نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه عکاظ عربستان مدعی شد که در پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس در دادگاه CAS، رأی به سود تیم سعودی صادر خواهد شد.

روز دوشنبه جلسه استماع مربوط به پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس، به صورت آنلاین برگزار شد. این جلسه استماع در پی اعتراض باشگاه سعودی به رای کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) انجام شد.

روزنامه عکاظ عربستان در این خصوص نوشت که منابع آگاه به این روزنامه اعلام کرده اند روز سه شنبه آخرین مهلت پاسخ‌های دو طرف به سوالات قاضی‌های دادگاه عالی ورزش بوده است و باشگاه النصر نیز به بسیاری از سوالات مربوطه پاسخ داده است.

این روزنامه به نقل منابع خود اعلام کرد که وکیل باشگاه النصر روز سه شنبه با قاضی‌های این پرونده دیدار کرد و در جلسه ای که حدود یک ساعت به طول انجامید، به تمامی سوال‌های هیئت داوری از طریق ویدیو کنفرانس پاسخ داد.

در بخش پایانی این خبر روزنامه عکاظ مدعی شده که رأی این پرونده به سود النصر صادر می‌شود. عکاظ نوشته است: دادگاه CAS تصمیم نهایی خود را در مورد این شکایت ظرف یک ماه آینده صادر می‌کند که انتظار می‌رود در این پرونده، خسارت مالی به باشگاه النصر پرداخت شود. ضمن اینکه برخی محرومیت‌ها نیز برای باشگاه پرسپولیس به دلیل اشتباهی که انجام داده اند، صادر خواهد شد.

البته منابع عربستانی پیش از این بارها در این باره اخباری مبنی بر پیروزی النصر در همه دادگاههای قبلی نیز منتشر کرده بودند.

البته پیش از این نیز رسانه‌های عربستانی از پیروزی النصر در دو شکایت قبلی این تیم در کمیته‌های انضباطی و استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داده بودند که در هر دو زمینه رأی به برائت باشگاه پرسپولیس صادر شد. باید منتظر ماند و دید آخرین رأی مربوطه در خصوص این پرونده به سود کدام یک از طرفین صادر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    هیچ اتفاقی نمیفته هوادار پرسپولیس و مدیریت حواسشون به نقل انتقالات باشه و به این اخبار توجه نکنند
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    خخخخ دو روز پیش جلسه دادگاه کاس بود حداقل دو ماه طول می کشه دفاعیات طرفین بررسی تا رای نهایی و استعلام ها صورت بگیره این روزنامه قرون وسطی آل سعود حرف مفت میزنه این ها همیشه در دادگاه آی اف سی و تجدید نظر می گفتن رای به نفع النصر بعد خلاف اون ثابت شده این ها همیشه دنبال جنگ روانی هستند شک نکنید رای به نفع پرسپولیس،هست شکایت کاس رد میشه
    • Yazdan sh IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      چرا از چیزی خبر نداری الکی تز میدی ۹شهریور رای صادر میشه سه روز دیگه
  • Matthew AU ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    خداحافظ تیم مافیایی پرسپولیس. ایندفعه بدجور پات گیر کرد
  • تاج سر فوتبال ایران IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    نکته مهمش این بود که میگه 《ال بیروزی》
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    انشالله اهمون میگیره و محرومشون میکنند مگه همه جا بدون صاحب که حق خوری کنید و جواب هم س ندهید
  • {...} IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    البیروزی حذف میشه این تو بمیری ازاون تو بمیریا نیست لنگ مافیا فوتبال ایران
  • سعید IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    دوبارجستی ملخک این دفعه بدون وزیروحامی گیرافتادی ملخک،ورود تیم جعلی به دسته یک یادسته دومبارک باد،البته یه خوبی داره که راحت بدون کمک وزیرووکیل قهرمان میشیدوسال دیگه درلیگ برتر خواهیدبود ازالان تبریک میگم،چقده وقت دنیاروگرفتیدبااین همه دوز وکلک
  • هعییی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    النصر در خواب بیند پیروزی در این پرونده
  • محسن IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    دلیل فرار شکوری به پادگان مشخص شد. از مسولیت نمی تونید شونه خالی کنید
  • پیروزی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    میره دسته1
  • Yazdansh IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    بنظرم اینبار خطریه چون النصر کلی پول داده به وکیل من سیتی شک نکنید اینا الکی هزینه نمیکنن یه چیزی میدونن که اینقدر پیگیرن اگه پیروز بشن کلی پول گیرشون میاد afcباید اندازه تیم قهرمان غرامت بده به النصر جوایز پرسپولیس هم به النصر میرسه جرایمش هم سنگین محرومیت از لیگ قهرمانان بعدی سقوط به لیگ پایین تر حذف از لیگ قهرمانان فعلی محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی جرایمش برای پرسپولیس نکته ترسناکش اینجاست که وکیل پرسپولیس با غرور و تمسخر از برد تو این پرونده حرف زد و کلی تبلیغ واسه تیم وکلای تماما بومیش کرد نمیدونم چرا این و گفت تو دلم خالی شد
  • Yazdansh IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    ضمنا ۹شهریور رای صادر میشه نه دو ماه دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی