شادی گل کریستیانو رونالدو؛ پرتغال - ایرلند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال موفق شد دروازه جمهوری‌ایرلند را هم ۲ مرتبه باز کند تا به تنهایی و با زدن گل به ۴۵ تیم جهان، آقای‌گل شود و دیگر علی دایی شریک او در این عنوان نباشد.

به رؤیایی‌ترین شکل ممکن کریستیانو رونالدو موفق شد تعداد گل‌های ملی‌اش با پیراهن پرتغال را به عدد ۱۱۱ برساند و از علی دایی کاملاً گذر کند، چرا که در دقایق پایانی باعث شد تیم ملی کشورش مقابل ایرلند کامبک بزند و پیروز شود.

حالا علی دایی دیگر آقای‌گل جهان نیست و رونالدو شریکی ندارد. رونالدو بیش از همه به لیتوانی و سوئد گل زده که ۷ گل بوده. او یکی از گل‌های ملی‌اش را هم سال ۲۰۰۶ در جام‌جهانی وارد دروازه ایران زد.

با ۲ گل مقابل جمهوری‌ایرلند تعداد گل‌های رونالدو در انتخابی جام‌جهانی هم به عدد ۳۳ رسید. علاوه بر این شمار تیم‌هایی که از رونالدو گل خورده‌اند هم ۴۵تا شد، چرا که او قبل از این بازی به ایرلند گل نزده بود.

نمودار 111 گل ملی کریستیانو رونالدو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیکویی IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    امیدوارم دوستانی که فکر میکنن رونالدو فقط به برزیل و آلمان گل زده! یه تحقیق کنن رونالدو حداقل هشتاد گلشو به چه تیمهایی زده بعدا بیان گل‌های دایی رو زیرسوال ببرن! کما اینکه آسیا فقط برای دایی تنها نبوده. چند تا مهاجم ایرانی، ژاپنی یا کره ای داریم که اندازه دایی گل زدن؟ شاید مهاجمی مثل سون کره ای تیم ملیش تو اروپاس!!
    • عدالت IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
      شکی در خوب بودن آقای دایی اسطوره فوتبال نیست ولی رونالدو هم زحمت زیادی کشیده.
  • محمد ع IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    بعضی از دوستان جوری از رکورد شکنی رونالدو خوشحالن انگار رونالدو ایرانیه نه علی دایی بنده از رکورد شکنی رونالدو ناراحت نیستم ولی انگار۱۷سال دایی ارث پدری بعضی رو بزور تصرف کرده بوده حالا خودشونو نه کس دیگری اومده گرفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی