نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
گرایی: بعد از نیمه نهایی ریکاوری نشدم/ المپیک توکیو تمام به پاریس می‌اندیشم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی فرنگی در المپیک ۲۰۲۰ گفت چون برای کسب مدال طلا به توکیو رفته بود، بعد از مبارزه نیمه نهایی خیلی عصبی بوده و برای کشتی رده‌بندی خوب ریکاوری نشده است.

محمدعلی گرایی با اشاره به حضورش در دور جدید تمرینات تیم ملی فرنگی اظهار داشت: چند روزی است که به اردو بازگشته‌ایم. به لحاظ روحی بهتر از قبل شده‌ام. ۴۰، ۵۰ روز بیشتر تا مسابقات جهانی نروژ زمان نداریم و باید دید تصمیم کادر فنی تیم ملی چیست.

وی با تأکید بر اینکه پرونده المپیک را برای خود بسته است و به مسابقات پیش رو فکر می‌کند، تصریح کرد: وضعیتم خوب است و المپیک توکیو برای من تمام شد. هر چه که بود خوب یا بد، تمام شد و رفت و حالا همه فکر من به المپیک ۲۰۲۴ پاریس است که بتوانم آنجا جبران کنم.

این کشتی‌گیر مدعی وزن ۷۷ کیلوگرم درباره علت شکستش در توکیو یادآور شد: اینکه باختت را توجیه کنی، کار خوبی نیست. من هم نمی‌خواهم این کار را انجام دهم، اما اینطور می‌توانم بگویم که شرایط به گونه‌ای پیش رفت و همه چیز دست به دست هم داد که نتوانم آنطور که باید کشتی بگیرم و نتوانستم صدِ خودم را روی تشک بگذارم.

وی ادامه داد: متأسفانه این باعث شد نتیجه بسیار بدی را در توکیو تجربه کنم، آنهم باختی که در اوج کارم رقم خورد. می‌توانستم مدال خوبی بگیرم، اما در نهایت بدون مدال برگشتم. بعضی مواقع هر چه آدم تلاش می‌کند، نمی‌شود. قطعاً خواست خدا این بوده است.

گرایی که برای مدال طلا به المپیک رفته بود در پاسخ به این سؤال که آیا شکستش در مبارزه رده‌بندی به خاطر شرایط روحی بد بعد از شکست در نیمه نهایی بود، گفت: یک اتفاقاتی بعد از مسابقه نیمه نهایی رخ داد که من به خاطر آن زیادی عصبی بودم. چون برای طلا رفته بودم و وقتی در کشتی نیمه نهایی به خواسته‌ام نرسیدم، نتوانستم خودم را جمع و جور کنم. اینطور نبود که مدال برنز برایم ارزش نداشته باشد. خودم می‌دانستم کجا کشتی می‌گیرم.

وی در خاتمه گفت: بعد از باخت در نیمه نهایی خوب ریکاوری نشدم و از نظر روحی با شرایط بدی در مسابقه رده‌بندی حاضر شدم. به هر شکل مدال از دستم رفت و حالا به آینده چشم دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی