نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی ویدئوی چوپان کوچک استقلالی در فضای مجازی منتشر شد، همه بازیکنان استقلال با هشتگ من تیمم را نمی‌فروشم، از آن کودک حمایت کردند اما حالا...

فرهاد اشراقی؛ حالا چند ماه از آن ماجرا می‌گذرد و همان بازیکنانی که با بیان جمله من تیم را نمی‌فروشم، از چوپان کوچک استقلالی حمایت کرده بودند حاضر نیستند با رقم‌های زیر ۷ و ۸ میلیارد تومان قرارداد خود را با استقلال تمدید کنند! در واقع با گذشت زمان مشخص شد که آن این حرفها فقط حرف و شعار بود و در عمل هواداران استقلال مسائل دیگری را به چشم می‌بینند. البته همان موقع هم مشخص بود که تعصب آن چوپان کوچک استقلالی را هیچ کس ندارد اما انگار باید زمان می‌گذشت تا مشخص شود بازیکنان استقلال فقط جوگیر شده بودند و برای همرنگ شدن با جماعت از آ ن کودک معصوم حمایت کردندتا به اهداف دیگری برسند.

نکته دیگر این که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به بازیکنان خود فشار آوردند که در نهایت بازیکنانی که قراردادشان تمدید شده بود وارد باشگاه شده و تمدید کردند. مثل وحید امیری و مهدی شیری. به نظر می‌رسد که عالیشاه و کامیابی‌نیا هم تحت همان فشار هواداران تمدید کنند اما در استقلال هیچ خبری از این حرفها نیست و انگار اکثر هواداران این تیم منافع بازیکنان را به منافع تیمشان ترجیح می‌دهند. چرا که در صفحات هواداری فقط حمایت از بازیکنان دیده می‌شود نه باشگاه استقلال و نام بزرگ این تیم!

 یک تفاوت عمده میان هواداران دو تیم همین موضوع است که در نهایت باعث می‌شود هر سال اسکلت اصلی پرسپولیس حفظ شود اما استقلال تغییرات بسیار زیادی داشته باشد. چند سال قبل به خاطر داریم که ترکیب استقلال ۱۶ تغییر داشت و از لیست ۲۵ نفره این تیم فقط ۹ بازیکن باقی ماندند که اکثر آنها هم ذخیره‌ها بودند.

 مادامی که این تفکر و این روند در استقلال حاکم باشد، خبری از موفقیت نخواهد بود هر چند که ما همچنان امیدواریم استقلال هم پرسپولیس بتواند هواداران واقعی خود و نه آنهایی که در فضای مجازی هستند را راضی کند. هوادارانی مثل آ ن چوپان کوچک که به معنای واقعی کلمه به تیمش تعصب و غیرت داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    دروغگو ها کجا ترکیب پرسپولیس تغییر نکرده وجدان آرزوی ماست
  • هوادار تاج IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    کاملا با حرف شما موافقم اما اینم بگین تو پرسپولیس زیر 10 میلیارد قرارداد نداریم
  • حامد NL ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    هشتگ تیممو نمیفروشم ولی تا میتونم باشگاه و میدوشم!
  • امیرحسین US ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    امیری با آپشن ها قراردادش به ۱۳ میلیارد میرسه مگه مجانی تمدید کرده؟
  • اسنپ کاپ IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    اولاً هواداران مشتی استقلال فقط پشت باشگاه استقلال هستن بی خودی جو مسموم نده دوم اینکه حتی ناصر خان حجازی فقید هم که اسطوره ایران و آسیاست چندین بار اعلام کرد هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست حتی خودم سوم اینکه مگه نظر هواداران باشرف استقلالی محترم شمرده میشه ؟؟؟
    • مهدی ادیب IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      مرحوم ناصر حجازی هم در دوره ی بازیگری خودش به خاطر پول بیشتر تاج سابق رو ول کرد و به شهباز رفت. کاریکاتور اون روزای کیهان ورزشی گویای خیلی از واقعیت هاست.
  • ... IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    کجا اسکلت اصلی پرسپولیس حفظ میشود؟! شما نبودید که نوشتید از دست رفتن ۹ ستاره در یک سال؟! فکر کردید با به کار بردن لفظ اسکلت و اصلی نظرتونو توجیه کنید.
  • مهدی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    معلومه کدوم تین بازیکنانش بیشتراز ده تومن قرارداد نمی‌بندند نه حالا وافوری داره مجانی برای کیسه بازی میکنه پرسپولیس اگر قرارداد بالای ده تومن میبنده که اینجوری هم نیست حق داره دستش تو جیب خودشه درآمد زایی کرده ولی کیسه دستش توی جیب کیست که داره اینجور ولخرجی میکنه بازیکنی که فکرش دوشیدن باشه میره کیسه برا خودش راحت بازی میکنه نه جامی نه حرفی نه سرکوبی دوسال همینجور برا خودش عشق و حال میکنه بعد هم میزنه بیرون ولی پرسپولیس هرکی میاد مثل علی نعمتی و فرجی میان که خونشون رو میفروشن برا رضایتنامه ولی یکی بازیکن رو پیدا کنی که برا استقلال اینکارو کرده باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی