نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
ترکیب یحیی برای دفاع پرسپولیس مشخص شد/ سیدجلال نیمکت‌نشین می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبردار شدیم سیدجلال حسینی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در لیگ بیستم باید لیگ بیست و یکم را از روی نیمکت آغاز کند!

پرسپولیس در لیگ بیستم تنها ۱۴ گل دریافت کرد تا بهترین خط دفاعی این رقابت‌ها لقب بگیرد. این در حالی است که چهره شاخص قرمزها در خط دفاع، سیدجلال حسینی بود که پس از جدایی شجاع خلیل زاده دوباره به ترکیب اصلی رسید و سپس حتی با وجود مصدومیت کنعانی زادگان نیز اجازه نداد خللی در عملکرد دفاعی سرخپوشان به وجود بیاید.

او علاوه بر نقش تأثیرگذار در امور دفاعی در فاز تهاجمی هم مشارکت داشت و موفق شد گل‌های حساس و مهمی برای پرسپولیس بزند. سیدجلال حسینی با گل‌های سه امتیازی و رهبری مقتدرانه خط دفاع پرسپولیس ثابت کرد سن و سال یک عدد است و هر زمانی که به بازی گرفته شد پا به پای جوانترها دوید.

حالا با خرید علی نعمتی شنیده می‌شود سیدجلال حسینی در لیگ بیست و یکم نیمکت نشین خواهد شد و احتمال زیادی هم وجود دارد در بازی حذفی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان زوج فرشاد فرجی و علی نعمتی به میدان بروند.

علی نعمتی چپ پا و مدافع مورد علاقه یحیی گل محمدی است. سرمربی پرسپولیس که در پدیده مشهد از این مدافع نیشابوری استفاده کرده بود اصرار زیادی به خرید او داشت. از طرفی فرشاد فرجی نیز عملکرد بسیار خوبی در هفته‌های پایانی لیگ بیستم داشت و نشان داد یک جانشین مناسب برای سیدجلال حسینی است.

حالا یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است از ترکیب یک مدافع راست پا و یک چپ پا در مرکز خط دفاعی تیمش استفاده کند و بیشتر از سیدجلال حسینی روی فرشاد فرجی و علی نعمتی نظر دارد.

باید منتظر ماند و دید این زوج جدید و تازه می‌توانند اقتدار سال‌های اخیر پرسپولیس در امور دفاعی را حفظ کنند یا اینکه یحیی گل محمدی دوباره مجبور می‌شود از سیدجلال حسینی استفاده کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    سیامک فرشاد علی نعمتی سعید آقایی
  • pouya IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    حاشیه سازی شروع شد سید جلال تو همین سن باهوش ترین و بهترین دفاع وسط لیگه سید خط قرمز ماس جمع کنید این بازیای کثیفو
  • کیسه تنان IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    صدتانعمتی وفرجی نمیتونن یه دونه سیدباشن این توبازی تراکتور هم فهمیدیم باگلی که دریافت کرددرنبودسید
  • mohsen IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    اتفاقا برعکس یحیی از این دفاع ها در کنار سید جلال استفاده می کند تا تجربه لازم رو کسب کنند
  • مهدی هکتور IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    هر کسی آقا یحیی تشخیص بده بازی میکنه، جو درست نکنین لطفا....
  • رضا IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    اگر یحیی باهوش باشه این اقدام رو انجام خواهد داد و در زمانی که تیم نیاز ب حفظ امتیاز داره سید جلال رو ب میدان میفرسته کاری هوشیارانه و کاملا منطقی ... سید جلال باید این مهم رو ب هواداران اطلاع بده که هیچ چیز بدون برنامه و بی هدف در تیم پایه گذاری نمیشه.... بال های چپ و راست باید سرعتی عمل کنند و دوهافک وسط دفاعی و هجومی هوشمندانه هم پوشش بدند و با دوبال چپ و راست و مهاجمین هماهنگی کامل رو داشته باشند و همین طور دو دفاع چپ و راست دوبال هجومی رو پوشش بدند باهماهنگی کامل با دوهافک وسط این یعنی فوتبال تاپ و تیمی هماهنگ ... سید جلال دبل هتریک قهرمانی براش مهمه و کسب افتخار دیگر ... پرسپولیس در این فصل باید با این قهرمانی ثابت کند که هواداران استقلال و سپاهان و دیگر تیم های هوچی ضعف مدیریت دارند و برای فرار از پاسخگویی تهمت به باشگاه بزرگ پرسپولیس میزدند .... به امید دبل هتریک قهرمانی و ثبت نماد 6 برای تمامی بدخواهان بی کفایت و دلال و مافیای کثیف و دزد که تنها هدفشون ضربه زدن ب فوتبال و ورزش بود و انگشت اتهامات را بسمت تیم موفق اشاره میدادند ....
  • حسین IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    بابا آسیا دیگه شوخی نداره بلال و هویج نمی‌شناسه تست دوپینگ هست لیگ ایران نیس که همش ماسمالی کنن، پس بهتره کاپیتان بلال نباشه ،، یحیی خوب می‌دونه چیکار کنه گندش درنیاد
  • بی نام IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    یحیی اشتباه میکنه حتماً یکی از دفاع هاش باید سید جلال باشه هم با تجربه هم اینکه میتونه یه رهبر تو تیم باشه اصلا نباید اشتباه کنه سید جلال رو نزاره این بزرگترین اشتباهی که میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی