عکس| روزگارانی که دو خرید جدید پرسپولیس و استقلال با هم داداش بودند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امین قاسمی‌نژاد و حامد پاکدل دو خرید جدید استقلال و پرسپولیس روزگارانی در تیم ماشین‌سازی تبریز با یکدیگر همبازی بودند و رابطه خوبی با یکدیگر داشتند.

خبرورزشی - برای خیلی از بازیکنانی که در تیم‌های شهرستانی بازی می‌کنند یکی از بزرگ ترین رویاها برتن کردن پیراهن پرسپولیس یا استقلال است و البته این رویا ادامه خواهد داشت. رسیدن به تیم ملی و در ادامه باشگاه‌های خارجی. و شاید هم برای برخی از بازیکنان در همین جا متوقف شد. این اتفاق برای حامد پاکدل و امین قاسمی‌نژاد دو همبازی قدیمی در ماشین سازی رخ داد. در روزهای اخیر حامد پاکدل در سن ۲۹ سالگی موفق به برتن کردن پیراهن پرسپولیس شد. او جایگزین شهریار مغانلو در ترکیب تیم می‌شود که با تصمیم باشگاه سانتاکلارا راهی سپاهان شد و امین قاسمی‌نژاد هم در سن ۳۴ سالگی می‌رود بازی با پیراهن تیم آبی را تجربه کند. بدون شک انتظارات از این مهاجم باتجربه بالاست و در فصلی که استقلال خیلی از مهره‌های تهاجمی‌اش از جمله مهدی قایدی و شیخ دیاباته را از دست داده است این مهاجم مازنی امید اول تیم استقلال در خط حمله بشمار می‌رود. 

رویای این دو همبازی قدیمی اگر چه دیر اما در نهایت محقق شد؛ این دو در ماشین سازی یک زوج خوب بودند و بعد از گلزنی با هم شادی می‌کردند اما در فصل پیش رو دو رقیب هستند. یکی در استقلال و دیگری در پرسپولیس. این دو متفاوت ترین فصل فوتبال خود را در ماه‌های آینده تجربه خواهند کرد. فصلی که عملکردشان بیش از همیشه بازتاب خواهد داشت. از گل‌های موثر امین قاسمی‌نژاد برای تیم پدیده بگذریم باید از بازی موثر حامد پاکدل هم در ترکیب آلومینیوم هم در یکی دو فصل اخیر یاد کنیم. به خصوص در روزهای حضور در لیگ یک. گل او در مصاف با مس کرمان در کرمان یکی از گل‌های تاثیر گذار آلومینیوم اراک در مسیر صعود به لیگ برتر بود و حال این فرصت طلایی را پیدا کرده در خط حمله پرسپولیس جولان دهد. بدون شک اگر حامد در خط حمله پرسپولیس روزهای موفقی برای خودرقم بزند به توجه به شرایط سنی این شانس را خواهند داشت چند فصلی پیراهن سرخ را برتن داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • #دادگاه نامدیران ورزش IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    یه زمانی بازیکنان پا به سن گذاشته استقلال و پرسپولیس بودن که به تیمهای دیگه میرفتن و اون تیمها هم براشون سرو دست میشکستن ببینید با این فوتبال چه کردن که بزرگترین تیمهای ایران و آسیا دنبال بازیکنان مُسن سایر تیمها هستند ننگ بر نامدیرانی که بخصوص در این 8 سال اخیر بر فوتبال کشور تاخت و تاز کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی