نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رضا صالحی امیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال امید ایران که سال هاست جواز صعود به المپیک را دریافت نمی کند این بار با حکمیت کمیته ملی المپیک، قرار است برنامه ای قابل قبول برای صعود داشته باشد

کمیته ملی المپیک در دوره ای که رضا صالحی امیری ریاست آن را بر عهده دارد سال های پرتلاطمی را سپری نمی کند.

رئیس کمیته المپیک اهل تعامل و مشورت با بزرگان ورزش است و صالحی امیری هم نشان داده که در مدیریت میدانی، اهل حرکات نمایشی نیست.

حضور رئیس کمیته ملی المپیک در توکیو و قرار گرفتن او کنار ورزشکاران المپیکی نشان داد در بحث مدیریت ورزش، اگر نقصان زیاد داریم اما می توانیم به مدیرانی اعتماد کنیم که ادعای دگرگونی عجیب در عرصه ورزش را ندارند اما می خواهند کارشان را در آرامش و به درستی انجام بدهند.

نمونه اش جلسه ای بود که کمیته المپیک با فدراسیون فوتبال قبل از آغاز رقابت های المپیک توکیو برگزار کرد و حاصل آن هم سپردن اختیار تام به فدراسیون برای هر گونه تصمیم گیری زود هنگام و روشن شدن تکلیف تیم امید بود.

تیم فوتبال امید ایران که سال هاست جواز صعود به المپیک را دریافت نمی کند این بار با حکمیت کمیته ملی المپیک، قرار است برنامه ای قابل قبول برای صعود داشته باشد و اگر صالحی امیری در این زمینه پیشقدم نمی شد شاید از مدت ها قبل برای تیم امید هیچ گونه اقدامی صورت نمی گرفت.

ابتکار تالار مشاهیر فوتبال که وعده ای قابل توجه از سوی رئیس کمیته المپیک است و همچنین برنامه ریزی های انجام شده برای المپیک بعدی و متوقف نشدن، سرجای خود نماندن و مشغول حرکت شدن، نشانه هایی است مبنی بر اینکه کمیته المپیک نمی خواهد در همین نقطه ای که ایستاده، نقش تماشاگر را ایفا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی