نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۱
این تصویر را ببینید؛ آیا مهاجم تیم ملی انگیزه‌اش را از دست داده است؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شادی گل سردار آزمون در دیدار بین تیم‌های زنیت و زسکا نشان می‌دهد ملی‌پوش ایرانی باانگیزه به کارش در تیم روسی ادامه می‌دهد.

زنیت با گل زیبای سردار آزمون زسکا مسکو را در هفته ششم لیگ برتر روسیه شکست داد و بار دیگر به صدر جدول رده بندی لیگ برتر روسیه بازگشت.

پیش از این بازی روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه به نقل از مدیر عامل باشگاه لیون خبر داده بود باشگاه فرانسوی خواهان به خدمت‌گیری سردار آزمون است و در این باره به طور رسمی با باشگاه زنیت وارد مذاکره شده است اما مثل همیشه باشگاه زنیت در این باره اظهار نظری نداشته است و منبع خبر همان‌طور که اشاره شد اظهارات مدیرعامل باشگاه لیون بوده است. 

واقعیت این است همان طور که سردار آزمون در این فصل تمایلی برای جدایی از تیم زنیت ندارد و زنیت هم به دنبال فروش سردار آزمون نیست.

ابتدای امر باید به این نکته اشاره کرد که هیچ باشگاهی حاضر نشد خواسته‌های مالی باشگاه زنیت را برای فروش سردار آزمون برآورده کند. زنیت که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را ۱۲ میلیون یورو از روبین خرید و بابت سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر روسیه به همراه سردار آزمون ۳ میلیون یوروی دیگر به این باشگاه داد ۲۰ میلیون یورو برای فروش این بازیکن قیمت تعیین کرد.

آتالانتا یکی از تیم‌هایی که علاقه‌مند است سردار آزمون را در اختیار بگیرد اعلام کرده است منتظر می‌ماند سردار آزمون در ماه ژانویه بازیکن آزاد شود و بعد با او مذاکره کند تا برای فصل بعد وی را به خدمت بگیرد.

بر اساس قوانین فوتبال حرفه ای بازیکن ۶ ماه پیش از اتمام قرارداد می‌تواند با باشگاه جدید وارد مذاکره شود.  در شرایط فعل پیشنهادهای مالی که از سوی باشگاه‌ها برای خرید سردار آزمون ارائه می‌شود پایین‌تر هم آمده است.

باشگاه لیون اعلام کرده برای خرید سردار مبلغ ۱۱ میلیون یورو به تیم زنیت پیشنهاد داده است. این یعنی ۹ میلیون یورو کمتر از مبلغی که باشگاه روسی تعیین کرده است.

اما جدا از این مسایل به نظر می‌رسد زنیت این روزها بیش از هر زمانی به حضور سردار آزمون در ترکیب تیمش نیازمند است. زنیت ممکن است در ازای از دست دادن سردار و دستیابی به سود ۲۰ میلیون دلاری یا ۱۱ میلیون دلاری قدرتش را در خط حمله از دست بدهد که این مساوی است با از دست دادن جام قهرمانی در لیگ برتر روسیه و نمایش دور از انتظار در لیگ قهرمانان اروپا.

سردار اگر بماند و به این روند ادامه دهد برای زنیت آورده مالی بیشتری خواهد داشت حتی اگر بخواهد در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از زنیت جدا شود. در چنین شرایطی به زنیت حق بدهید که به جای فروش سردار آزمون به دنبال حفظ او باشد حتی اگر نخواهد قرارداد حضور خود را در تیم زنیت تمدید کند. هر چند سردار آزمون به واسطه دستمزد خوبی که از تیم روسی می‌گیرد هیچ بعید نیست به زودی یا در پایان فصل قرارداد خود را با تیم زنیت تمدید کند. 

در ماه‌های اخیر نقدهایی به سردار آزمون شد. اینکه زمان رفتن او از زنیت فرا رسیده است چرا که انگیزه خود را از دست داده است! مشخص بود این قضاوت‌ها دور از واقعیت است. در این تصویر شما شادی گل سردار آزمون بعد از باز کردن دروازه زسکا را می‌بینید. آیا به نظر شما این بازیکن انگیزه خود را از دست داده است؟

 شایسته‌ترین کلمه برای پاسخ به این سوال نه است. گویی در این تصویر اولین گل خود را برای زنیت به ثمر رسانده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    فرق علی دایی جاه طلب و نسل جدید بازیکنان راحت طلب و منفعت طلب در همینه. علی دایی در سن بالایی به فوتبال اروپا رفت و طی ۵ سال حضور در اروپا بلافاصله بعد از آرمینیا، به دو باشگاه بزرگ بایرن و هرتا رفت و به قله فوتبال باشگاهی که فینال باشگاه های اروپا بود رسید اما این آقای آزمون چسبیده به لیگ روسیه و تفریحات این کشور. نچسب تر از این آزمون خودشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی