نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تصاویر جلسه ویژه سرمربیان بزرگ استقلالی/ حضور یک چهره استثنایی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو سرمربی سابق استقلال در جلسه هماهنگی میان سرمربیان لیگ ستارگان قطر، به همراه اسطوره بارسلونا سر یک میز نشستند.

جلسه ای برای هماهنگی و همکاری باشگاه‌ها در چارچوب مقدمات و تمهیدات برای فصل جدید لیگ ستارگان، با کلیه پروتکل‌های بهداشتی و اقدامات ایمنی برای مبارزه با ویروس کرونا، در برج البیداء، مقر ساختمان فدراسیون فوتبال قطر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مدیر اجرایی مسابقات و توسعه فوتبال و همچنین مدیر بخش مسابقات لیگ قطر برگزار شد، موضوعات مختلفی از جمله تقویم ورزشی جدید و انتقادات و پیشنهادات مربیان تیم‌های مورد بحث قرار گرفت. در این جلسه یک بار دیگر بر عدم حضور ملی پوشان قطر از آوریل ۲۰۲۲ به بعد تأکید شد و این به معنای عدم حضور این بازیکنان در لیگ قهرمانان فصل بعد خواهد بود.

تصاویر جلسه ویژه سرمربیان بزرگ استقلالی/ حضور یک چهره استثنایی!

در این جلسه، آندره‌آ استراماچونی به همراه وینفرد شفر سرمربیان سابق استقلال حضور داشتند. استراماچونی که به عنوان جانشین شفر روی نیمکت آبی‌های پایتخت نشست و تنها یک نیم فصل در این تیم بود، در تابستان امسال هدایت الغرافه را بر عهده گرفت.

وینفرد شفر نیز در هفته های پایانی فصل گذشته به عنوان سرمربی الخور معرفی شد و او توانست این تیم را در لیگ ستارگان حفظ کند. این دو به همراه ژاوی اسطوره بارسلونا و سرمربی السد، در جلسه هماهنگی برای آغاز فصل جدید لیگ قطر حضور داشتند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی