کاش حداقل در استقلال دو زار تحویلش میگرفتن!!
  • دوپینگ ارزنیمایی تبانی کیسه IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    کیسه=هوچی. کیسه=فرافکنی. کیسه=جعل. کیسه=دوپینگ. کیسه=ارزنیمایی. کیسه=فتوشاپ. کیسه=تبانی. کیسه=دروغ. کیسه=فساد. کیسه=شیش.
    • /// IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      همه این ها که شمردی شایسته تیم خودت است،خصوصیات تیم خودت را به بقیه نسبت نده،در جواب دوستمون که با نام کاربری فرد دیگری اظهار نظر میکند باید بگویم که میشه بفرمائید به جز مرادمند کدام بازیکن تیم شهر خودرو در این مدت به استقلال اومده؟شهر خودرو حتی نیم فصل قاسمی نژاد را به استقلال نداد،پرسپولیس علاوه بر سرمربی شهر خودرو میلاد سرلک،فرشاد فرجی و الان هم علی نعمتی را از پرسپولیس گرفته در حالی که هنوز پول رضایت نامه گل محمدی پرداخت نشده است آن وقت چگونه آقای رحمتی چگونه به استقلال خوش خدمتی کرده؟چرا از روی هوا حرف میزنید؟ایام شهادت امام حسین علیه السلام را نیز تسلیت عرض می کنم.
    • دوپینگ ارزنیمایی تبانی کیسه IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      عموجون چرا داغ کردی؟! نیازی به اینننننننهمه قلمفرسایی نیست! من برا حرفام مدرک دارم! ۴ ساله بی سند دارین میگین حکومتی، حکومتی!!! اما من با سند میگم شما و تیمتون همه‌ی اینایی که بالا گفتم هستین! خواستی بگو تا رو کنم! زد زیاد!!!
  • محسن IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    نمی دونم از رو تعصب کامن میذارید یا برای عواید مادیش. اما حیا هم خوب چیزیه؟ طرف نیومده پشت میزش شروع کرده سرمربی تیم رو دور زدن و نسیه فروشی بازیکن به تیمی که پول نسیه های قبلی رو نداده. خود سرمربی تیمش داره میگه من به این بازیکن نیاز دارم چرا باید بفروشدش؟ چه مشکلی از باشگاه با این فروش حل میشه؟
  • مهیار IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    وقتی کسی میخواد هزینه کنه میتونه خرید و فروش بکنه و سرمربی هم میبینه نمیشه میتونه استعفا بده یا سکوت کنه و درخواستش رو برای جایگزین بده نمیشه که یک بازیکن رو اسیر کرد چون فقط میخواد بره پرسپولیس چطور فقط قاسمی نزاد میتونه بره استقلال؟؟ میخواد الان بیاد پرسپولیس قیمت رضایت نامه دوبله میشه این تیم دوم کیسه نیست آقای رحمتی شما دلت برای تیم مشهد نمیسوزه میدونی داری برای کی شیرین بازی درمیاری؟؟
  • بنده خدا IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    رحمتی درپدیده داره دلالی میکنه که بزودی دستش رو میشه ومی انزنش بیرون
  • تکین IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    اقای مدیر به اصطلاح محترم !زمانی که رحمتی تنها و بدون پول داشت تیم میبست شما کجا بودی الان چرت میگی؟؟؟حتی اگه رحمتی امضا هم کرده باشه پولشو نزاشته توو جیبش و خرج خرید بازیکن و هزینه های باشگاهتون شده!مالک خیانتکار شهر خودرو مربی تیمشو مفت تقدیم پرسپولیس کرد و هنوز پولشو نگرفته اون وقت رحمتی مقصره؟شما اگه جرات داشتی اون موقع دهنتو وا میکردی!الان هم همون مالک بهترین بازیکناشو با چک مدت دار تقدیم تیم خاص میکنه تا باز رحمتی یا از صفر شروع کنه یا بره!تو اگه مدیر بودی پشت مربی وایمیسادی
  • ناصر طرقی IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    درود به جناب مدیر عامل که از اول با صلابت داره کارش را شروع میکنه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی