ویلفرد امباپه - پدر کیلیان امباپه
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویلفرد امباپه، پدر کیلیان در گذشته مانع انتقال این بازیکن به رئال‌مادرید شده است، اما شاید حالا وقت حضور ستاره پاری‌سن‌ژرمن در مادرید باشد.

در سال ۲۰۱۷ و بعد از درخشش در لباس موناکو بود که به نظر می‌رسید انتقال ۱۸۰ میلیون یورویی کیلیان امباپه به رئال مادرید قطعی شده باشد، اما این بازیکن به یکباره با لباس پاری‌سن‌ژرمن در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد. حالا نشریه «ال کنفیدنسیال» مدعی شد در واقع این ویلفرد امباپه، پدر کیلیان بوده که در سال ۲۰۱۷ مانع انتقال این بازیکن به رئال مادرید شده است.

در آن مقطع فلورنتینو پرس موفق به جلب رضایت باشگاه موناکو و توافق با آنها برای خرید این ستاره جوان شده، اما درخواست‌های هنگفت پدر امباپه باعث شده پرس نظر خود را عوض کرده و از خریدن امباپه در آن مقطع صرف‌نظر بکند. به نظر می‌رسد ویلفرد امباپه از پرس خواسته دستمزد سالانه ۱۲ میلیون یورو را برای این بازیکن ۱۸ ساله در نظر بگیرد. اما رئیس باشگاه رئال‌مادرید به این نتیجه رسیده پرداخت این حقوق هنگفت به یک بازیکن تازه‌وارد و جوان نظم حاکم بر رختکن رئال را به هم خواهد زد و به همین دلیل از پروژه جذب کیلیان امباپه انصراف داده است.

حتی به نظر می‌رسد در مقطع فعلی نیز ویلفرد امباپه ترجیح می‌دهد پسرش در پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده و قراردادش را با این تیم تمدید کند، اما خود کیلیان و وکیل این بازیکن مصر به رفتن به مادرید بوده و تصور می‌کنند آنجاست که این بازیکن تبدیل به یک سوپراستار جهانی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی