نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محمد وحیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مطالبی که امروز مطرح شد نکاتی داشت که به برخی اشاره می‌کنم؛ واقعیت این است که قبلا این دستگاه عظیم هیچ وقت وزارت خانه نبود و حتی دوره‌ای هم که وزارت‌خانه شد وزیری در

محمد وحیدی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: بدیهی است که عزم راسخ مردم در این شرایط اقتصادی و بحران شیوع کرونا بر انتخاب دولتی مردمی و فسادستیز تجلی یافته و انشالله دل در گرو موفقیت دولت مردمی داریم. خطاب به مردم بگویم که نمایندگان در کمال استقلال و آزادی در خصوص وزرای پیشنهادی دولت به بیان دیدگاه ها پرداخته و مباحث را دنبال می‌کنند و تصمیم خواهند گرفتت که در اصل آن را تطبیق می دهند.

وی ادامه داد:  اصل تضارب آرا امر طبیعی است و وظیفه نمایندگی این است که حجت بر ما تمام شود. در این دوره با توجه به اینکه بحث درمانی کشور بسیار مهم است اما از بحث‌های دیگر این است که این وزارت خانه مهم است و اهمیت ویژه دارد و وزارت خانه‌ای است که نیمی از کشور مستقیم با آن در ارتباط هستند و بخش عمده ای هم برای سلامت ورزش می‌کنند. ضعف ورزش در کرونا سلامت بدن را به مخاطره انداخته است.

وی افزود: مطالبی که امروز مطرح شد نکاتی داشت که به برخی اشاره می‌کنم؛ واقعیت این است که قبلا این دستگاه عظیم هیچ وقت وزارت خانه نبود و حتی دوره‌ای هم که وزارت خانه شد وزیری در راس آن قرار نگرفت که تخصصی و ورزشی باشد و اولین بار است که دولتی به خودش جرات داده که شخصیتی ورزشی را در راس این وزارت خانه قرار دهد.

نماینده بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ نتیجه انتقادی که برخی دارند نتیجه انتقاد از همه دوره‌های قبلی است اما می‌خواهند سنگ را بر سر کسی بشکانند که وظیفه‌ای نداشته؛ ضعف کاروان‌های ورزشی و تعلیق و محرومیت فدراسیون‌های ورزشی و مسائل سیاسی حاشیه‌ای مربوط به پناهندگی وجود دارد که حتی شخصیتی امنیتی را در راس این وزارت خانه گذاشتند اما نتوانست این مساله را مدیریت کند. کسی باید باشد که اردو و وزش را بشناسد و بداند چه مطالبه‌ای باید داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی