نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تصمیم عجیب AFC؛ عربستان میزبان لیگ قهرمانان آسیا شد/ دلارهای سعودی کار فوتبال ایران را سخت کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا که کاملا با دلارهای آل سعود اداره می‌شود بار دیگر با یک تصمیم عجیب و غریب همه آسیا را شوکه کرد.

 کاملا قابل پیش بینی بود که دلارهای عربستان کار خودش را بکند و این تیم میزبانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به طور کامل بگیرد. این در حالی است که سالهاست تیم‌های عربستانی به ایران نمی‌آیند ولی ما باید به عربستان برویم و هیچ اعتراضی هم نداشته باشیم.

در ادامه همین روند کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک حرکت عجیب و غریب دیگر میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ را به عربستان هدیه کرد و حالا به طور طبیعی شانس قهرمانی تیم های این کشور و یا حداقل به فینال رسیدن آنها افزایش پیدا می کند و این یعنی سخت تر شدن کار نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در منطقه غرب این قاره با میزبانی عربستان در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی انجام می‌شود. میزبانی شرق آسیا هم به کشور کره جنوبی رسیده است. AFC همچنین اعلام کرد فینال این دوره از بازی‌ها در عربستان برگزار خواهد شد.

در حال حاضر بازی‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در مرحله یک هشتم نهایی به سر می‌برد. از ایران سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور به ترتیب باید در شهریور ماه با استقلال تاجیکستان، الهلال و النصر عربستان دیدار کنند.

پرسپولیس در دوشنبه تاجیکستان میهمان استقلال است، تراکتور در قطر با النصر عربستان بازی می‌کند و استقلال هم در کشور امارات به مصاف الهلال می‌رود.

به این ترتیب نمایندگان ایران در صورت صعود از این مرحله، باید به کشور عربستان بروند و سه مرحله باقیمانده را در این کشور بازی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجي IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    به چيتون قسم؟ تا كي بايد بي عرضگي و زيرساختاي افتضاح خودمون رو به پاي دلار هاي سعودي و لابي ها و اينجور مسائل پيوند بزنيد؟ يبار بپذيريد بي عرضگي از امكانات نداشتن خودمونه. خيلي اين حرفاتون چيپ و بي ارزش شده
  • 4444 DE ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    ازین دلارا ماهم داریم ولی یا اختلاس میشه یا خرج سوریه و لبنان و عراق و فلسطین و یمن و جدیدا طالبان میشه، نه واکسن زدن نه وی ای آر آوردن نه امکانات دارن، نه زمین تمرین، میزبانیم میخوان، خبرناهار های قلم فروش و چاپلوسی که برا دولت دم تکون میدن با این خبرها و تحلیل های دروغ شرافت خودشون رو میفروشن. ی زمان تو این مملکت بازی های آسیایی برگزار میشد. بی کفایتی و حمافت مسئولین ربطی به دلار و یورو نداره، 43 ساله مقصر همه بدبختیای ما شده آمریکا و غرب و آل سعود، پس دقیقا شما چه غلطی میکنین؟
    • یاسین IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      شما چرا سیاسیش میکنی. اولا مشکلات ایران مربوط به 43 سال نیست ، بلکه مربوط به 300 سال هست. زمان طاغوت که مشکلات بدتر از این وجود داشت. ثانیا سایه ظلم عربستان فقط بر روی ایران نیست. بلکه به سایر کشورها هست. ثالثا که عربستان هم با چندتا کشور مشکل داره ، به یمن حمله میکنه، در داخل کشورش کلی محدودیت علیه زنان داره. چرا کسی بهش ایراد نمیگیره؟ فقط چون ایران حرف حق رو میگه و جلوی ظالم ایستاده ایراد گرفتید.
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    بله با دلارهای عربستان اداره می‌شود. حرفیه؟ مشکلی دارید؟ هرکی مشکل داره خودش خرج کنه. وقتی دست رو دست گذاشتند و دلارهای ایران را خرج عشق عیش و نوش آقازاده های بی مصرف میکنند هر گونه اعتراض و نق و ناله ممنوع. همینه که هست.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    خوشبحال النادی الکیسه شد فقط اگه بیان مرحله بعد
  • ایرانی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    خاک تو سر مسولین ایران. ی زمانی میزبان بازی‌های آسیایی می شدیم ولی حالا میزبان بازی های باشگاهی هم نمی شیم. یعنی در و بلای بن سلمان بخوره تو سر تک تک مسولان ایران
  • Farid US ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    In ax bi orzegey masoulane irany hast hagh ra bayad gereft, chera iran ham tahrim nemikonad
  • سارا IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    عربستان هم ثروت داره هم نفوذ هم قدرت اما اهل لابی نیست فراموش نکردیم که پارسال الهلال که به سرو گردن از بقیه تیم ها بالا تر بود به بهانه کرونا از مسابقات حذف کردن چرا اونوقت لابی نکردن عربستان مردمی با فرهنگ دارن که مسایل بهداشتی رو رعایت میکنن و بهترین میزبانی رو دارن کرونا و مهار کردن بهترین ورزشگاه ها رو داره پس لطفاً عادلانه قضاوت کنید
  • ایمان IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    یک سال بازی نکنن ، امسال نرن بازی تحریم کنند ، هر سه تا تیم ایران
  • علی IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    انتظار داشتی با این وضعیت کرونا و امکانات میزبانی رو به ایران بدن،
  • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    بی عرضگی خودتون به پول دادن یک کشور ربط ندید، آنها هم بهداشت را رعایت کردن وکورونا را مهار کردن وهم از نظر امکانات مجهز هستند
  • حسن IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    چرا خجالت می‌کشید پای دلار عربستان را پیش میکشید روتو ن نمیشه به کدام امکاناتتون می‌نازید موفقیت و امکانات خودتان را با عربستان مقایسه کنید فقط اسم رهبر مسلمین جهان را داریم اینم چون انتخاب خودمان است غیرازاین کدام کشور به ما بها میده رفتارتان را با ورزشکارای خودمان وبا دنیا عوض کنید مثل انسان برخورد کنید تا جایگاهتان پیدا شود تو تمام دنیا تنها دوست کشور فقط با طالبان دوست هستین بغیراز آنها هیچ جای دنیا مارا آدم حساب نمیکند
  • یاسین IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    سایه ظلم عربستان فقط بر روی ایران نیست. بلکه به سایر کشورها هست. عربستان هم با چندتا کشور مشکل داره ، به یمن حمله میکنه، در داخل کشورش کلی محدودیت علیه زنان داره، در عربستان هنوز زن و شوهر نمی تونن تو خیابون دست همدیگه رو بگیرن. زنان حق ندارن به کافی شاپ برن. چرا کسی بهش ایراد نمیگیره؟ کلی رفتارهای ضد حقوق بشری دارند سازمان های بین الملی هم سکوت در سکوت. فقط چون ایران حرف حق رو میگه و جلوی ظالم ایستاده ایراد گرفتن؟ بعد از آمریکا و اسرائیل عربستان سومین زورگو در دنیا هست. قابل توجه دوستانی که تقصیر رو میندازن رو امکانات کم ایران، AFC میتونست یه کشور ثالث انتخاب کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی