نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هشدار به هواداران و باشگاه‌ها/ تجمع مقابل فدراسیون و سازمان لیگ جریمه میلیاردی دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر باشگاهی که هوادارانش مقابل فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران تجمع کنند با جریمه سنگین مالی روبرو خواهند شد.

در فصل گذشته هواداران برخی باشگاه‌ها تجمعات اعتراضی مقابل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام می‌دادند و قصد داشتند با این روش اشتباه و غیرحرفه‌ای مدیران فوتبال کشور را به شکل‌های مختلف تحت فشار قرار بدهند تا به خواسته‌های غیرمنطقی و غیر اصولی خود برسند. به همین دلیل مدیران فدراسیون و سازمان لیگ به جهت برچیده شدن این بدعت غلط تصمیم‌های قاطعی گرفته‌اند.

خبرها حکایت از این دارد که مدیران سازمان لیگ و فدراسیون تصمیم گرفته اند از این به بعد هر باشگاهی که هوادارانش مقابل فدراسیون و سازمان لیگ تجمع کنند در مرتبه اول یک میلیارد تومان و در مرتبه دوم دوم میلیارد تومان جریمه مالی کنند. البته در مرتبه دوم پرونده باشگاه و مدیر مربوطه آن باشگاه به ارکان قضایی فوتبال ارجاع خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    استقلالی های زیاده خواه هفته ای یه بار تجمع برگزار میکنن و برای جام نگرفته و افتخار نیاورده طلب حمایت بیشتر و تزریق پول بیشتر میکنن، اونوقت عکس تجمع از پرسپولیس میذارید؟؟ خبر ترسناکیه در هر صورت. چون احتمالا هرچی امتیاز که هوادارای استقلال میخواستن و با تزریق پول و عابر بانک های جدید دادن، حالام میخوان شروع کنن سر پرسپولیس بلا آوردن و واسه همین تصمیم گرفتن هر تجمعی رو ممنوع کنن. تجمعات استقلالی ها تهش مواجه میشد با برخورد نرم نیروی انتظامی و کلی باج از سمت فدراسیون و وزارت. تجمعات پرسپولیسی هام تهش با گرفتن چندتا هوادار بدبخت تموم میشد.
  • مهدی ادیب IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    خود این تصمیم هم غلطه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی