نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کوچ قهرمان المپیک به دبی/ آیا اکسلسن قید تیم ملی دانمارک را خواهد زد؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ویکتور اکسلسن قهرمان المپیک ۲۰۲۰ در رشته بدمینتون به دبی مهاجرت کرد.

رسانه های دانمارکی از نقل مکان ویکتور اکسلسن ، قهرمان المپیک و خانواده اش به دبی سخن گفتند. در نتیجه، اکسلسن دیگر بخشی از تیم ملی دانمارک نیست که در کپنهاگ دانمارک تمرین می کند. اما او همچنان زیر پرچم دانمارک رقابت می کند و همچنان به همکاری محدود با مربیان دانمارک ادامه خواهد داد.
اکسلسن در دبی تمرینات روزانه خود را در مجموعه ورزشی NAS (مجموعه ورزشی ناد الشبا) انجام خواهد داد.
بسیاری از فوق ستاره های مشهور ورزشی از جمله نواک جوکوویچ ، خبیب نورماگومدوف و پل پوگبا از مجموعه NAS بازدید کرده و در این مکان تمرین می کنند.

این اولین بار نیست که اکسلسن در مجتمع NAS تمرین می کند. او قبلاً دوره های تمرینی خود را در این مجموعه در سال ۲۰۱۹ و در سال ۲۰۱۸ گذرانده بود ، که هر دو نتایج بسیار مثبتی را برای او به همراه داشت.

شماره یک جهان گفت: "امکانات (اینجا) کاملاً فوق العاده است و من خودم برنامه خود را تعیین می کنم. فقط می توانم بگویم که دوست دارم امروز از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۴ تا ۱۶ تمرین کنم و فردا می خواهم به بخش ریکاوری بروم و حمام یخ ، سونا و درصد چربی خود را بررسی کنم - و این دقیقا همینطور خواهد بود. در یک اتاق می توانید تمرین ارتفاع تا ارتفاع ۲۰۰۰ متر را شبیه سازی کنید. در حالت دیگر ، می توانید رطوبت را شبیه سازی کنید. در مرحله سوم ، می توانید کرایوتراپی انجام دهید ، جایی که بدن را برای افزایش گردش خون خنک می کنید. در استخرها دوربین های زیر آبی وجود دارد ، بنابراین هنگام حین بهبودی بعد از آسیب ، تمام حرکات شما ثبت می شود. 

دلایل اصلی مهاجرت به دبی
ویکتور اکسلسن سه دلیل اصلی در تصمیم بزرگ خود برای مهاجرت به دبی دارد: اولین دلیل مربوط به وضعیت آسم اوست. آکسلسن در فصل گرده افشانی گیاهان از بیماری آسم در دانمارک رنج می برد زیرا به آنها حساسیت دارد. در سال ۲۰۱۹ ، وی مجبور شد پس از دو هفته بستری شدن در بیمارستان به دلیل حساسیت گرده از بازیهای اروپایی مینسک کناره گیری کند. او از چنین شرایطی در دبی رنج نمی برد زیرا هوا در آنجا گرمتر و خشک تر است. او توضیح داد: "این بسیار ناامیدکننده است زیرا من بیشترین ضربه را زمانی می بینم که ۱۵-۲۰ درصد از ظرفیت ریه ام کاسته می شود. من از خوردن این همه دارو خوشحال نیستم ، زیرا به سلامت توجه دارم ، و در دبی ، من به هیچ وجه حساسیت ندارم. "

آیا این نقل مکان دائمی است؟
ویکتور همیشه یکی از افرادی بود که سعی می کرد چیزهای جدیدی را امتحان کند. برخی از آنها فوق العاده به نفع او عمل کرده اند ، به عنوان مثال ، استخدام یک مربی شخصی و روانشناس فوق العاده شخصی. مهاجرت به دبی را می توان یکی از آخرین ریسک های وی دانست. اکسلسن خودش مطمئن نیست که این حرکت به او در رسیدن به قله های جدید کمک کند یا فقط نتیجه معکوس داشته باشد. او گفت: "من اصلاً نمی دانم که آیا این کار نتیجه می دهد یا خیر. شاید شش ماه یا یک سال دیگر ما (او و همسرش) به چشمان یکدیگر نگاه کنیم و بگوییم می خواهیم به خانه برویم و سپس این کار را انجام دهیم. مهمترین چیز برای من این است که خانواده ام خوب هستند و مطمئناً آرامش زیادی را به من می دهد که من المپیک ، قهرمانی جهان ، تمام انگلستان و جام جهانی تیمی (جام توماس) را برده ام. حتی اگر از اینجا به برخی نقاط ضعف برخورد کنم ، حرفه من هنوز کاملاً شگفت انگیز خواهد بود. از سوی دیگر ، من خودم را می شناسم ، اگر جرات انجام این حرکت را نداشته باشم حداقل تلاش کنم ، اذیت نشوم. "

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی