نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
گفته بودم اگر کاری از من برنیاید از استقلال می‌روم/ اکنون همین احساس را دارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرویز مظلومی تنها عضو ورزشی هیأت مدیره باشگاه استقلال صراحتاً اعلام کرده اگر وضعیت به همین منوال پیش برود، از هیأت مدیره استعفا خواهد داد.

در حالی که استقلال در نقل و انتقالات پیش فصل نیاز به یک هیأت مدیره قوی و محکم دارد اما هیچ انسجامی میان مدیران باشگاه استقلال دیده نمی‌شود.

مددی چند روزی است راهی امارات شده تا ماجرای انتقال قایدی به لیگ این کشور و باشگاه الاهلی را پیگیری کند.

داریوش دلفانی و حمیدرضا آصفی نیز زمان قابل توجهی است در نشست‌های مدیران شرکت نمی‌کنند و با اینکه با استعفای آنها موافقت نشده اما عملاً خود را از تصمیم گیری درباره آینده استقلال کنار کشیده‌اند.

از سوی دیگر پرویز مظلومی، تنها عضو ورزشی هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز به شدت از اتفاقاتی که در روزهای اخیر در نقل و انتقالات رخ داده ناراحت و دلخور است و صراحتاً اعلام کرده اگر وضعیت به همین منوال پیش برود، از هیأت مدیره استعفا خواهد داد.

مظلومی دراین باره گفته: «بارها تأکید کرده بودم اگر نتوانم کاری برای استقلال انجام دهم از هیأت مدیره کنار می‌روم. اکنون نیز همین احساس را دارم چون نه قراردادی تمدید شده و نه بازیکن جدیدی به خدمت استقلال درآمده است. به همین دلیل تصمیم به کناره‌گیری از هیأت مدیره باشگاه استقلال گرفته‌ام تا شاید اوضاع بهتر شود.»

اگر مظلومی از هیأت مدیره استقلال کنار برود، اصغر ملکیان و احمد مددی که سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال را به عهده دارند به عنوان تنها اعضای باقی مانده در باشگاه باقی خواهند ماند که بعید است در چنین شرایطی این دو نفر به تنهایی قادر به برآورده کردن انتظارات هواداران این باشگاه باشند.

اینکه چرا همواره در فصل نقل و انتقالات که اساس یک باشگاه برافراشته می‌شود و باشگاه نیاز به مدیرانی قوی و پای کار دارد، چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال رخ می‌دهد، روشن نیست و باید دید وزیر ورزش و جوانان جدید چه برنامه‌ای برای خروج استقلال از وضعیت کنونی دارد و آیا با گماردن مدیران باتجربه و خبره بر این مشکلات همیشگی باشگاه استقلال فائق خواهد آمد یا خیر؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    می ترسند برای استقلال یک هیات مدیره قوی و استقلالی بگذارند
    • فری امپرازول IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      کیسه کش هرچی مولتی میلیاردر بوده ریختن تو کیسه بعد شما همچنان در حال مظلوم نمایی و هوچیگری هستین
    • اسنپ کاپ IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      اونوقت لنگ چه جوری قهرمان بشه ؟؟؟ راز موفقیت لنگ در این چند سال اخیر انتصاب مدیران بی خاصیت در استقلال بوده ،
  • تاجي IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    خب برو بزار يكي بياد كه كاربلد باشه! تا كي يه سري افراد خاص فقط ميان و ميرند؟؟
  • روح اله میری IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    آقای مظلومی، کسی به توامیدنداشت، حتی خودت هم ازخودت نومیدبودی، مثلا چی کاری میتونستی انجام بدی؟ اون کسی که شما را انتخاب کردخودش میدونست چکارکنه،
  • تاجی اصیل ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    اولا آقای امپرازول شما داروهاتو بفروش و تو مسائل سرورت سعی نکن زیاد نظر بدی چون خودتو ضایع میکنی فقط! دوماً آقای مظلومی این حرف رو خیلی وقت پیش خدمتتون گفتیم که شما اینکاره نیستین و مثل باقی پیشکسوتها که چون کاری از دستشون برنمیاد خودشونو توی این مدل مسائل دخالت نمیدن،شما هم اجازه بدین یه سری افراد که توانش رو دارن و حداقل حرفشون خریدار داره توی باشگاه باشن که حضرتعالی بخاطر مسائلی که خودتون هم میدونین خوشحال و خرامان فرمودین باشگاه رو درست میکنین!! باور کنین هوادار استقلال مسائل باشگاه رو بهتر از شما حلاجی میکنه!شما با دست بیعتتون با یه بی کفایت مثل مددی عملا یکی مثل نامداری رو که توی این چند ساله بدون منت به باشگاه کمک کرده رو از باشگاه کنار گزاشتین درحالیکه هفده میلیون تومان پول پرواز تیم توی بازی فینال رو هم نتونستین خودتون جور کنین در حالیکه خیلی بیشتر از این مبالغ رو امثال نامداری توی باشگاه از جیبش خرج میکرد که شما فراری دادینش از باشگاه! این کل کاری بود که تو این مدت انجام دادین و اونم به ضرر استقلال بود! کلا میشه فقط یک مورد، فقط یک مورد کار مثبتی که کردین رو بگین آقای مظلومی؟
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    اصلا نباید میومدی از اول هم استقلال باید نامداری رو بیرون نمیکرد نامداری عاشقتیم که عاشق استقلالی و از جیبت برامون خرج میکنی سوگولی که وزارت پولشو میده
  • حسن IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    مددی رهاکن استقلال چقدمیخای بخوری ونابودکنی مثل موریانه افتادی به جان استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی