نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
۲ |
۰
مورد عجیب خطیبی؛ به بازگشت به تیم‌های سابق!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسول خطیبی در حالی به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم انتخاب شده که نشان داده علاقه زیادی به مربیگری در تیم‌های سابقش دارد!

اراکی‌ها در شرایطی اعلام کرده اند که با رسول خطیبی برای هدایت این تیم در لیگ بیست و یکم به مدت ۲ فصل به توافق رسیده اند که هنوز مدت زیادی از اختلاف طرفین و شکایت آلومینیوم از خطیبی نگذشته است.

این مربی که در نیم فصل اول لیگ بیستم هدایت آلومینیوم را بر عهده داشت با پیشنهاد تراکتور مواجه شد و برای همین آلومینیوم را در نیم فصل رها کرد و همین مسأله باعث ایجاد اختلافات گسترده بین این مربی و مسئولان وقت این باشگاه شد و مسئولان آلومینیوم از خطیبی به‌عنوان مربی بی‌اخلاق یاد کردند.

آلومینیوم در ادامه هم از خطیبی و دستیارانش شکایت کرد و در نهایت او با جریمه یک میلیارد تومانی نقره داغ شد.  حالا آلومینیوم دوباره به سراغ این مربی رفته است. البته خطیبی هم در طول دوران مربیگری اش نشان داده علاقه زیادی به کار با تیم های سابقش دارد.

او اولین بار تیر ماه سال ۹۰ سرمربی ماشین سازی شد و تا دی ماه همان سال روی نیمکت این تیم نشست. او سال ۹۴ دوباره سرمربی این تیم شد و تا آذر ۹۵ هدایت ماشین سازی را بر عهده داشت. خطیبی سال ۹۶ برای سومین بار به ماشین سازی برگشت و تا آذر همان سال سرمربی این تیم بود. او سال ۹۸ هم سرمربی ماشین سازی شد و تا دی ماه همان سال روی نیمکت این تیم نشست تا فعلا چهار دوره سرمربی این تیم باشد.

خطیبی خرداد ماه سال ۹۳ سرمربی تراکتور شد و تا بهمن همان سال هدایت سرخپوشان تبریزی را بر عهده داشت. او بهمن ماه سال گذشته برای دومین بار سرمربی تراکتور شد و تا تیر ماه امسال سرمربی این تیم بود.

این مربی ۴۲ ساله دی ماه ۹۸ سرمربی آلومینیوم شد و تا اسفند ۹۹ این تیم را مربیگری کرد و حالا برای دومین بار سرمربی آلومینیوم شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنتی شیری IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    یه سری مربی مثل خطیبی منصوریان هر جوری نتیجه بگیرن باز سال بعد بهشون تیم میدن از کجا حمایت میشن معلوم نیست
  • ۶و۶ IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    واقعا بر چ اساسی انتخاب میشن ؟؟؟؟ رزومه موفق ک ندارن !! بی اخلاقی در ول کردن تیم در اوج نیاز !!! حالا یکی مث یحیی یا قلعه نوعی باشه میگیم کارنامه موفقی دارن . اینا از اصل پوچن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی