مهاجم خارجی پرسپولیس مشخص شد/ در انتظار تخفیف خرید ویژه سرخ‌ها
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس مذاکره با مهاجم سرشناس خارجی در کشورمان را آغاز کرد تا بتواند آخرین خرید تابستانی خود را انجام دهد.

باشگاه پرسپولیس با وجود جذب پنج بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی همچنان با درخواست یحیی گل محمدی سرمربی این تیم برای جذب بازیکن خارجی روبرو شده است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از ناکامی باشگاه در جذب سجاد شهباززاده که در سپاهان ماند و امین قاسمی نژاد که به استقلال تهران پیوست راضی به جذب حامد پاکدل از آلومینیوم اراک شد اما هدف نهایی او کیروش استنلی مهاجم برزیلی فصل گذشته سپاهان اصفهان است.

یحیی برای جذب این بازیکن جلسات ویژه‌ای نیز با جعفر سمیعی مدیرعامل و مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه برگزار کرد تا آنها را متقاعد به جذب بازیکن خارجی با مبلغ سنگین کند.

کیروش که در لیست مازاد سپاهان اصفهان قرار گرفته به عنوان بازیکن آزاد منتظر دریافت پیشنهاد است تا بتواند فصل آینده را نیز در فوتبال باشگاهی ایران بازی کند.

مهاجم برزیلی مد نظر گل محمدی برای پیوستن به این تیم پیشنهاد ۴۰۰ هزار دلاری داده که با مخالفت مدیران پرسپولیس روبرو شده است. جعفر سمیعی در گفتگو با مدیر برنامه‌های این بازیکن خواهان تخفیف ویژه شد تا بتواند او را جذب کند. این در حالی است که کیروش پیشنهاد ۳۰۰ هزار دلاری از تیم دیگر دارد اما فعلا حاضر به عقد قرارداد با آنها نشده است.

پرسپولیس در حالی دنبال جذب کیروش است که طبق قوانین سازمان لیگ فوتبال به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های داخلی و خارجی خود نمی‌تواند او را به خدمت بگیرد. با این حال سمیعی قول‌هایی از مسئولان فدراسیون گرفته تا در صورت جذب کیروش مشکلی برای ثبت قرارداد او نداشته باشد.

گل محمدی از مدیران باشگاه خواسته است کیروش را جذب قطعی کنند تا این تیم بتواند کمبود مهاجم خود را جبران کند و برای ادامه قهرمانی‌هایش در لیگ برتر و رسیدن به رؤیای قهرمانی در آسیا گام بردارد.

پرسپولیس تا ۱۶ شهریورماه فرصت دارد کیروش را به خدمت بگیرد. این باشگاه پس از این تاریخ با ممنوعیت از حضور در نقل و انتقالات به دلیل عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و خواکین از سوی فیفا محکوم شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهروز نبوی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    واقعا تبعیض همین جاست که نمود پیدا می‌کنه..استقلال سرمربیه خودشو که فسخ کرد نتونست بخاطر قانون مسخره ممنوعیت بازیکن و مربی خارجی برگردونه و چقدر هم پاقرص مسئولان وایستادند و گفتن قانون باید رعایت بشه حالا هم انتظار کله فوتبال ایران اینه که تیمی که بدهی داره و حکم نهایی براش اومده حق گرفتن بازیکن خارجی نداره
  • خشايار IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    اين كيروش بابا چي هست ميخواد بگيره پارسال همش مصدوم بود بازيش هم افت كرده يكي مثل رامين رضاييان هم نيست كه بگيم سانتر درست حسابي داشته باشه كه يه بلند زن بخواد سر بزنه
  • ارتش سرخ IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    بابا ب پیر ب پیغمبر این نمی تونه ب پرسپولیس کمک کنه باید یه محاجم زیر 30سال بگیرن
  • شاهین IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    اقا،این کیروش به درد چوبم نمیخوره یه مهاجم خارجی بهتروگل زن تر از کیروش بیارین کیروش ضعیفه
  • پرسپولیسی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    نمیاد منتفی شده . چون هوادارا نمی خوانش
  • عباس IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    اینو بگیرن برای چی. فعلا عبدی دو لول بالاتره ازش. یا مهاجم سطح بالا. یا هیچی.
    • . IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      فعلا عیسی و عبدی هستن. به قول طرفدارا اگه قراره بازیکنی رو بگیرن حتما باید سطح بالا باشه
  • علی زمان IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    عیسی مردمیدان عبدی شیرمیدان پاکدل یوز ایران عالی شاه شاه شاهان تمام غیرت وحید امیری باقیشون گلهای محمدی برمحمدوال محمدصلوات ششمین قهرمانی تولدمن هست شش شش یاحق
  • حسن درویشی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    واقعآ دو ساله چی از کیروش در سپاهان دیدید تو. را خدا ول کنید مگه اینکه شارژش تموم شده باشه دوباره شارژش کنید وگرنه فقط بخواید پولی بهش بدید
  • هامان DE ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    ای خدا مگه این همه پول نیست تو این کشور به این عظمت پس این همه بدهکاری وترس از محرومیت چیه کلا گوشت همه ریخت
  • حافظ IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    با این مبلغ پول قطعاً میشه بازیکن داخلی خیلی بهتری از کی‌روش به خدمت گرفت . امیدواریم فقط بحث دلالی نباشه این بازیکن در حد پرسپولیس نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی