نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
احمد مددی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سجادی از مدیران توانمند ورزش ایران است و با توجه به اینکه از بدنه ورزش برآمده، بهتر از هر فرد دیگری می‌تواند گره‌گشای مشکلات خانواده ورزش ایران باشد.

 احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور  اظهار داشت: افتخار داشتم که به مدت ۲ سال با سجادی در باشگاه سایپا همکاری داشته باشم.‌ او از مدیران با اخلاق، پاکدست، تحول خواه، عملگرا و توانمند ورزش ایران است و با توجه به اینکه از بدنه ورزش برآمده، بهتر از هر فرد دیگری می‌تواند گره‌گشای مشکلات خانواده ورزش ایران باشد.

وی در ادامه افزود: سابقه سجادی در مدیریت ورزشی نیز کاملا روشن است و در بخش دولتی، خصوصی و باشگاه‌داری نیز موفق عمل کرده است که همین موضوع نشان از کارنامه موفق او دارد و امیدوارم نمایندگان مجلس با رای اعتماد به ایشان پیام مثبت و خوشی به جامعه ورزش ایران بدهند.

مدیرعامل استقلال در ادامه درباره برخی حاشیه‌های مطرح شده، تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد به دنبال سوء‌استفاده از جایگاه خود در مجلس هستند. جالب است بدانید یکی از همین افراد که از قضا یکی از روسای پرمدعای فراکسیون مجلس نیز هست و در مجلس ‌علیه ‌ سجادی تبلیغ می‌کند، چندی پیش نیز در تماس با بنده به دنبال تحمیل گزینه سرمربیگری به استقلال بود!

مددی افزود: جالب است شنیده‌ام همین فرد در محفلی به رئیس جمهور انتقاد کرده که چرا آقای رئیسی برای گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با او مشورت نکرده است! واقعا سوال این است که آیا مجلس جای زیاده‌خواهی و سهم‌خواهی است؟ و اینکه چون گزینه وی به مجلس معرفی نشده، ایشان باید این حجم از تهمت و افترا را به‌ سجادی منتسب نماید. متاسفانه این فرد تلاش می‌کند با جوسازی ذهن مجلس را نسبت به سجادی منفی کند اما تردیدی ندارم برای اکثریت نمایندگان آگاه و بابصیرت و انقلابی رفتارها و نیات این عضو کمیسیون فرهنگی برملا شده است و اطمینان دارم قاطبه نمایندگان مجلس نیز تحت تاثیر فضای تخریبی قرار نمی‌گیرند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم مجلس محترم شورای اسلامی با بررسی کارنامه جامع و سابقه درخشان ایشان، با رای بالایی  سجادی را به وزارتخانه ورزش و جوانان بدرقه نمایند تا ایشان با دلگرمی بالا، مسائل و چالش های جوانان و ورزش ایران را مرتفع نمایند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال مکتب عشق IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    مملکت ما رو باش تو سر نخواستنت دعواست آن وقت ما را به چه حواله میکنی تو خودت اضافی هستی دفاع از کسی دیگه میکنی سجادی اگرم خوب باشه با دفاع کردن امثال تو حزین و حزین تر میشه پس به همان پستی که با لابی و دروغ و شارلاتان بازی بهش رسیدی بچسب که دوره تو هم به سر خواهد آمد
    • بهمن IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      جالبه از الان داره پاچه خواري ميكنه تا بمونه! بابا جان آدم بايد خيلي پَست باشه كه سر نخواستنش دعوا باشه ولي به هر نحوي بخواد موندني كنه خودشو!!! فكر كنم با اين وضعيت ديگه يواش يواش نصف شبها بياد باشگاه و نصف شبها بره كه هوادارارو نبينه!
  • مهدی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    اقای مددی اگه داری از اقای سجادی طرفداری میکنی و خودتم اقرار کردی باش دوست هستی و با این شرایط هم خودت میتونی مدیر عامل استقلال بمونی همون بهتر که اقای سجادی رای نیاره و یه فرد جدیدی بیاد که تو و امثال تو رو از باشگاه پرت کنه بیرون
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    از اول هم معلوم بود مجلس طرفداره کیسست وگرنه الان فرناز بخاطره دریافت 9 بار ارز دولتی باید کنار فتحی و خلیل زاده می بود
  • فيك رد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    آب كه سربالا بره مددي هم ابوعطا بلده !!!
  • ساوالان IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    اره سجادی استقلالی دو اتشه هست. از اون نظر خوبه
    • هوادار IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      من که شنیدم پرسپولیسیه
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    آهان سجادی خوبه بقیه بدن چون من خوشم میاد و رفیقم بوده..! مددی بی غیرت تو همونی هستی که بدترین بلاها رو سر استقلال آوردی و به خودت نمره 20 دادی.. برو که ... خودتی و اربابان لنگیت..زودتر شرت کم کن بذار استقلال نفس بکشه بی لیاقت تو با نامردی و تخریب فرهاد و استقلال یه جام ازمون گرفتی حالاهم با موندن و خرابکاریت میخوای از آسیا حذف مون کنی..
  • ناشناس IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    سجادی یک لنگی بالفطره است و مورد حمایت بابا مسعود میباشد مددی با پاچه خواری می خواهد جایگاهش را تثبیت کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی