نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اولاد نقره گرفت اما از خودش ناراضی است!/ ماجرای لیز خوردن دیسک در پرتاب‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: عملکردم از نظر رده بندی جهانی خوب است اما توقعم از خودم بیشتر بود.

مهدی اولاد و نورمحمد آرخی در مرحله نهایی پرتاب دیسک F۱۱ پارالمپیک امروز پنجشنبه با هفت حریف دیگر خود به رقابت پرداختند. 

در پایان این مرحله، اولاد با پرتاب ۴۰ متر و ۶۰ سانتیمتر به عنوان دوم رسید و مدال نقره را از آن خود کرد. در این ماده، «الساندرو رودریگو» با پرتاب ۴۳ متر و ۱۶ سانتیمتر قهرمان شد.
نورمحمد آرخی هم در این رقابت دیسک خود را به طول ۳۳ متر و ۳۷ سانتیمتر پرداخت کرد و از رسیدن به مدال بازماند. 
رکورد این ماده پیش از این هم در اختیار الساندرو رودریگو با ۴۶ متر و ۱۰ سانتیمتر در مسابقات جهانی و ۴۳ متر و ۶ صدم سانتی در پارالمپیک بود. وی توانست رکوردش در پارالمپیک را ارتقا بدهد. 

مهدی اولاد بعد از کسب مدال نقره پرتاب دیسک پارالمپیک توکیو اظهار داشت: در ایران رکورد خوبی داشتم. برای کسب مدال طلا به پارالمپیک آمده بودم. در ایران تجربه تمرین در هوای بارانی را نداشتیم. بخشی از تمریناتمان در جزیره کیش بود که بارانی نبود. در اردوها هم در دایره خیس پرتاب نکردیم. 

وی در پاسخ به اینکه آیا پیش بینی شرایط تمرینی در این آب و هوا صورت نگرفته بود؟ تاکید کرد: بحث پیش بینی نیست. برای برگزاری اردوها بیشتر مدنظرشان شرجی بودن هوا بود. تقریبا در هوای بارانی تمرین نکرده بودم. در این شرایط دیسک در دست نمی ماند و پرتاب اول تا سوم دیسک از دستم در رفت. اگر یکی از این پرتاب ها درست انجام می شد، مدالم طلا می شد.
این پرتابگر دیسک گفت: نفر اول این ماده حریف برزیلی است که رکورددار هم هست. من قبلا در رنکینگ سوم بودم که امروز به رده دوم صعود کردم. عملکردم از نظر رده بندی قابل قبول است ولی توقعم از خودم بیشتر بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی