نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
بهرام امیری - استقلال
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

بهرام امیری معاون اسبق باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: با صراحت به شما می‌گویم که کریم باقری و مهرداد میناوند با استقلال کاملاً توافق کرده بودند و من به عنوان یکی از مسئولان باشگاه در جریان امر بودم.

هرگاه صحبت از یارگیری استقلال به میان می‌آید ، ناخودآگاه یاد اتفاقات مهمی در این عرصه می‌افتیم که طی دهه‌های ۷۰ و ۸۰ برای آبی‌پوشان رخ داد و برخی بازیکنان بزرگ با شرایط عجیب و غریب پیراهن آبی را بر تن کردند. یکی از عوامل استقلالی شدن آنها، بهرام امیری بود. معاون اسبق باشگاه استقلال که سالیان متمادی وظیفه مدیریت امور نقل و انتقالاتی این باشگاه را برعهده داشت. اگرچه امیری این روزها در استقلال  سمتی ندارد ولی بدون شک هنوز هم نکات بسیار مهم و ناگفته‌ای از آن دوران به یادگار در سینه خود حفظ کرده است . مواردی که حاضر شده در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی، قسمت‌هایی از آنها را پس از سال ها افشا کند.

* داریوش یزدانی تابستان سال ۷۷ به استقلال آمد. در آن زمان آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل بود و من همراه با آقای کامران منزوی پرونده را پیگیری می‌کردیم. یزدانی شیرازی بود و به همین خاطر رابطه خوبی با آقای منزوی داشت. با یزدانی صحبت کردیم و به او گفتیم اگر دلت می‌خواهد به اروپا بروی، با استقلال قرارداد ببند و از اینجا ترانسفر شو. دقیقاً همین اتفاق هم رخ داد. داریوش استقلالی شد و شش ماه بعد رفت بایرلورکوزن.

* علی موسوی را هم تابستان سال ۷۷ به استقلال آوردیم. موسوی ذاتاً استقلالی بود ولی باشگاه پاس تعصب بسیار زیادی روی او داشت. هر طوری بود او را راضی کردیم تا با استقلال قرارداد ببندد. مدتی پس از اینکه علی استقلال شد، برای یک کاری به باشگاه پاس رفته بودم. در آنجا سرهنگ مجتبی پیامبری سرپرست وقت تیم پاس من را به تیمسار ملاحی نشان داد و گفت" :این همان بهرام امیری است که علی موسوی را استقلالی کرد." در آن زمان هنوز رابطه دوستانه فراگیری با تیمسار ملاحی نداشتم و ایشان هم بلافاصله تا من را شناخت، با ناراحتی و تندی گفت" :دیگر کاری به کار بازیکنان پاس نداشته باش؛ حق نداری به بازیکنان من نزدیک شوی"!

* ادموند اختر سال ۷۳ به شکل کاملاً عجیب و غریبی استقلالی شد. در آن زمان باشگاه بهمن پول بسیار خوبی در فوتبال خرج می‌کرد و به ادموند یک حواله ماشین اپل به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داده بود. فراموش نمی‌کنم که رنگ ماشین هم بنفش بود ولی توانستیم او را راضی کنیم. در آن مقطع استقلال بازیکنان فراوانی را از آرارات گرفت . ادموند اختر، سرژیک تیموریان و فرد ملکیان. ژورس قازاریان را هم گرفتیم . هرگز فراموش نمی‌کنم پس از گرفتن این نفرات، وقتی به باشگاه آرارات رفتم بعضی از مسئولان این باشگاه به من می‌گفتند تو تیم ما را نابود کردی. یک بار سرژیک تیموریان خدابیامرز مرا دعوت کرد تا برای دیدن فوتبال برادرش به زمین رافی بروم . آندرانیک در آن زمان ۱۶ ساله بود و بلافاصله پس از اینکه فوتبالش را دیدم، آوردمش سر تمرین جوانان استقلال و او  را در اختیار صمد مرفاوی گذاشتم.

افشاگری‌های تاریخی مدیر سابق استقلال پس از ۲۱ سال/ قرار بود باقری، مهدوی کیا و میناوند استقلالی شوند

* ماجرای استقلالی شدن رضا عنایتی در نوع خود بسیار عجیب و غریب بود. پرسپولیسی‌ها با این بازیکن و باشگاه ابومسلم مذاکره کرده و به توافقات هم رسیده بودند ولی من ساعت ۹ شب به سوی مشهد مقدس پرواز کردم و از همان فرودگاه به باشگاه ابومسلم رفتم. اتفاقاً تیمسار ملاحی آنجا مدیرعامل بود و حالا دیگر همدیگر را کامل می‌شناختیم و رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم. مذاکرات با ملاحی تا ساعت چهار بامداد طول کشید و پس از گرفتن رضایت باشگاه، همراه با هدایتی مستقیم به فرودگاه رفتم. داخل فرودگاه مشهد دو بلیت به مقصد تهران خریدیم و ساعت شش و نیم صبح عازم تهران شدیم. از مهرآباد مستقیم به هیئت فوتبال تهران رفتیم و قرارداد رضا را بستیم. ما در حالی با عنایتی تمام کردیم که پرسپولیسی‌ها ساعت ۱۰ صبح در داخل باشگاه خودشان با این بازیکن قرار داشتند ولی حدوداً یک ساعت قبل از قرار آنها، عنایتی بازیکن استقلال شده بود!

* قضیه مهدی هاشمی نسب که به بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران معروف شد، در واقع از جایی استارت خورد که آقایان فتح‌الله‌زاده، نظری جویباری و کامران منزوی و من در یک جلسه به این نتیجه رسیدیم که هاشمی نسب دل و جرات جدا شدن از پرسپولیس و پذیرفتن تبعات پس از آن را دارد به همین خاطر می‌توانیم مسئله را دنبال کنیم. مهدی در آن زمان با پرسپولیسی‌ها به مشکل برخورده بود و ما هم دقیقاً با استفاده از فرصت، توسط یک واسطه برایش پیغام فرستادیم که با سیگنال مثبتی از طرف او مواجه شد. حالا پس از گذشت ۲۱ سال از آن ماجرا با صراحت در خبرورزشی می‌گویم که هاشمی نسب می‌خواست قرارداد دوساله‌ای ببندد و تأکید داشت که ۳۵ میلیون تومان  را نقد  می‌گیرد. واقعاً نمی‌دانیم با چه مصیبتی چنین مبلغی را جور کردیم. ۳۵ میلیون در سال ۷۹ پول بسیار زیادی بود. هاشمی نسب این مبلغ را گرفت و با ما توافق کرد. پرسپولیسی‌ها وقتی فهمیدند که کار از کار گذشته بود و من با آقای علی نظری و خود هاشمی‌نسب در هیئت فوتبال برای ثبت قرارداد حضور داشتیم. برخی افراد بدون آنکه بدانند قرار است این پول خرج خرید چه بازیکنی بشود، در آن سال به ما کمک کردند.

* الان ۲۵ سال از این ماجرا گذشته ولی با صراحت به شما می‌گویم که کریم باقری و مهرداد میناوند با استقلال کاملاً توافق کرده بودند و من به عنوان یکی از مسئولان باشگاه در جریان امر بودم. ما باید بابت آقای باقری  ۱۰ میلیون به باشگاه کشاورز پرداخت می‌کردیم و ۸ میلیون هم می دادیم تا پاس رضایت‌نامه مهرداد میناوند فقید را صادر کند ولی در سال ۷۵ چنین مبلغی را نداشتیم و باشگاه پرسپولیس وقتی در جریان قرار گرفت، مبالغ مذکور را پرداخت کرده و این دو بازیکن را گرفت. در آن مقطع شرایط مالی پرسپولیس به مراتب بهتر از استقلال بود.

* شاید تصور این مسئله برای هواداران کنونی فوتبال دشوار باشد ولی مهدی مهدوی کیا قبل از اینکه به پرسپولیس برود، با استقلال توافق کرده بود ما با مهدوی‌کیا به توافق رسیده بودیم ولی همه چیز در هیئت فوتبال به خاطر مشکلات مالی باشگاه استقلال بهم خورد و پرسپولیس دوباره به لطف شرایط مالی خوبی که در دوران مهندس عابدینی داشت،  توانست مهدوی‌کیا را ببرد

* نظری جویباری شاهد این ادعای من است. هنگامی که علیرضا بیرانوند بازیکن تیم نفت تهران بود، او را به باشگاه استقلال آوردیم و توافقات لازم برای استقلالی شدن این سنگربان ملی‌پوش صورت گرفت ولی پرویز مظلومی سرمربی محترم وقت استقلال ترجیح داد به جای بیرانوند، مهدی رحمتی را برگرداند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    کریم باقری وحشتناک استقلالی بود با پاشازاده سرتمرین استقلال هم رفته بود البته با لباس شخصی... ولی در دوره دولت هاشمی رفسنجانی ، پیروزی تحت حمایت مالی وزارت صنایع و معادن و شرکت ملی فولاد بود دوران حسین محلوجی و از لحاظ مالی اصلا قابل مقایسه با استقلال نبود. در ضمن مبلغ رضایتنامه کریم باقری 20 میلییون بود 10 میلیون نقد داده و 10 میلیون هم چک . مبلغ هزینه کرد پیروزی واسه علی دایی هم سال قبل تر 15 میلیون بود اون هم در سالی ک گرانترین و ملی پوش های استقلال دریافتی شان زیر 2 میلیون بود
    • حمید علوی CA ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      باصطلاح تاجی طبرستانی، خب که چی که آقای مریم باقری طرفدار استفلال ما بودن؟! ایشون سالها برای پرسپولیس بازی کرد، سالها هم هست که ستون تمام قهرمانیها و‌موفقیتهای پرسپولیسه. حالا که چی من و تو‌هی بگیم کرین باقری استقلالیه!؟! چه چیزی عوض میشه؟! ایشون برمیگردن به ۲۵ سال پیش و با لباس استقلال بازی میکنن؟! چرا تو‌ که ادعات میشه هوادار تاج هستی (که نیستی، طرفدار فرد خاص هستی) حرفایی می‌زنی که هوادار واقعی تاج رو مایه ی خنده و مضحکه ی دیگران کنی؟! یذره فکر کن جوان، بعدن بنویس.
    • ساوالان IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      کل بازیکنان ایران از موقعی که متولد می شوند استقلالی هستند . مگر اینکه خلاف اش ثابت شود.!!!!!!!! کل جمعیت ایران هم استقلالی هستند و در نظر سنجی ها وزیر دست کاری می کند!!!!!!! ولی من با قاطعیت می گویم اکثر استقلالی ها پرسپولیس بودند وقتی جذب پرسپولیس نشدند. به استقلال کوچ کردند. همین قایدی شب ها خواب پرسپولیس را می دید. کل کری شما با اوردن عابدزاده به پرسپولیس تمام نمی شود.!!!!!!!
    • ابرام US ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      با « قر» ش ما ل شما و بی «قر»ش هم پیشکش ....... «قندلی »هم روش و سرکار استوار هم پیشکش ================================================================================================= حاج فتل با شا ه و موسی چومبه و عیدی امین ........ جویباری و امیری ٬جک تریدی پیشکش ================================================================================================= نا صرالدین شاه ملعون ٬ شاه فعلی در جوار ........استرا ما چونی و فرزاد و نوری پیشکش ================================================================================================= شمر و خولی ٬ اشعث ابن قیس با ابن زیاد ........جمله ی اشرار عالم توی گونی پیشکش ================================================================================================= «در هم» است اما جدا کن هر چه میخواهی ببر ....... مال بد در بیخ ریش صا حبش هم پیشکش
    • ششتقلال IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      آره مسی رونالدو رونادینیهو روماریو مارادونا پله بوفون همه استخلالی بودن ولی حیف جمع کنید چقدر حقیر و پست هستید شما عه
    • استقلال قهرمان IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      دقیقا درسته کریم باقری سال ۷۵ با مبلغ ۲۰ میلیون تومان رفت پرسپولیس ،
  • 24 IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    حالا چرا هیچکی از استقلال مرد فوتبال آسیا نشد این اسمهایی که آوردین همگی بزرگن ولی کوچکتر از اسم پرسپولیسن قطعا اگر میرفتن استقلال پرسپولیس چیزی از دست نمیداد/ فینیش
    • مهدی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      واقعا پولهای عابدینی ها زنجانی ها، سیاسی ها، رویانیان ها، هدایتی ها، سلطانی فر ونوچه هایش، جهرمی ها چه ها که نکرد مرده رابرای لنگ زنده می‌کرده
    • ناشناس IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      مگه بازیکنان پرسپولیس مرد سال آسیا شدن؟؟؟؟ بازیکن تا زمانی بازیکن یک تیمه میشه افتخاراتش به اون تیم نسبت داد وگرنه وقتی از تیمی میره و در تیم دیگه افتخاری داره جز افتخارات تیم سابقش محسوب نمیشه بخاطر اینکه در جمع و به لطف تیم جدید افتخاری داشته در فوتبال حرفه ای هیچ بازیکنی متعصب به تیمی نیست صرفا واسه تیم یه مدت بازی میکنه و با پیشنهاد مبلغ بالاتر و شرایط بهتر راهی تیم دیگه میشه اگر واقعا بازیکنی متعصب و متعلق به تیمی باشه هیچ وقت از اون تیم در هیچ صورت جدا نمیشه حالا بگو ببینم کدوم از اون بازیکنای مرد سال آسیا سالی که این عنوان کسب کردند در پرسپولیس بودن؟؟؟!!! خخخخ
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    بندگان خدا از فشار ده سال بدون جام به هذیان گویی افتادند!
  • حمید علوی CA ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    جناب توفیقی نتیجه و خلاصه ی مصاحبه ی شما اینه که: هر وقت پول زیاد و چند برابری داشتین و به بازیکن پیشکش کردین، بازیکن رو گرفتین و اگر پول زیاد نداشتین نتونستین بازیکن رو بگیرین. بنابراین چندان هم مدیریت قابل افتخاری نداشتین که اینجور با افتخار ازش میگین.
    • لنگی بیخاصیت IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      یعنی اینکه پول زیاد از بیت المال که از۷۲به بعد باورود عابدینی و پروین مافیای وقت شروع شد و گرنه شما نگاه کنید به سالهای ۶۹تا ۷۱بهترین بازیکنان دراستقلال بودندازعابدزاده برادران بیانی،مهدی فنونی زاده، عبدالعلی چنگیز ،رضا نعلچگر میرشاد ماجدی، قلعه نویی، زرینچه، حسن،زاده که اکثریت قریب به اتفاق ملی پوش بودند چندین جام ازحذفی، لیگ، آسیا و جام های بین المللی میلز را گرفتند قرارداد بهترین آنها ۱۲۰هزارتومان بود درصورتیکه حقوق ماهانه یک کارگر ساختمانی ماهی ۱۰هزار تومان بود ولی ارسالها ی ۷۲به بعدعابدینی قرارداد بازیکنان پیروزی رابه میلیون تومان رساند و فساددرفوتبال شروع شد درجواب علوی که ماهیت پرسپولیسی خودش را نشان داد که دشمن کینه توز استقلال است، بله آقای علوی از۷۲تابه حال قربانی مافیا شده است
  • تاجی اصیل IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    خخخخخ چه میشه کرد! امان از درد یک دهه جام ندیدن، مجبوریم نداشته هامون رو بگیم قرار بود داشته باشیم !!
    • لنگی اصیل IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      آقای امیری کاملا درست میگویند واقعا متاسفم براتون لنگیها حسادت در وجود تون موج می زند بی منطق هم هستی واقعیت را قبول کنید
  • سوزش گلات IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    عمرا... مگه میشه آدم کریم باقری باشه و کیسه کش؟ خخخ خودشونم باور ندارن الکی یه چیزایی میگن...
  • ناشناس US ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    وقتی یه تیم بدون اسطوره است جوابت مهدوی کیا داد به اون فتل متوهم
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    کلا استقلالی ها در توهم هستند
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    مهرداد میناوند قبل از اینکه برود اتریش و به اون تیم اتریشی بپیوندد . از قراردادش چند روز مانده بود و می توانست صبر کند قراردادش تمام شود بعدش از پرسپولیس برود اما امیر عابدینی گفت که با مول ترانسفر تو می توانیم علی کریمی را جذب کنیم و مهرداد میناوند قبل از پایان قراردادش از پرسپولیس جدا شد تا پول ترانسفرش به پرسپولیس برسد خالا مهرداد میناوند قرار بوده بیاید استقلال خنده داره
  • یه بنده خدا: IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    خب که چی یه بازیکن با چند جا صحبت میکنه و بعد از سبک سنگین کردن میره با یکیشون قرارداد میبنده. علیرضا منصوریان، سرژیک تیموریان، کوروش تشت‌زر و فرد ملکیان قبل از استقلالی شدن اومدن با پرسپولیس تمرین کردن و بعد فتح‌الله‌زاده با یه شکلات گولشون زد بردشون استقلال. خودم شاهد این قضیه بودم چون محل تمرین اون روزای پرسپولیس تو شهرک اکباتان بود و من و دوستام از دانشکده میرفتیم سر تمرین پرسپولیس. اون روزا یورگن گده مربی پرسپولیس بود و یادمه مجتبی محرمی در حال طی کردن محرومیت سه ساله‌اش بود که توسط بابا داریوش (مصطفوی) و بابا امیرحسین (فتحی) صادر شده بود با تایید بابا مصطفی (هاشمی‌طبا). استقلال خیلی بابا داشته که بعضیا خبر ندارن. اینا فقط بابا مسعود (سلطانی‌فر) رو میشناسن.
    • لنگیها مافیایی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      بنده لنگ شیطانی تومعلومه که منطق هالیت نیست اولا فکرنکنم تودوم ابتدایی داشته باشی مخ ماش تو اصلا میدانی محرمی برای چه محروم شد ضمنا کورش تشت زر و علی منصوریان قبل از دکتر فتح الله زاده به استقلال آمده بودند ایشان در روزنامه کارمیکردند عابدینی با تزریق پول زیاد عابدزاده را ازاستقلال گرفت وفساد رادر فوتبال رواج دارد
  • تیم بی اسطوره کیسه US ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    وقتی کیسه ها آرزوهای بزرگشان را در قالب خاطره میگن"))
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    علی کریمی خودش گفت که پرسپولیسی هست در مصاحبه اش گفت که هوادار پرسپولیس هست و در بچگی برای دیدن بازی های پرسپولیس به ارزشگاه می رفته . یکی از مديران استقلال به دورغ گفت که با کریمی قرارداد داخلی بستیم تا محبوبیت کریمی را کم کند ولی محبوبیت کریمی بیشتر شد ولی استقلالی ها فکر کرده این مدیر راست میگه . استقلالی ها حسرت اسطوره هایی مثل علی کریمی و کریم باقری و علی دایی مهدی مهدوی کیا و همایون بهزادی رو دارند
    • لنگ مافیا ورزش IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      لنگی حتی قراردادداخلیش هم منتشرشدکم ...بگو
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    نگاه کنید استقلالی ها میگن علی کریمی و مهدوی کیا و کریم باقری بد هستند و میگن مهدوی یا ضغر سی . عی کریمی رفیق هدایتی بعدش میگن این ها استقلالی ها هستند و اسطوره‌ پرسپولیس نیستند اگر این ها بد هستند چرا شما حسرت داشتنشان را دارید ؟
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    دلیل استقلالی بودن کریم باقری خنده دار هست . میگن چون شاهین بیانی الگوی کریم باقری هست پس کریم باقری استقلالی هست یعنی دلیل خنده دار تر از این وجود ندارد . فرهاد مجیدی استقلالی ها رخصت من به پرسپولیس می روم . علی جباری : کریم باقری و علی کریمی الگو های من هستند
  • مهران IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    اره بابا کل دنیا با استقلال بسته بودن بعد یهو پرسپولیسی شدن هم عابدزاده هم دایی میناوند مهدویکیا محمد انصاری خاکپور پیروانی علی پروین و... حالا که چی
  • شیرازی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    ساقی ساقی ساقی ای ساقی ....تو خود بخوان از این مجمل الباقی
  • پارسه IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    خب این کجاش افشاگری بی سابقه هست؟ این متوهم ها هر چند هفته یکبار نوبتی از این هذیان ها میگن. هر دفعه یکی از این فسیل ها احساس میکنه داره فراموش میشه یا دچار عقده دیده شدن میشه از اینجور خزعبلات سر هم میکنه. طرف میگه چهار تا بازیکن از آرارات گرفتیم آرارت رو بیچاره کردیم بازیکن اپل سوار رو از بهمن هایجک کردیم اون یکی رو از پاس گرفتیم به فلانی ۳۵ میلیون دهه ۷۰ دادیم اما ما وضعمون خوب نبود برعکس پرسپولیس وضعش عالی بود :| خب یه همچین آدمی با این همه تناقض تو حرفاش بنظر شما سالمه؟ یا بالا خونه رو اجاره داده مثل اساتید فتل فتوشاپ، استاد امیر حسین صادقی، فضانورد بزرگ فنونی زاده و دیگر اساتیدی که لحاف تشکشون دم در خبر ورزشی پهنه. شما هم که خدا خواسته براتون فرق نمیکنه کی، چه اراجیفی سر هم کنه فقط صفحه سیاه بشه بالاش هم تیتر بزنید " افشاگری فلان بیسار" براتون کافیه. خسته نباشید نان پدر شیر مادر حلالتون.
  • شیشتایی توهمی DE ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    مهدوی کیا و میناوند خاندانشون پرسپولیسی شیش آتیشه ان. مهدوی کیا از پدرش و مادرش گرفته تا ده تا برادرش همه پرسپولیسی شیش آتیشه ان بعد این آقای توهمی میگه با مهدوی کیا به توافق رسیده بودیم . احتمالا باهاتون به توافق رسیده بوده که تو پرسپولیس بازی کنه از اونجا هم بره بوندسلیگا ...تقصیری هم ندارن چون تو کل تاریخچه باشگاشون بازیکنای بزرگی مثل باقری و مهدوی‌کیا و میناوند و کریمی رو نداشتن که همشون تو سطح اول اروپا و چمپیونزلیگ اروپا بازی کردن واسه همینه توهم داشتن ستاره های پرسپولیس رو دارن .‌‌..
  • پاک IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    خیلی ببخشین که 25 ساله شما را سرکار گذاشتن.
  • arash061 IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    این مسائل تو ورزش بخصوص فوتبال طبیعی هست، و الان دردی رو دوا نمی‌کنند، ولی شک ندارم تمام صحبت‌های آقای امیری به دو دلیل درسته، اول اینکه هیچ دلیلی نداره که بخواد دروغی بگه (هیچ نفعی از اینکار نمی‌بره) دوم اینکه اکثر بازیکنان در قید حیات هستند و میتونن براحتی هم تکذیب کنند این حرفارو هم اعتبار آقای امیری رو زیر سوال ببرند
    • علی ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      شما از جایگاه خودت بله میتونید جواب حرفای امثال این و شوالیه روم باستان رو بدید! اما کسی مثل مهدوی کیا و باقری اگه قراره جواب هر فتوشاپیستی رو بدن که الان هم اندازه اینا بودن! بعضیها انقدر بزرگن که نیازی ندارن با صحبت درباره تیم دیگه یا بازیکن تیم دیگه بخوان خودنمایی کنن! از باند مموتی کفاشیان و بلاهایی که سر پرسولیس در مدت هشت سال فدراسیون تحمیلی هم که دیگه عالم و آدم باخبرن! از داوری های لیگ پانزدهم هم میتونن تو گینس رکورد ناداوری ثبت کنن! و بالعکس از گرفتن یازده پنالتی توسط حسین عسکری در سال ۷۶ و کسب عنوان آقای پنالتی اون سال و قهرمانی تیمش هم فکر نکنم حتی اطلاعی داشته باشی! البته وقتی تیمی هشت سال همه جوره حمایت میشده و بعد حمایتی نبینه طبیعیه که طلبکار باشه!
  • حمید IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    این آقا که کل ستارهای فوتبالو به این راحتی میاورده استقلال چرا الان بیکاره و بهش سمتی نمیدن؟ اگر این آقا بود الان وحید امیری، عالیشاه، کمال، سید جلال و... . الان تو استقلال بودن. واقعا حیف.... خخخخخخخخخخخ
  • مرتضی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    چهل ساله که شرایط مالی و مدیریتی پیروزی بهتر از استقلاله!!! بعد میگن مگه بابا مسعود اومده پنالتی زده؟؟؟ خب عزیز من نمیدونی که اول میان مدیریت و لجستیک تیم رو خراب میکنن که دیگه خیالشون راحت باشه، استقلال به ستاره سوم نمیرسه!!! ما چهل ساله که تیم مردمی هستیم!!!!
    • نادی الکیسه IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      فعلاً اگه میتونید چند تا نامه بزنید فیفا اون به اصطلاح دو تا ستاره قبلی رو تایید کنه ، سومیش پیشکش !
    • سمی IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      جالبه همین آقا تو خاطرات مشعشعون قشنگ میگه چطور نارو زده و بازیکنا رو میکشونده تیم خودشون.فقط یه قلمش هاشمی نسب هست که ۳۵ میلیون اونموقع دادن بهش.بعد اسم کلی بازیکن رو آورده فقط سه تا بازیکن رو میگه نتونستیم که راست یا دروغ بخاطر شرایط مالی بهتر پرسپولیس بوده.بقیه رو چی میگین پس؟
  • احمدرضا IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    هر کدام از این بازیکنان را گرفتند میگن زرنگ بودیم،پرسپولیسی‌ها را قال گذشتیم من پهلوان بودم چنان و بمان.........هر کدام از این ستاره‌ها را پرسپولیس گرفته میگه شرایط مالی آنها بهتر بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا خود پسندی و خودشیفتگی تا کجا؟؟؟ نتیجه را نگاه نمیکننند باقری،میناوند و مهدوی کیا سالهای سال در فوتبال اروپا و تیم ملی ایران درخشیدند اما بیگ زاده،یزدانی،موسوی و.....با این استعداد هیچی نشدند یزدانی(یه مشکل اخلاقی و منشری هم در آلمان پیدا کرد)،موسوی و پاشا زاده از تیم لورکزن به تیم دوم و سوم فرستاده شدند بعد هم به ایران دیپورت شدند
    • آبیییته IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      البته کریم باقری ازآرمینا بیلفلد دیپورت شد بعلت اینکه زبان یاد نمی گرفت می تونین از کریم باقری بپرسید
  • Amir perspolisi IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    فقط من موندم شما چطور تونستین سی پنج میلیون تومن سال هفتاد و هشت به هاشمی نسب بدین اما نتونستین پنج میلیون و هشت میلیون سال هفتاد و پنج برا کریم و میناوند بدین؟؟؟ ینی در طول سه سال انقد اعتبار پیدا کردین که سی پنج میلیون برا یه بازیکن درپیت جور کنین؟؟؟ چه کنین از چی بگین از قهرمانی و موفقیت های چن سال اخیرتون که نمیتونین پ باید یه جوری خودتونو سر زبونا بندازین
  • fred US ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    خوب با افشای مبلغ قرداد هاشمی نسب در ۲۱ سال گذشته مشخص می شود که آن شغالیه که ادعای مدیریت دارد, چگونه با مبالغ بی حساب و کتاب و بدون کارشناسی , بدعت گذار رسمی زشت در فوتبال ایران شد. این قیمت های نجومی امروز تبعات همان بلاهت این آقا در آن زمان هست. لعنت بر خاندان کسی که برای اولین بار برای ترکاندن بمب , دادن پول بی حساب کتاب را باب کرد.
  • سعید IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    پهلوون زنده رو عشق است
  • امیر IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    به این میگن شبکه و خانواده منسجم پرسپولیس. بتدریج منبع خرج‌های بی حساب و کتاب استقلال را بستیم بعد با حضور به مدیر پرسپولیسی کارآمد که خودش بازیکن هم بنده یعنی عابدینی دوباره وارد بازی شدیم. دولت خودش را کشت غمخوار رو فرستاد تا سر از حساب و کتاب های پرسپولیس دربیاورد خوشبختانه دماغش سوخت، اینها یادشان رفته تیمسار خسروانی هم نتوانست از خانواده گسترده و متحد پرسپولیس آتوی مالی بگیرد. زنده باد عبده که تیمی ساخت با الگوی خانواده متحد آث میلان.
  • امید IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    فوتبال تو آیران یعنی یازده نفر دنبال توپ میدون کلی ملتم سر کارن برا کل کل الکی فوتبال برا پول در آوردن فقط دلیل اینکه بازیکنان از شهرستان میان استقلال پرسپولیس رفتن به خارجه برا پول در آوردن مثلا الان مهدی قائدی رفته فکنم امارات براش تیم پیدا کنن یعنی چی جز برا پول رفته خیلیا طارمی خودش تو ۹۰ گفت ۵۰۰ داده که بره
  • ناشناس IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    آقای علوی اولا امیری درست است ثانیا چشم بسته غیب میگی داری توضیح واضحات میدی،عقل کل هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری
  • علی IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    افتخاری دیگر این بار نه به سخن فتل بلکه از جانشین خلف او! بین دو نیمه دربی ۹نفرهم که قرار شد تیم فتل آرومتر بازی کنه و کمتر گل بزنه! راستی هواداران پرسپولیس هم یه بار رفتن برا بازی استقلال تو آسیا حتی پروین هم! بزن ستاره سوم رو!
  • علی ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    فقط یه لحظه تصور کنید کریم باقری و کیا به تیمی برن که امثال این یارو و شوالیه و خطیب و بمب افکن نیمه شب یهویی و بزرگواری که همیشه میگه فوتبال پاک و ...
  • ممد IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    هیچ استقلالی آرزوی این بازیکن هارو نداشت همون بهتر باوا چین آخه همون بهتر نیومدن من که خوشحالم
  • کاظم IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    نتیجه این مصاحبه این هست که همین چند تا بازیکنی متوسطی هم که اومدن استقلال با لابی و پول زیاد اوردن، سال ۷۹ مبلغ سی و پنج میلیون ، کیسه همیشه ادای مظلوم ها در میاره امان از وقتی که ماه از پشت ابر بره کنار
  • ولی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    دو روز دیگه علی پروین هم استقلالی میکنند:)))
  • ع IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    من ۴۹سالمه و حدود۴۰سآل طرفدار هستم کریم قبل از اومدن به پرسپولیس گفته بود پرسپولیسی هستم و بخاطر همین سال ۱۳۷۴در بازی استقلال و کشاورز طرفداران استقلال چقدر به باقری توهین کردن همچنین عکس مهدوی کیا درسن ۹سالگی با پیراهن پرسپولیس گویای همه چیز است
  • بی نام IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    اصلا علی کریمی هم استقلالی بوده، ناصرمحمدخانی، درخشان، مجتبی محرمی، فرشاد پیوس، و شایدم خود علی پروین!!! بندگان خدا از قهرمانیهای متوالی پرسپولیس زدن تو کار فیلم تخیلی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی