نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
 پشت پرده عجیب‌ترین اتفاق استقلال/ ماجرای داد و فریاد آقای X در باشگاه استقلال/ زرینچه پشیمان شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که داد و فریاد آقای X در باشگاه استقلال باعث شد جواد زرینچه از سرپرستی این تیم استعفاء بدهد!

 ظهر روز دوشنبه گذشته خبر زیر منتشر شد: جواد زرینچه توسط مسوولان باشگاه استقلال به عنوان سرپرست جدید این تیم انتخاب شده و او برای همین مساله در باشگاه حضور پیدا کرده است. قرار است زرینچه به جای نصرالله عبداللهی سرپرستی تیم استقلال در فصل جدید را بر عهده داشته باشد. او در زمان حضور استراماچونی سرپرستی استقلال را بر عهده داشت اما بعد از مدتی از جمع آبی پوشان جدا شد.

درکنار این خبر عکس دو نفره زرینچه و مددی منتشر شد که سرپرست جدید تیم استقلال حکم خود را از مدیرعامل این باشگاه دریافت می کرد اما ناگهان ورق برگشت!

آقای X که این روزها همه کاره باشگاه استقلال شده است وقتی این خبر را شنید و درحالی که هنوز جواد زرینچه در دفتر باشگاه حضور داشت وارد خیابان سعادت آباد شد.

او بلافاصله با سرعت و عصبانیت وارد دفتر باشگاه شد و با داد و فریاد نسبت به انتخاب جواد زرینچه اعتراض کرد.

طفلکی جواد زرینچه که از همه جا بی خبر بود هنگام خروج دو، سه تا متلک هم از سوی برخی افراد تماشاگرنما شنید تا همان لحظه قید کار کردن در استقلال را بزند.

کاپیتان پرافتخار سابق استقلال بلافاصله استعفاء داد و در خصوص کناره گیری اش از سرپرستی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با من تماس گرفتند و گفتند سرپرست تیم شو و من هم قبول کردم اما بعد از دریافت حکم مسائلی را دیدم که دوست ندارم در این فضا کار کنم.

وی افزود: وقتی آن شرایط را دیدم با خودم کنار آمدم که فضای کار اصلا مناسب نیست. من یک بار این فضا را تجربه کرده‌ام. چند باز به خودم گفتم اگر استقلال مقابل الهلال نتیجه نگیرد می گویند که زرینچه می خواست جای مجیدی را بگیرد.

به نظر می رسد آقای X و مددی مدیرعامل استقلال بر سرانتخاب سرپرست تیم دچار مشکل شده اند و باید دید در نهایت کدامیک موفق می شوند گزینه خود را جانشین نصرالله عبداللهی کند؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبرمعراجی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    متاسفم برای زرینچه فتنه گر ومکار.....زرینچه لطفاً اجازه بده استقلال آرامش داشته باشه...
    • حمید علوی CA ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      متاسفم برای برادران دالتون. متاسفم برای نوچه ی مجازی. متاسفم برای دلال اماراتیها.. پانوشت: دوبی هستم بخاطر استقلال!
    • حسن IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      کدوم فتنه زرینچه طفلی اصلآ توی عمرش آزارش به مورچه هم نرسیده تا برسه فتنگری کنه توی استقلالیها واقعآ تکه فتنگرا کسان الان هستن که میخوان صاحب استقلال بشن خوب فکرکن بعد چیزی بگو
    • احمدرضا IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      خیلی پستی مث همونی که طرفدارش هستی یه زره وجدانم خوبه برای ادم
  • هوادار تاج IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    الکی جو ندید ..شما دشمنای فرهادید ... در ضمن جواد زرینچه تو مصاحبه اش گفت با تشکر از لطف آقای مجیدی فعلا نمیتونم بیام .. جواد هم فهمید فقط برای اینکه اعصاب فرهاد رو مددی و معاونینش بهم بریزن اوردنش نه بخاطر قدرت اجراییش..
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      الان شما که فرناز فرناز می کنید .همه چی اوکی ه؟؟؟؟؟ وزیر الان پرسپولیس ی نیست ؟؟؟؟؟؟
  • ایوبی US ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    چه خبر است در باشگاه استقلال!بنظر شما آقای ایکس وزیر است یا سفیر؟!
    • شمس IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      ايكس وزير و وكيل نيست ول ينتيجه كارها و انتخابهاي غلط وزير و سفير هستش! اينو بارها اينجا صحبت شده ولي شما متوجه نميشين و خودتونو زدين به خواب! از بيكاري كارتون شده فقط زير پست هاي استقلال همين اراجيف رو نوشتن! شما بر حسب ادعاتون اگر منطق هواداري داشتين هيچوقت زير اخبار خبري رقيبتون حرفهاي حشو و زايد ول نميدادين و متانت هواداري خودتونو حفظ ميكردين. وزير و وكيل نياز نيست حتما فوتباليست باشن ولي حتما سياس هاي قدري هستن كه ميتونن يه تيم رو هر سال به جام برسونن و يه تيم رو غرق در مشكلاتش كنن، امثال شما تا خودتونو زدين به خواب هيچ اميدي بهتون نيست و همون بهتر توي خواب باشين
    • حمید علوی CA ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      آقای X همان عزیزی است که هفته پیش گفته بود :”دبی هستم، بخاطر استقلال”! # نوچه ی مجیدی، هوادار استقلال نیست. هوادار استقلال هم نوچه ی کسی نمی‌شود.
  • سعید IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    خوب این کمک سرپرست را بکنید سرپرست تا بیشتر ابروی تیم نرفته
    • مهدی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      حتما میترسن مثل زمانی که در ملوان بود تو فاکتورها ۱۰۰۰ تومن را صدهزار تومن بنویسه
  • كيسه دوز IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    معلومه كمك سرپرست بهتر از سرپرسته!! از عجايب كيسه هر چي بگم بازم كمه خخ
  • فرهاد IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    تا کی وکجا این اقا(مجیدی)باید همه کاره تیم باشد خجالت داره پس مدیرا همه جمع کنید برید پی کارتان او از سرپرست جعلی برادرش واینهم از تصمیم گیری کلی تیم که خودش همه کاره
  • حامد IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    آقای ایکس فرزاد مجیدیه که با اومدن زرینچه پای این دلال از باشگاه بریده میشد که نشد!
    • حسن درویشی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      شکی نیست که جواد زرینچه یکی از با اخلاقای استقلال هست و این دو برادر که با بی احترامی برخورد کردن اون هم دوست نداشت بمونه وگرنه اگه خودش نمیرفت هیچ کسی حریفش نمیشد. جالب اینجاست که زرینچه ناب استقلالیه به خودی هم رحم نمیکنن
  • مشیز IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    عجب این بنده های خدا با خودشون مشکل دارن و در حضور همدیگه به یکدیگر شاخ و شونه میکشن اونوقت مشکلات تیم رو به وزیر و فدراسیون و سازمان لیگ نسبت میدن بهتر است اول وضعیت خودتون را درست کنین بعد به سایر تیمها نسبت های ناروا بزنید.
  • فری امپرازول IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    قابل توجه آقای آذری که دلش برای تنهایی فرناز سوخت، بهتون گفتم این بابا خودش همه رو از کیسه بیرون کرده تا با داداشش همه کاره تو کیسه باشن
  • علی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    این فرهاد مجیدی چی از جون استقلال میخاد من نمی‌فهمم چرا با همه مشکل داره؟؟؟
  • تاج دو ستاره IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    آقای مجیدی بازی با اسم های فزرگ تمام نشد. شما و محمود بابایی و مددی که با فروش قایدی پول خوبی به چیب زدید . استعفا بدهید تا استقلال نفسی بکشد. البته شاه فرهاد دلال احمد.ن هم بود.
  • قهرمان IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    فرهادمجیددلال احمدنورهم بودوپول پاداشهایی که می دادازپیش ازعربه گرفته بود این دوبرادربه اندازه یک صدم امسال زرینچه هم بحساب نمیان آقای xدادوفریادراه می اندازه انگاراستقلال ارثیه باباشه حالا به همه ثابت شداین دوبرادربابهترینهای تاریخ باشگاه هم مشکل دارن آنوقت همه چیز راگردن وزیرو وکیل می اندازن خداهمه چیزو ختم بخیرکنه
  • پ.ن.پ IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    فرهاد ادم بی شخصیته
  • کیسه کش IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    ازوقتی خدابیامرزپورحیدری فوت کرد.واقعا این باشگاه بزرگتر نداره .که یه علف بچه باسواستفاده ازمحبوبیت اش وفضای مجازی .دلالی میکنه وخودشوهمه کاره کرده حالا همه میفهمن چرا نیمکت کیسه خالیه .بابا اینا غارتگرن.البته تاوقتی طرفدارهای استقلال ساده باشن همین آش وکاسه اس.وماهم ضرر نمیکنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی