رشید مظاهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قضیه رویارویی محمد رشید مظاهری با باشگاه استقلال در حال وارد شدن به مرحله جدیدی است

به نظر می‌رسد قضیه رویارویی محمد رشید مظاهری با باشگاه استقلال در حال وارد شدن به مرحله جدیدی است. سنگربان فصل گذشته آبی‌پوشان همچنان در صحبت‌هایش از احتمال جدایی حرف می‌زند و تأکید دارد که اگر شرایط فراهم شود، قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ می‌کند و راهی تیم دیگری خواهد شد ولی مقامات باشگاه استقلال قاطعانه معتقدند مظاهری اجازه چنین کاری را ندارد چون تابستان سال گذشته قرارداد دوساله‌ای منعقد کرده و هنوز یک سال دیگر از آن باقی مانده است.

در همین خصوص خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که اگر مظاهری قراردادش را یکطرفه فسخ کرده و به دنبال تیم جدیدی (بدون توافق با استقلال) باشد، باشگاه بلافاصله از این بازیکن به فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد. مسئله شکایت احتمالی در میان برخی از مدیران استقلال مطرح شده و آنها تأکید دارند با توجه به مدارکی که در اختیارشان است، مظاهری نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد؛ به همین خاطر در صورت فسخ یکطرفه، با کمترین اتلاف وقت از این دروازه‌بان شکایت خواهند کرد.

این در حالی است که وکیل رشید مظاهری در مصاحبه با خبرنگاران مدعی شد مددی مدیرعامل باشگاه گفته که مظاهری برود قراردادش را فسخ کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی NL ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    نظرسنجی : بنظر شما مافیای استقلال برنده می شود یا مافیای سپاهان : سابقه سپاهان : عماد رضا و کیروش سابقه استقلال : پروپیچ ، مظاهری ، مرادی ، مهدی پور و میلیچ و ......... 1. این موارد صرفا مشتی نمونه خرواز از تخلفات این دو تیم هستند . 2. بنظر می رسد با توجه به جدیدیتربودن پرونده های تخلفات استقلال ؛ مافیای این تیم قدرتمند تر است .
    • حامد IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      :))))))))) منم نظرم رو استقلاله. هرچند از مافیای ساکت هم نمیشه گذشت ولی آبی ها خطیر و عزیزی خادم و پشت خودشون دارن. دیگه پرونده تخلفشون تو لیگ جوانان و کلا براشون جمع کردن.
  • حامد IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    باد آورده رو باد میبره. همونجوری که شما اینو از چنگ تراکتور دراوردید سپاهانم از چنگ شما درش میاره. مبارزه تو گروه بی قانون باید جالب باشه. هر دو باشگاه سپاهان و استقلال سابقه زیادی تو تخلف و دور زدن قانون دارن.
  • قرمزته IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    با خودشون چند چندن؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی