نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
کریستیانو رونالدو و پپ گواردیولا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بعد از سه فصل حضور در یوونتوس، کریستیانو رونالدو در آستانه جدایی از این تیم بزرگ ایتالیایی گرفته است. 

بعد از سه فصل حضور در یوونتوس، کریستیانو رونالدو در آستانه جدایی از این تیم بزرگ ایتالیایی گرفته است. حالا نام رونالدو که به گفته رسانه‌ها، خواهان جدایی از یوونتوس است، به عنوان خرید جدید منچسترسیتی مطرح می‌شود، باشگاهی که نتوانست در پروسه خرید هری کین موفق باشد. اگر این اتفاق بیفتد رونالدو زیر دست پپ گواردیولا کار خواهد کرد، کسی که سال‌ها قبل در لالیگا دشمن او و تیم سابقش رئال مادرید به شمار می‌رفت. 

حالا رابطه رونالدو و گواردیولا، چطور خواهد بود؟ ۱۱ سال قبل که دو نفر در قالب رئال‌مادرید و بارسلونا به مصاف هم می‌رفتند اتفاقات خوبی رخ نداد. در ال‌کلاسیکوی معروف ۲۰۱۰ رونالدو رفتار زننده‌ای با گواردیولا داشت و او را کنار زمین هُل داد که باعث شد، دشمنی بارسلونا و رئال‌مادرید در آن سال‌ها به اوج برسد. 

دعوا

۸ آذر ۱۳۸۹، یک ال کلاسیکوی پرتنش. در دهمین دقیقه بازی، بارسلونا گل زد و این بازی با شاهکار ژاوی و اینیستا با نتیجه ۵-۰ به سود شاگردان گواردیولا به پایان رسید. اما یک اتفاق در این بازی حتی بیشتر از نتیجه، مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار گرفت: دعوا بین رونالدو و گواردیولا. 

در دقیقه ۳۲ بازی، کریستیانو کنار زمین آمد تا اوت را پرتاب کند. قبل از اینکه رونالدو به توپ برسد، گواردیولا آن را از روی زمین برداشت و این باعث عصبانیت ستاره پرتغالی شد. در حالی که رونالدو سعی می‌کرد توپ را از دست گواردیولا دربیاورد، مربی اسپانیایی آن را روی زمین انداخت. همین موضوع خشم کریستیانو را بیشتر کرد طوری که او گواردیولا به شکل بدی هل داد و همین موضوع باعث شد دعوای شدیدی بین بازیکنان دو تیم در کنار زمین شکل بگیرد. 

ویکتور والدس دروازه‌بان بارسلونا اولین نفری بود که به سمت رونالدو هجوم آورد و سپس سایر بازیکنان به صحنه آمدند. ادواردو گونسالس داور مسابقه هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد. ۱۲ کارت زرد و یک کارت قرمز در آن بازی که از دقیقه یک تا ۹۰ با تنش‌های فراوان همراه بود، ثبت شد. 

متفاوت 

حالا اما داستان عوض شده است. بعد از جدایی ناخواسته لیونل مسی از بارسلونا، پپ گواردیولا مصاحبه کرد و به صراحت گفت که با خرید جک گریلیش دیگر به جذب شاگرد سابقش تمایلی ندارد، در نتیجه مسی راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. پپ حالا به شدت به بازیکنی با خصوصیات رونالدو احتیاج دارد تا در نوک خط حمله تیمش یک گلزن تمام عیار داشته باشد. بنابراین رابطه کریس و پپ، حالا کاملاً متفاوت از ۱۱ سال پیش است. حالا پپ با رونالدو رفیق‌تر است تا با مسی. 

رونالدو با پیوستن به منچسترسیتی، به یک دشمن قدیمی دیگر خود نیز دست دوستی خواهد داد. او که درخشش خود را با منچستریونایتد در فوتبال اروپا شروع کرد و در این تیم تبدیل به یک فوق‌ستاره شد حالا قرار است در تیمی بازی کند که دشمن سرسخت یونایتد به حساب می‌آید. هواداران منچستریونایتد هنوز خاطرات خوش فراوانی از این بازیکن دارند و به‌هیچ‌وجه نمی‌توانند او را در لباس تیم رقیب و همشهری خود یعنی منچسترسیتی تصور کنند. کریس اما به آغوش دشمنان خود می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی