نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
۰ |
۰
نوراللهی و قائدی: کاری می‌کنیم الاهلی قهرمان آسیا شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان ایرانی تیم شباب الاهلی در صحبتی که با سرمربی این تیم داشتند قول دادند تلاش کنند تا این تیم در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود.

خبرورزشی - حضور احمد نوراللهی و مهدی قایدی در باشگاه شباب الاهلی امارات، این تیم شهر دبی را در کانون توجه هواداران پرسپولیس و استقلال در داخل و خارج از کشور قرار داده است.

یکی از نزدیکان باشگاه شباب الاهلی دبی در ارتباط با وضعیت محل سکونت این دو بازیکن به خبر ورزشی گفت: «در حال حاضر احمد نوراللهی و مهدی قائدی در هتل سکونت دارند اما باشگاه به زودی برای آنها خانه ای را در نظر خواهد گرفت».

ظاهراً باشگاه شباب الاهلی منتظر است تا بازیکنان ایرانی جدیدش خانه مد نظرشان در شهر دبی را انتخاب کرده و سپس آن را برایشان رهن و اجاره کند.

همچنین صحبت‌های انجام شده بین احمد نوراللهی و مهدی قایدی با مسئولان باشگاه به ویژه سرمربی تیم شباب الاهلی خود جالب بوده است. اینکه هم نوراللهی و هم قائدی از پیوستن به این باشگاه بسیار خوشحال هستند و قول داده اند که بهترین بازی هایشان را برای این تیم انجام بدهند.

اما در صحبتی که مهدی علی سرمربی این تیم با دو بازیکن ایرانی داشته به آنها یادآور شده که شباب الاهلی فصل گذشته هر سه جام معتبر داخلی لیگ امارات را به دست آورده است و باشگاه تنها با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خوشحال می شود.

مهدی علی به قائدی و نوراللهی گفته هدف شباب الاهلی فراتر از لیگ داخلی و مسابقات امارات است. اما پاسخ نوراللهی و قائدی در جواب این صحبت سرمربی تیم جالب بود که هر دو به او گفته اند آنها هم دوست دارند همراه با تیم جدیدشان بهترین نتایج را کسب کرده و در نهایت در آسیا با باشگاه شباب الاهلی قهرمان فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا بشوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی