نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
منچسترسیتی - آرسنال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جریان شکست ۵ گله آرسنال مقابل منچسترسیتی در هفته سوم لیگ برتر انگلیس اتفاقات عجیبی رخ داد و حتی هواداران توپچی‌ها حریف را هم تشویق کردند.

آرسنال مقابل منچسترسیتی در هم شکسته شد تا برای اولین بار از سال ۱۹۵۴ تا کنون، هر سه بازی اول فصل خود را باخته باشد. آنها حالا قعرنشین لیگ برتر هستند. سیتی خیلی زود گلزنی را با ایلکای گوندوغان آغاز کند و اخراج گرانیت ژاکا هم اوضاع را برای شاگردان میکل آرتتا بدتر کرد تا شکست تحقیر آمیز ۵-۰ در ورزشگاه اتحاد برای توپچی‌های لندن رقم بخورد. 

فاجعه 

آرسنال مصدومیت‌ها و مبتلایان به کووید-۱۹ زیادی دارد و این موضوعی است که در شکست‌های اخیر این تیم باید در نظر گرفته شود. اما کنار هم قرار دادن بازیکنانی مثل کولاشیناتس، سوارش، هولدینگ و چمبرز در یک بازی خارج از خانه آن هم مقابل منچسترسیتی مسلماً هیچ وقت نتیجه ای جز فاجعه نخواهد داشت. بسیاری از کارشناسان و هواداران آرسنال معتقدند دست کم سه نفر از این بازیکنان اصلاً در حد و اندازه تیمی مثل آرسنال نیستند و قرار گرفتن همه آن‌ها در کنار هم در یک بازی بزرگ، یک اشتباه نابخشودنی از سوی سرمربی تیم است. 

تشویق حریف 

نمایش آرسنال آنقدر ناامیدکننده بوده که هواداران این تیم بعد از گل چهارم منچسترسیتی به تشویق این تیم پرداختند و شادی گل به راه انداختند! ۹ گل در سه بازی، بدون حتی یک گل زده و قرار گرفتن در قعر جدول، عملکردی است که هواداران آرسنال آن را باور نمی‌کنند. 

پیرامریک اوبامیانگ؛ منچسترسیتی - آرسنال

یک طرفه و تحقیرآمیز

نوع بازی کردن و نوع شکست آرسنال مقابل سیتی به گونه‌ای بود که هیچ جای دفاعی برای میکل آرتتا مربی جوان تیم باقی نمی‌گذارد. حالا فشارها بر او به بعد از شکست مقابل برنتفورد و چلسی بیشتر هم شده است. آرسنال در این بازی حتی یک شوت هم به سمت دروازه منچسترسیتی نزد و کاملاً تحت تاثیر حریف قرار داشت. ۱۹ درصد مالکیت توپ به این معنی است که بازی کاملاً یک طرفه و به نفع منچسترسیتی بوده است. 

پرستاره و آماده 

ژسوس در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد، تورس یک پاس گل داد و دو گل زد، جک گریلیش یک پاس داد، برناردو سیلوا یک ساعت در زمین بود، رحیم استرلینگ  و ریاض محرز در نیمه دوم دقایقی به میدان رفتند و البته کوین دبروینه و فیل فودن هنوز در ترکیب تیم قرار ندارند. این نشان دهنده قدرت منچسترسیتی در همه خطوط به ویژه در فاز هجومی است و با این شرایط، این سؤال پیش می‌آید که این تیم واقعاً چه نیازی به بازیکنانی مثل هری کین یا کریستیانو رونالدو دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی