نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گل محمدی از دست یک بازیکن پرسپولیس شکار است!/ یحیی بهانه‌ها را نپذیرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین تمرین پرسپولیس درحالی از چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد که بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات این تیم درآن غایب بود.

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس در تماس با مسئولان این تیم گفته بود ۳ روز دیرتر به تعطیلات رفته و حالا ۳ روز دیرتر به ایران بازمی‌گردد.

هرچند این صحبت‌های رادوشویچ ناراحتی گل‌محمدی را به دنبال داشت اما به روی خودش نیاورد چون تصور می‌کرد روز شنبه گذشته او به تمرینات پرسپولیس ملحق خواهد شد.

شنبه از راه رسید اما باز خبری از گلر کروات نشد که نشد! حاصل تماس با مدیربرنامه‌های رادو این بود که او روز سه‌شنبه هفته جاری به ایران باز خواهد گشت. بهانه‌هایی هم ردیف شد که این بار دیگر مورد قبول یحیی گل‌محمدی قرار نگرفت و حالا سرمربی پرسپولیس از دست این سنگربان شکار است!

گفته می‌شود رادوشویچ ۳۰ درصد از باشگاه پرسپولیس طلبکار است اما این هم دلیل قانع‌کننده‌ای برای گل‌محمدی نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    سی درصد این بابا رو بدید وقراردادشو فسخ کنید صد در صد برای مانده قراردادش داره در آینده بهانه جوئی میکنه چون فهمیده چه جوری میشه پول یا مفت درآورد مثل بودیمیر بی ارزش
  • محمد IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    آقا یه جوری اینو بفروشید، شر میشه ها. بخدا روا نیست اینهمه پول بگیره. در حالی که هم بقیه تو تیم خیلی از اون کمتر می‌گرفتند و هم دروازه بان ایرانی در همین سطح یا بهتر، با مبلغ خیلی کمتر زیاد داریم.منطقا هم حساب کنید رادو دروازه بان دومه، سر خبط انصاری فرد، داره چند برابر بازیکنای فیکس می گیره. آقای انصاری فرد دستت درد نکنه، هر دفعه که اومدی،یه گندی تو تیم زدی.مردم بجای اینکه به بازیکن بدبخت گیر بدن،باید از شما پرسش کنند.
  • حسن IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    خدایا چه کنیم از دست رادو برا خودت بون کوچکترین حرکتی بهت پول میدن چقدر قدر نشناس هست در ضمن آقای گل محمدی بذار بازی بکنه تا دلخوشی داشته باشه بیچاره دیگه از بی تحرکی خشک شده
  • كارون US ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    ايشون دست پيش گرفته كه عقب نيفته سي درصد از قرارداد پارسال طلب كاره و امسال و سال اينده هم قرارداد داره كه چيزي در حدود هشتصد دلار ميشه نخواهيمش هم ميره شكايت مي كنه وتمام مبلغ قرار داد و سودش را مي گيره از شاهكارهاي اقاي انصاري فرد كه با يك گلر ذخيره قرارداد پور ساله دلاري مي بندد هم وطنش بوديمير هم يك پول كلون مفت گرفت و حالا به حماقت ما مي خندد متاسفانه بيست ساله گذشته پرسپوليس بجز چند تا معدود از اين خارجي ها ضرر ميليوني كرده.
  • پسر پرسپولیسی❤ IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    چرا اینهمه شلوغش میکنید بنده خدا گفته که سه شنبه میام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی