یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
۷ |
۲
۴ کسب و کار خانگی پولساز در شرایط کرونا
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یکی از سوالات پر تکرار افرادی که قصد دارند برای خودشان کسب و کار راه اندازی کنند این است که آیا کار قبلی خودشان را رها کنند یا این که در کنار آن کار راه اندازی کنند.

راه اندازی کسب و کار خانگی یکی از بهترین راه های درآمد زایی یا افزایش درآمد در شرایط کنونی و وجود بیماری کرونا می باشد. در این مقاله قصد داریم به شما ایده های کسب  و کار در دوران کرونا و همچنین قوانین موفقیت در کسب و کار خانگی را برای شما بیان کنیم.

پیدا کردن ایده مناسب

اولین کاری که برای راه اندازی یک کسب و کار انجام دهید این است که تلاش کنید تا یک ایده مناسب برای خودتان پیدا کنید. در ادامه ما چهار راهکار برای پیدا کردن ایده را به شما می گوییم، علاوه بر آن برخی از ایده های پولساز کسب و کار خانگی را نیز برای شما بیان خواهیم کرد.

نیاز ها را شناسایی کنید

مهم ترین کار برای ایده دادن این است که سعی کنید نیاز های مردم را در زمینه های مختلف شناسایی کنید. برای این کار نه تنها باید در اینترنت و فضای مجازی مدام به دنبال نیاز های مردم باشید، بلکه زمانی که با دوستان و خانواده خود صحبت می کنید نیز از میان صحبت های آنها به دنبال نیاز باشید.

طوفان فکری انجام دهید

پس از این که نیاز های افراد را به خوبی مشخص کردید نوبت به آن می رسد که برای هر کدام از نیاز ها راه حل ارائه دهید. برای اینکار می توانید خودتان با چند تن از دوستان و خانواده تان طوفان فکری کنید. برای مثال برای هر کدام از ایده هایی که وجود دارد ۱۰ دقیقه زمان در نظر بگیرید و در این ده دقیقه همه راهکارها را بدون در نظر گرفتن عملی شدن یا نشدن آنها یادداشت کنید.

شما می توانید این کار را برای مرحله قبلی نیز  انجام دهید و نیاز ها را از طریق طوفان فکری مشخص کنید.

توانایی خودتان را مشخص کنید

در نهایت پس از شناسایی نیازهای مردم و مشخص کردن راه حل های پیشنهادی برای آن نوبت به این می رسد که توانایی ها، نقاط ضعف، نقاط قوت خودتان را مشخص کنید.

در این قسمت شما باید مشخص کنید که برای عملی کردن این راه حل ها به چه مهارت هایی نیاز است؟

کدام یک از این مهارت ها را دارید؟

به دست آوردن کدام یک از مهارت های مورد نیاز اولویت بیشتری دارد؟

با انجام این سه مرحله و پاسخ  به سوالات آن خواهید توانست ایده مناسبی را برای خودتان پیدا کنید.

برای مثال ایده راه اندازی دیجی کالا زمانی به ذهن برادران محمدی رسید که یک دوربین به اسم نو خریده بودند، اما دوربین دسته دوم بود. آنها تصمیم گرفتند فروشگاهی راه اندازی کنند که در آن کاملترین اطلاعات راجع به محصولات و مقایسه محصولات در آن قرار گرفته باشد.

بهترین ایده های راه اندازی کسب و کار خانگی

در ادامه برخی از ایده های پولساز کسب وکار خانگی را به شما معرفی می کنیم که در زمان کرونا و پس از آن نیز می توانید از آن طریق درآمد کسب کنید البته شما می توانید با مدیریت زمان چند کار را با هم پوشش دهید .

آموزش دادن

در چند سال اخیر آموزش دادن یکی از ایده های پولساز کسب و کار های خانگی می باشد. شما می توانید از هر تخصصی که دارید، ویدیو ضبط کنید و در پیج یا سایت خودتان قرار دهید و محصول کامل را در یک پیکج به فروش برسانید. اگر هم هیچ دانش و تخصصی ندارید، می توانید آن را به دست بیاورید و پس از آن این کار کسب درآمد کنید. از آنجا که افراد به دلیل کرونا تمایل زیادی به کلاس حضوری ندارند، اگر بتوانید محتوای آموزشی خوبی ارائه دهید، خواهید تواسنت در زمان کم به پول زیادی برسید.

تولید محتوا

از آنجا که داشتن محتوا مهم ترین نیاز یک کسب و کار آنلاین است، شما می توانید برای این کسب و کار ها محتوا تولید کنید. از طرفی اگر سعی کنید علاوه بر تولید محتوا، خدمات استراتژی محتوا را نیز انجام دهید،‌ درآمد بسیار بیشتری را کسب خواهید کرد.

برنامه نویسی و راه اندازی سایت

برنامه نویسی و راه اندازی سایت نیز به دلیل گسترش کسب وکارهای آنلاین، به یک نیاز جدی تبدیل شده است. شما می توانید از طریق کسب مهارت در این حرفه ها درآمد خودتان را به صورت چشم گیری زیاد کنید. برنامه نویسی و تولید محتوا از جمله مهارت هایی است که برای راه اندازی هر کسب وکاری به شما کمک خواهد کرد.

فروش غذای خانگی

شما می توانید غذای خانگی تولید کنید و آن را به مدارس، صنف های مختلف بازار و... بفروشید و از این طریق درآمد خوبی به دست بیاورید. به خصوص در شرایط فعلی کرونا که افراد زیادی به بهداشتی بودن اعتماد ندارند، اگر در محتوایتان تمیز بودن را شنان دهید، فرش بسیار خوبی خواهید داشت.

۴ کسب و کار خانگی پولساز در شرایط کرونا

برای شروع کسب و کار خانگی آیا کار خودمان را رها کنیم یا خیر؟

یکی از سوالات پر تکرار افرادی که قصد دارند برای خودشان کسب و کار راه اندازی کنند این است که آیا کار قبلی خودشان را رها کنند یا این که در کنار آن کار راه اندازی کنند.

باید به این نکته توجه کنید که راه اندازی کسب و کار هزینه هایی را برای شما در بر خواهد داشت. پس بهتر است که در ابتدا در کنار کاری که در آن مشغول هستید کسب و کار خانگیتان را شروع کنید. در ادامه زمانی که درآمد کسب و کارتان به شغلی که در آن استخدام شده اید رسید، می توانید کار خودتان را رها کنید.

برای راه اندازی کسب و کار خانگی هیچ محصولی ندارم، چه کاری باید انجام دهم؟

اگر شما قصد ندارید که کارهای خدماتی را انجام دهید و قصدتان فروش محصول است، می توانید از سیستم افلیت مارکتینگ استفاده کنید.

سستیم افلیت مارکتینگ به شما این امکان را می دهد که بدون اینکه محصولی را در اختیار داشته باشید، بتوانید از طریق فروش محصول درآمد زایی کنید. برای اینکار لازم است که یک سایت برای خودتان راه اندازی کنید و محصولات کسی که هیچ سایتی را در اختیار ندارد، در سایت خودتان قرار دهید.

در این صورت زمانی که این محصول به فروش رسید شما درصد خودتان را بر می دارید و باقی پول را به صاحب آن جنس می فرستید.

شروع کسب وکار خانگی

پس از آنکه ایده مناسب خودتان را انتخاب کردید و در آن زمینه تحقیقات کافی را انجام دادید، نوبت به راه اندازی کسب و کار می رسد. برای این کار باید سعی کنید که هزینه های خودتان را تا آنجایی که می توانید کاهش دهید.

برای شروع کسب و کار خانگی بهتر است که از بستر های دیجیتال استفاده کنید . برای شروع بهتر است که سایت خودتان را راه اندازی کنید و هم چنین در کنار آن یک پیج اینستاگرام نیز برای خودتان داشته باشید و در آنها تولید محتوا کنید.

محتوا کلیدی است که می تواند کاری کند که در های درآمد زایی به روی شما باز شود.

انواع ایده ها و استراتژی های لازم برای راه اندازی و رشد کسب و کار را در وبسایت ماهان تیموری برای شما قرار داده ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • bono IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    بلیط لحظه آخری استانبول بلیط لحظه آحری استانبول بلیط لحظه آخری استانبول
  • kishonline IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    اجاره ماشین در کیش اجاره ماشین در کیش اجاره ماشین در کیش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی