نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
فوتبالیست‌هایی که مدعی دیدن موجودات فضایی شدند!/ از مارادونا تا بیل
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

اعتقاد به موجودات فضایی و حتی ادعای دیدن آن‌ها از نزدیک، از قبل در بین ستاره‌های فوتبال وجود داشته و هنوز هم وجود دارد.

در تاریخ فوتبال، بازیکنانی بوده اند که مدعی شده‌اند که با موجودات فرازمینی ارتباط داشته‌اند و این موضوع را در رسانه های نیز مطرح کرده‌اند. آن‌ها به شدت سر حرف خود بودند و هیچ دلیل علمی را برای رد کردن حرف خودشان قبول نداشتند.

دیگو مارادونا

دیگو مارادونا فوق ستاره فقید فوتبال جهان زمانی مدعی شد که او توسط شیء ناشناس فضایی ربوده شده است. در یک مصاحبه وقتی از او سؤال شد که آیا به وجود موجودات فضایی یا UFOها باور دارد یا نه مارادونا جواب داد: «چرا باید در این مورد داستان بسازیم یا دروغ بگوییم؟ یک بار زمانی که من که در مصرف مشروبات الکی کمی زیاده‌روی کرده بودم، سه روز غیبم زد و گم شدم. وقتی به خانه برگشتم به همه گفتم موجودات فضایی مرا دزدیده بود. واقعیت را گفتم آن‌ها مرا بردند و بیشتر از این نمی‌توانم چیزی بگویم.»  مارادونا روی حرف خود کاملاً جدی بود و این مورد را چندین بار تکرار کرد.

از این نمونه‌ها باز هم در فوتبال جهان بودکه فوتبالیست‌های سرشناس به مواردی از موجودات فضایی اشاره کرده‌اند.

فوتبالیست‌هایی که مدعی دیدن موجودات فضایی شدند!/ از مارادونا تا بیل

کریس اسمالینگ

بازیکن سابق منچستریونایتد و فعلی تیم رم ایتالیا، کریس اسمالینگ به همراه همسرش در ماه‌های گذشته مدعی شدند که یک سفینه فضایی را در هنگامی که تعطیلات خود را در جامائیکا می‌گذرانده‌اند، از نزدیک دیده‌اند. مدافع انگلیس تیم رم و همسرش سم کوک، گفتند که در خرداد ماه یک موجود فضایی را دیده‌اند. سم کوک جزئیاتی از چیزهایی عجیبی که به همراه همسرش دیده بود را در اینستاگرام توضیح داد: «من و کریس شب گذشته یک موجود فضایی شگفت‌انگیز را دیدیم. این سفینه مقابل چشمان ما به سمت پایین آمد و سپس چرخید و دوباره به آسمان رفت و حدود یک ساعت هم آنجا ثابت مانده بود. کریس توانست چرخش آن را با نورهای زیادی که در اطرافش داشت ببیند. ما آنقدر شگفت‌زده شده بودیم که یادمان رفت گوشی‌های خود را دربیاوریم و عکس بگیریم. ضمن اینکه ما نمی‌خواستیم چشم از این صحنه برداریم چون می‌ترسیدیم این صحنه شگفت‌انگیز را از دست بدهیم. ما دچار توهم و خیالات هم نشده بودیم.»

بسیاری از کاربران اینستاگرامی حرف‌های این دو نفر را خیالات آن‌ها دانستند اما آن‌ها همچنان روی مشاهدات خود تاکید دارند.

فوتبالیست‌هایی که مدعی دیدن موجودات فضایی شدند!/ از مارادونا تا بیل

گرت بیل

ستاره ولزی رئال مادرید هم یکی از کسانی است که بحث‌های مربوط به موجودات فضایی را در رسانه‌ها مطرح کرده است و تاکید دارد که شواهدی از وجود این موجودات از کرات و سیارات دیگر در همه جا وجود دارد و اینکه او توانسته با ارائه استدلال‌های کافی یکی از هم‌تیمی‌های خود را نیز قانع کند که چنین مواردی را باور کند. او در مصاحبه‌ای که در اسکای اسپورتس با هوداران فوتبال به صورت سؤال و جوابی داشت در مورد اعتقادات خود به موجودات فضایی نیز صحبت کرد. او به طرز عجیبی با اشتیاق در این موارد صحبت می‌‍کرد و حتی از علاقه خود به این سوژه گفت و اینکه مستندهای زیادی را در این مورد تماشا کرده استک «شواهد برای اثبات موجودات فضایی در همه‌جا وجود دارد. مردم باید در این مورد تحقیق کنند. من سال‌ها است که پیگیری این ماجرا هستم و مسلماً داستان‌های جعلی زیادی هم در مورد آن ساخته شده است. اما فکر می‌کنم که دولت آمریکا جدیداً تصاویر و ویدئوهایی را از اشیا و موجودات ناشناخته فضایی منتشر کرده است، و همه می‌توانند به صورت آنلاین به آن دسترسی داشته باشند. همچنین برنامه‌های مستند زیادی هم در نتفلیکس و شبکه‌های دیگر وجود دارد که به این سوژه پرداخته‌اند. بنابراین می‌توانیم بگوییم که بله، این موضوع بسیار جذاب است و من هم آن را باور دارم. تعداد شواهدی که تا امروز وجود داشته نشان می‌دهد که این موضوع نمی‌تواند نادرست و جعلی باشد.»

وقتی به بیل گفته شد که هری کین ستاره تائنهام و هم‌تیمی سابق او در این تیم، گفته که اعتقادی به موجودات فضایی ندارد و این مسائل را باور ندارد بیل پاسخ داد: «مگر هری در این مورد تحقیقات لازم را انجام داده است؟ نه.»

فوتبالیست‌هایی که مدعی دیدن موجودات فضایی شدند!/ از مارادونا تا بیل

بازیکنان فیورنتینا

این ماجرا به ۶۷ سال قبل برمی‌گردد که در یک مسابقه فوتبال در فلورانس، اشیا پرنده ناشناخته‌ای بالای سر ورزشگاه دیده شدند و مسابقه متوقف شد. ۲۷ اکتبر ۱۹۵۴ در یک روز پاییزی فیورنتینا در حال مسابقه با یک تیم محلی به نام پیستویس بود. ۱۰ هزار هوادار در ورزشگاه آرتمیو فرانکی حضور داشتند. اما بعد از پایان نیمه اول، ورزشگاه ناگهان به شکل عجیبی ساکت شد و سپس فریاد بلندی از سوی جمعیت بلند شد. حاضران در ورزشگاه دیگر به زمین فوتبال نگه نمی‌کردند بلکه نگاهشان به آسمان بود و با انگشت چیزی را به هم نشان می‌دادند. بازیکنان هم بازی را متوقف کردند و ایستادند. یکی از فوتبالیست‌های داخل زمین اردیکو مانینی بود که در تیم ملی ایتالیا در جام جهانی ۱۹۵۴ هم بازی کرد و یکی از بهترین بازیکنان فیورنتینا بود. او می‌گوید: «همه‌چیز را با جزئیات به یاد دارم. چیزی بود شبیه یک تخم‌مرغ بزرگ که به آهستگی حرکت می‌کرد. همه داشتند به آسمان نگاه می‌کردند و از آسمان هم چیزهایی می‌بارید و صداهایی می‌آمد. ما شگفت زده شده بودیم چون چنین چیزی را هرگز ندیده بودیم. همه ما شوکه بودیم.»

داور مسابقه بازی را متوقف کرد و نوشت هواداران موجود عجیبی را در آسمان دیدند و دیگر امکان ادامه بازی وجود نداشت. بسیاری از بازیکنان آن تیم فیورنتینا و همچنین هواداران حاضر در ورزشگاه نیز از مشاهدات خود از موجود فضایی که دیده بودند صحبت کردند و هنوز هم اهالی فلورانس بر این باور هستند که در شهر و منطقه آن‌ها موجودات فضایی وجود دارد و این اتفاق تاریخی را برای هم نقل می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی