نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
مس کرمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم مس کرمان فصل گذشته هفته‌های متمادی در صدر جدول بود اما در نهایت از صعود به لیگ برتر باز ماند.

بعد از عدم صعود مس کرمان به لیگ برتر خبر رسید که این باشگاه در تلاش برای خرید امتیاز هوادار و بازگشت به لیگ برتر است اما مدیران باشگاه مس این خبر را رد کردند و گفتند اگر قرار به بازگشت به لیگ برتر باشد باید با موفقیت در بازی‌های لیگ یک به دست بیاید نه با خرید امتیاز تیم هوادار. 

این تصمیم یک تصمیم حرفه‌ای و عاقلانه است و باید گفت به اندازه قهرمانی در لیگ یک ارزشمند است. خرید امتیاز لیگ برتر و حضور در لیگ برتر با دادن پول نه حرفه‌ای است و نه مشابه دارد و تنها در ایران باب است. همان طور که باشگاه مس کرمان هم در بیانیه خود منتشر کرده است صعود به لیگ برتر زمانی ارزشمند است که تیم با ارایه بازی‌های خوب در لیگ یک و کسب عنوان اولی یا دومی به این مهم دست پیدا کند. 

بدون شک مس با این ذهنیت دیر یا زود به لیگ برتر صعود خواهد کرد و  این بار صعود به لیگ برتر را قدر خواهد دانست چرا که در فصول اخیر زحمات زیادی برای صعود به لیگ برتر کشیده است اما این مهم تا به ا مروز محقق نشده است. 

گفتنی است تیم هوادار که فصل گذشته با کسب عنوان دومی در بازی‌های لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده است به دلیل ناتوانی مالی در پی فروش امتیاز خود است و شاید به این بهانه در روزهای آتی امتیاز خود را به تیم بادران یا سایپا تهران بفروشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی