رضا کرمانشاهی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا کرمانشاهی داور باتجربه فوتبال ایران در خصوص آخرین شرایط خود بعد از تصادف جنجالی‌اش توضیح داد.

یکی از اتفاقات جنجالی چند روز اخیر فوتبال ایران مربوط به خبر تصادف شدید رضا کرمانشاهی، داور باتجربه فوتبال ایران بود که سابقه قضاوت در دربی را نیز دارد.

کرمانشاهی که بعد از این تصادف جراحت شدیدی را پشت سر گذاشته، اکنون در خانه بستری است و مراحل درمانی خود را با توجه به خطرات ناشی از بستری شدن در بیمارستان در شرایط کرونا دنبال می‌کند. 

او درباره وضعیت خود بعد از این تصادف می‌گوید: خدا را شکر شرایطم بهتر است و نیاز به کمی زمان دارم تا بتوانم کمی بهبودی نسبی را پیدا کنم. با این حال شرایط بد نیست و شکر خدا خوب هستم و از تمام کسانی که طی این مدت جویای حالم بودند ولی نتوانستم پاسخ آنها را بدهم تشکر می‌کنم. 

وی درباره اینکه چرا اکنون در خانه بستری شده و آیا جراحت او برطرف و درمان شده گفت: به دلیل اینکه شرایط حاد بود و کرونا زیاد شده، پزشکان تشخیص دادند که مرا از بیمارستان مرخص کنند. برای تمام هموطنان عزیزم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هیچکس راهی بیمارستان نشود و برای کادر درمان نیز بهترین آرزوها را دارم که در این شرایط سخت از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند. 

کرمانشاهی در توضیح جراحاتی که در این تصادف متوجه وی شده گفت: دست راستم، پای چپم و پشت سرم آسیب جدی دیده است و فکر می‌کنم حالا حالاها کار دارم تا به سلامتی کامل برسم.

طی روزهای اخیر و بعد از این تصادف شایعات زیادی درباره آن شکل گرفت و گفته می‌شود این اتفاق عمدی و مربوط به قضاوت وی در دربی و عملکردی که داشته بوده است:  نه، چنین چیزی نیست. من عرض خیابان را طی می‌کردم و آن سمت خیابان رفتم تا وسیله‌ای تهیه کنم. در محرم این دودها هست که از ماشین بیرون می‌آید و نمی‌دانم چه چیزی است، یک دفعه یک دود عجیبی آمد من هم پشت ماشین‌ها در حال حرکت بودم و فکر نمی‌کردم کسی در این دود رانندگی کند که متاسفانه ماشین با من برخورد کرد و آن اتفاق افتاد. با این حال قطعا عمدی نبود و راننده آن خودرو مرا ندید. همان‌طور که گفتم حالم بهتر است و باید استراحت کنم تا به بهبودی برسم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی