نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
۶ |
۳
پیغام جدی رشید مظاهری به فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از نکات جالب توجه تمرین آبی‌پوشان، انگیزه بالای محمد رشید مظاهری است.

تمرین عصر روز گذشته استقلال با معارفه بهرام امیری به عنوان سرپرست جدید این تیم توسط ملکیان برگزار شد.

یکی از نکات جالب توجه تمرین  آبی‌پوشان،  انگیزه بالای محمد رشید مظاهری بود. سنگربانی که تا همین چند روز قبل همه چیز حکایت از جدا شدن او داشت حالا می‌خواهد بماند و حضورش در تمرین روز سه‌شنبه بار دیگر این پیغام را به استقلالی‌ها داد که رشید اتفاقات گذشته را فراموش کرده و قصد ماندن در جمع آبی‌پوشان پایتخت را دارد.

مظاهری البته با فرهاد مجیدی مشکلی نداشت و مسئله اصلی‌اش اختلاف با احمد مددی بود که قاعدتاً این موضوع نیز می‌تواند در صورت تمایل بالای مجیدی و مظاهری برای تداوم همکاری مرتفع شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    کار خیلی خوبی که مدیریت استقلال انجام داد، باج ندادن به بازیکن هنگام تمدید قراردادها بود. همین باج ندادن باعث شد بازیکنایی که رفتار سمی دارن حساب کار دستشون بیاد( از جمله فرشید اسماعیلی، یزدانی، مظاهری،..). حضور پروبزخان مظلومی، که ضمن داشتن صداقت درگفتار و رفتار، استخون خردکرده هستن و شناخت کامل از فوتبال و فضای فوتبال دارن یک نقطه ی قوت بود. مسئله ی دیگه این بود که مجیدی اشتباه همیشگی خودش در حمایت بیمورد از بازیکن در مقابل مدیریت رو در فصل نقل و انتقالات انجام نداد.
    • Iman IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      آخه مددی بخاطر پرخاشگری رشید و فرشید و ارسلان، اونا را میخواد کنار بزاره نه بخاطر پول ،بعد یزدانی بهترین دفاع بود و مظاهری و اسماعیلی هم در پست های خودشون فوق العاده بودن ، اگه بخاطر پول بودن که سپاهان و گهر ۴ برابر استقلال بهشون پیشنهاد داد اگر استقلال دوست نداشتن میرفتن مثل ریگی
    • حمید علوی CA ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      ایمان جان هوادار جوان و عزیز ما، این رو به شما اطمینان میدم که در یک تیم و برای طولانی مدت، ضرر بازیکنی که رفتار حرفه ای رو رعایت نکنه بیشتر از سودش هست حتی اکر طرف مارادونا باشه. بازیکنانی با نگرش و رفتار سمی، حتی اگر بصورت مقطعی و از نظر فنی برای تیم خوب باشن ولی در مجموع و در طولانی مدت بخاطر خراب کردن فضای تیم و تاثیر منفی روی بقیه ی بازیکنا، موجب خسران تیم میشن. بنظر بنده، رویه ای که مجیدی اخیرأ آغاز کرده و برخلاف قبل با حمایت‌های غیرحرفه ای و ناعاقلانه که در گذشته داشت،باعث گستاخ شدن بازیکن نمیشه، رویه ی درستیه، هرچند سه سال دیر شروع کرده و در این سه سال همین اشتباه به استقلال صدمه زده، اما بهرحال الان مسیر درستی رو میره.
  • امید استقلالی US ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    رشید گلر خیلی خوبیه خوب شد که مونده
  • مهدی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    واسه عشق به تیم ماله نوجوونهاست نه حرفه ایها قانون فوتبال حرفه ای میگه پول و امکانات مهمه اگه مهم نبود هر سال سرخابیها باید قهرمان میشدن ژاوی برای چی اومد پیش عربها ریوالدو برای چی رفت تاجیکستان واسه عشق یا پول پس خواهشا ریگی که زحمت کشید چندسال که اگه نبود الان استقلال دهم بود الکی حرف نزنید چندسال ذیگه همینا منت میذارن میتوانستیم برویم فلان جا بخاطر هوادارها نرفتیم تازه معلوم نیست چقدر قرارداد بستن
  • نوید IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    رشید بمون پر رنگ طرفدارها حمایتت میکنن..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی