رونالدو علی دایی را شهریار خواند؛ صدا و سیما اهل بزن بزن!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آتش اختلاف دایی با تلویزیون را برنامه «۲۰:۳۰» روشن کرد. داستان را خود علی دایی چنین نقل کرده است ...

اتفاقی که از ماه‌ها قبل، بسیاری انتظارش را می‌کشیدند، رخ داد و سرانجام کریستیانو رونالدو پرتغالی رکورد ۱۵ سال و ۹ ماه علی دایی را شکست. رونالدو در شبی که تیمش در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به مصاف جمهوری ایرلند رفته بود، موفق به زدن دو گل شد تا تعداد گل‌های ملی‌اش را به عدد ۱۱۱ برساند و از علی دایی، اسطوره فوتبال ایران با ۱۰۹ گل زده ملی، عبور کند.

حالا یکی از کهنه‌ترین رکوردهای مهم تاریخ که در اختیار یک ایرانی بود، از دست رفته ولی نکته‌اش این است که این رکورد را یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال دنیا یعنی کریستیانو رونالدو شکسته است. شکستن رکورد علی دایی توسط رونالدو به‌قدر کافی خبرساز بود ولی پیام ارزشمندی که فوق ستاره پرتغالی برای اسطوره فوتبال ایران نوشت، دست‌کم در رسانه‌های داخلی، بازتاب بیشتری داشت.

رونالدو بعد از شکستن رکورد علی دایی، در اینستاگرام پیام مهمی را منتشر کرد که بدون تردید مهم‌ترین بخش آن مربوط به جایی است که مستقیم دایی را خطاب قرار داده است.

رونالدو در بخشی از این پیام می‌نویسد: «یکی دیگر از دلایلی که من از این دستاورد به این اندازه یاد و قدردانی می‌کنم این است که علی دایی استانداردها را در چنین سطح بالایی قرار داده است، به‌طوری‌که حتی در برخی مواقع من فکر کردم که ممکن است هرگز به او نرسم. به «شهریار» تبریک می‌گویم که این مدت طولانی این رکورد را در اختیار داشت و از اینکه همیشه در هربار گل‌زنی و نزدیک‌شدن به رکورد ویژه، برای من احترام زیادی قائل بود، متشکرم».

کریستیانو رونالدو با «احترام» فراوانی درباره علی دایی، اسطوره فوتبال ایران حرف زده و حتی لقب او یعنی «شهریار» را در متن انگلیسی پیامش گنجانده تا نشان دهد چقدر برای کاری که این چهره ایرانی در دنیای فوتبال انجام داده احترام قائل است.

رونالدو درحالی از علی دایی تعریف و تمجید کرده و او را مورد ستایش قرار داده که شهریار ایرانی مدت‌ها از سوی تلویزیون مورد نقد و نکوهش قرار می‌گرفت و حتی علیه او برنامه سفارشی ساخته می‌شد! داستان دلخوری علی دایی با تلویزیون مربوط به اسفند ۱۳۹۶ است؛ درواقع از همان سال تابه‌حال تلویزیون و علی دایی مقابل هم قرار گرفته‌اند و حتی با وجود آنکه صداوسیما یک سال گذشته تلاش کرده دل علی دایی را به دست بیاورد، اسطوره زنده فوتبال ایران، حاضر به نرمش در این زمینه نشده است.

داستان اختلاف مربوط به زمانی است که علی دایی هنوز سرمربی سایپا بود و به‌همراه این تیم راهی رشت شد تا مقابل سپیدرود بازی کند. شب قبل از بازی و در جلسه آنالیز تیم سایپا در هتل پردیس رشت عنوان شد که علی دایی با یک نفر که خودش را بازیگر سینما توصیف کرده وارد بحث شده است؛ اما آن خبر در صداوسیمای گیلان به‌گونه‌ای متفاوت روایت و از قول امیرحسین شجاعی، بازیگر مذکور، این‌طور توصیف شد که علی دایی او را کتک زده است! دایی اعتقاد داشت دوربین‌های هتل همه‌چیز را ثبت کرده‌اند و او هرگز به کسی که از خودش ضعیف‌تر است، زور نمی‌گوید؛ دایی از صداوسیما هم به‌شدت انتقاد کرد و گفت که نباید برنامه‌شان را به هر ادعایی اختصاص دهند و با یک‌طرفه به قاضی‌رفتن، حق کس دیگری را بخورند.

آتش اختلاف دایی با تلویزیون را برنامه «۲۰:۳۰» روشن کرد. داستان را خود علی دایی چنین نقل کرده است: «چندوقت پیش زمانی که برای بازی به رشت رفته بودیم، شخصی که هنرپیشه بود، ادعا کرد که من او را کتک زده‌ام. ۲۰:۳۰ هم فورا این خبر را پخش کرد. چطور ممکن است که دادگاه محکوم و فقط آن فرد را جریمه مالی کند. بدون اینکه اصلا با من صحبت شود و کسی نظر من را بخواهد».

او البته کنایه تندوتیز دیگری هم به صداوسیما زد. «صداوسیمای ما پسوندی به نام جمهوری اسلامی ایران دارد، پس باید به این واژه اسلامی احترام بگذاریم. اگر اسلام در جایی چنین چیزی گفته است که با آبروی افراد بازی شود، من سر تعظیم فرود می‌آورم».

اوج اختلاف دایی با تلویزیون را می‌توان زمانی دانست که او از تیم سایپا به‌دلیل مسائل غیرفوتبالی کنار گذاشته شد. «۲۰:۳۰» برنامه‌ای سفارشی علیه‌ او ساخت به این امید که دایی را «منفور» جلوه دهد. در آن برنامه از او چهره فردی بازنده ساخته شد که اهل دعوا و بزن‌بزن است و فقط به فکر منافع خودش است.

البته که ۲۰:۳۰ تنها برنامه‌ای نبود که با علی دایی زاویه پیدا کرد، چون حرف‌های عجیب مجری برنامه صبحگاهی شبکه سوم که تعداد گل‌های زده علی دایی در تیم ملی را مسخره و بی‌ارزش هم جلوه داده بود، به این اختلاف دامن زد؛ اما این‌بار به غیر از نزدیکان علی دایی، بسیاری از فوتبال‌دوستان هم به مجری و برنامه مذکور تاختند و از این اقدام انتقاد کردند؛ به‌طوری‌که مجری مذکور بعدا به‌صورت رسمی از صحبت‌هایی که درباره علی دایی کرده است، عذرخواهی کرد.

دایی بعدها این قبیل برنامه‌ها در صداوسیما را غرض‌ورزانه توصیف کرد و گفت که مشکلی که این آدم‌ها با شخص دایی دارند، محبوبیتی است که او بین مردم دارد. «ما می‌خواهیم مفسدان را پیدا کنیم، اما وقتی مفسدان خودشان علنی صحبت می‌کنند، باید از همین‌جا شروع کنیم و به‌دنبال مسائل دیگر نرویم. از همین صداوسیما باید شروع شود و مطمئنا به سرنخ‌های خوبی می‌رسیم. این‌گونه کارها نشان‌دهنده عقده‌های درونی افراد است، چون در این چند سال هر کاری کردند، نتوانستند برای من مشکل ایجاد کنند و کاری علیه من بکنند که من محبوبیتم را بین مردم از دست بدهم. صداوسیما از این ناراحت است که علی دایی در بین مردم محبوب است».

آخرین پرده از به‌جاماندن دلخوری علی دایی از صداوسیما هم مربوط به بازی یادبود و گرامیداشت مهرداد میناوند و علی انصاریان است. پیش از شروع آن بازی دوربین صداوسیما برای پوشش این بازی راهی محل ورود چهره‌های فوتبالی شده بود و در این بین تلاش کرد با چند اسطوره فوتبال ایران هم صحبت کند. در این میان نوبت به علی پروین رسید تا گفت‌وگوی کوتاهی با صداوسیما داشته باشد و در همین لحظه علی دایی هم از کنار دوربین رد شد. علی پروین با صدازدن علی دایی از او خواست اول دایی مصاحبه کند، ولی پاسخ کوتاه علی دایی نکته بسیار شفافی درونش داشت: «صداوسیما را دوست ندارم».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حقیقت تلخه IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    صدا و سیمایی که از جیب مردم بهش بودجه اختصاص داده میشه علیه قهرمان محبوب مردم برنامه می‌ سازه!! نه فقط با دایی که با محبوبیت خیلیا مشکل دارن. اما بنای باشکوه محبوبیت بعضی افراد محکمتر از اونی هست که با چند تا برنامه سفارشی فرو بریزه. نهایتاً "ارزش کار دایی رو رونالدوها میدونن"
    • صنم IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      اون جیب خیلی وقته دیگه مال مردم نیست وگرنه علیه مردم خرج نمیشد!
  • فرهاد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    سلام آقای علی دایی برای ما یک افتخار ملی هستند و محبوب و صدا و سیما هم متعلق به مردم هست به نظر من افراد مغرض باید از صدا و سیما حذف بشن نه اینکه آقای دایی در رسانه ملی حاضر نشن
  • Ali IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    آقای حداد عادل و کل فک فامیل و ایل و تبارش که در صداسیما جا خوش کرده اند اگر حذف بشوند ۶۰ درصد مشکلات صداسیما حل میشود .
  • شهریار IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    علی دایی اسطوره آسیا و جهان هستش همه اقای دایی رودوست دارن چه قرمز چه آبی
  • کریمی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    این که رونالدو پیامی برای شهریار فوتبال ایران فرستاده شما خیرنگارها وتحلیلگر ها هم یاد بگیرید واینقدر بین دایی ودیگران را به هم نزنید خاطر ات بد گذشته را یاد آوری نکنید.
  • جواد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    طلایی دایی جون
  • رضا اهوازی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    صدا و سیمای میلی پست و بی ارزش و ...است.
  • سیدرضا IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    از هر فرصتی برای تخریب صدا و سیما استفاده می کنید .عرق ملی شما کجا رفته؟چرا نفاق افکنی می کنید؟
    • مجهول الهویه IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      دقیقا توضیح دهید به عرق ملی چه ربطی داره. اینکه صدا و سیما دست به تخریب چهره های محبوب ایرانی میزنه آیا همسو با عرق ملی است.؟
    • علی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      عرق ملی صداوسیما کجا رفته، اصلا عرق ملی داره، اصلا میدونه عرق ملی چیه؟
    • Fashu Poshteh IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      اگر صدا و سیما ملی بود از علی دایی که بهترین ملی پوش ما و باعث افتخار ایران است اینطور رفتار نمی‌کرد شما هم بهتره به ملت ایران احترام بگذارید تا عرق ملی تون رو داشته باشید
    • امیر IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      عرق ملی صدا و سیما کجا رفته؟میلیارد ها تومان از باشگاه های استقلال پرسپولیس پول در میارن ولی تو آسیا موقع بازی بازی ها رو پخش‌ نمیکنن اسطوره ها رو نابود میکنن
    • خسته از گرونی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      جگ‌نگو وقتی مغرضانه دارید امثال اسطوره هایی مثل دایی و فردوسی پور و...‌را به خاطر اینکه زیر بار حرف زور نرفتن و همیشه پشتیبان خواسته ها ملت بودن رو حدف میکنید، باید فکر این روز روهم‌میکردید ک مردم متنفر میشن از صدا و سیما. بعد شما جماعت کی عرق ملی داشتین، فقط‌ موقع رای گرفتن میان از ایران و ایرانی صحبت میکنید.
  • رضا IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    آفرین به این همه معرفت یه خارجی داداش- شهریارروازکجامیدونسته عجیبه نه!-واقعامابلدیم ازاسطوره های کشورمون حمایت کنیم،اینجاتو ایران بسیاری ازواقعیتهامایه شرمندگیه نه؟شما اینجوری فکرنمیکنین؟
  • پارسا IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    هرکی مردمی باشه برای مردم باشه و محبوب مردم باشد رو اینا سعی بر خوردکردنش دارند فرقی هم ندارد کی باشد.. رئیس باشه یا وکیل آدم عادی باشه یا سیاستمدار
  • امید RO ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    صدف و سیما با محبوبیت عادل فردوسی پور هم مشکل دارد ولی علی دایی کارمند تلویزیون نیست
  • ف IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    حق داره والا ما ازبچگی عاشقش بودیم وهستیم فدایی دادی علی آقا
  • راجا IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    رونالدو نمیدونه خیال کرده اسمش شهریار است حتما
    • علی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      اولا بازیکنی درسطح رونالدو اطلاعاتش ازصدتا مثل تو بی سواد بیشتره دوما اونا چندین مشاور دارن که مسئول تحقیق و بعدش بارگذاری حرفها وحتی پیامهاشون هستن که تو بیسواد ازشون بی خبری فکر می کنی رونالدو تو خونه اش نشسته ولنگ رو لنگ داره تایپ می کنه !
  • علی الماسی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    من یه زمانی به عشق گل زنی علی دایی پای فوتبال می نشستم، الان هیچ وقت اون حس برام ایجاد نمیشه، علی دایی با غیرتش برای مردم ایران فوتبال می کرد، هر زمان توی زمین فوتبال میرفت حریفان از ترس لنگ می انداختند، دمت گرم علی دایی، همیشه در قلب مایی
  • ر ح IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    وقتی اسطوره ای مثل علی دایی طرف مردم باشه معلومه صدا وسیما می خواد تخریبش کنه ،چون اونا جهاز سوخته ها رو دوست دارند
  • ناشناس IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    عادل روبرگردانیدبرنامه۹۰روادامه بده،وانهایی که مفسدن بیرون کنن ازصداوسیما،تمممممامممممم،
  • سیروس IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    علی دایی عشقه وتو قلب مردم جا داره هر کسی بخواد این عشق رو کمرنگ جلوه بده در نظر مردم خار و خفیف خواهد شد والسلام
  • صدا و سیما خیلی وقت که نه اسلامی نه مردمی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    وقتی با یه اسطوره همچین برخوردی بشه شما شاهد رفتن سرمایه های ملی از این مملکت خواهی بود همه مثل عادل فردوسی پور نیستند قدر بدانیم
  • ایرانی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    دایی واقعا شهریارفوتبال ایرانه،توکشورماحسود وعقده ای متاسفانه زیاده//علی دایی جوانمرد است،خیّروخیرخواه،بامعرفته،دلسوزه،به لطف خدادشمنی ومبارزه ومخالفت با جناب دایی میان مردم بازخورد ونتیجه کاملا برعکس،من خداسپاسگزارم که دشمنان دایی بزرگوار (احمق وابلهند)
  • عسگرحسینی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    جهان‌پهلوان‌علی‌دایی
  • سعید IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    به هر حال یکی از افتخارات ایران برباد رفت حالا باید بگوییم رونالدوی سر طلایی تو بروسلی فوتبالی
  • کوروش IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    وای بحال کسی که ستاره فوتبال ناراحت کنه علی دای متعلق به مردمش توقلب مامن است صداسیما ایران اگه خوب بود مردم جم ترکیه تاج سرشان نمیکردن خجالت بکشه صداسیما خاک توسرا
  • مهدیه IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    ایرانیا همیشه بجایی تلاش کنن وخودشونو بکشن بالا ومحبوب بشن اونی که محبوبِ رو میکشن پایین در صورتی که خارجیا مثل رونالدو حسود و عقده ای نیستن مثل بیشتر افراد توی ایران
  • حسن پور اسفراین US ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    علی دایی بهتر ین ورزشکار ایران
  • مسلم IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    علی دایی محبوب همه ی فوتبالی ها و دوستداران فوتبال و همه ی مردم ایران هست و خواهد بود . انسانی به تمام معنا و خیر که حتی فقرا هم دوستش دارند . هیچکس نمی‌تواند محبوبیتی که خدا داده را بگیرد و خدشه دار کند . اینان ناخواسته کاری کردند که حتی محبوبیت دایی روز به روز بیشتر شود . جالب است بدانید هرچه بدی بگویند او در بین مردم خوبتر میشود و این خواست خداست . حتی الان که رونالدو به رکورد دایی رسیده و لقب خوب ( شهریار ) به دایی داده که برازنده ی اوست . چگونه خاطرات دایی را در بین مردم زنده کرده و همه از دوست داشتن او حرف میزنند .
  • سروش رشت IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    خاک برسر صدا سیمایی که قدرشونو نداره وقتی که شبکه های ماهواره ای جای شبکه های مارو میگیره حداقل کارشون واسه جذب مخاطب همینه که به افراد محبوبی مثل شهریاروعادل که مدیر بیکفایت ونالایقی که فقط با پارتی پست گرفته بهشون بیشتر توجه کنه واقعا باید تاسف خورد واسه ارگانهایی که فروغی ها مدیرشن
  • رضا IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    یه دونه ای علی جون گل های که میزنی یادمان نرفته ۹۷
  • ماهک ادیب IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    شما افتخار مایی آقای دایی.. شما افتخار ایران و ایرانی و جهان هستیددددد
  • یعقوب نجفی گلدر IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    الله علی دایینی حفظ السین. ملت ایرانین تاج سریدی. تورکلرینده افتیخاردی.
  • اشکان IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    سلام وقت بخیر چین کره مریخ رو فتح کرد شما هنوز دنبال این حرفایید
  • ببهنام IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    نگاه کنیداز زمانی که این حکومت که به اسم اسلام اومده از همه چهره هایی که محبوب مردم بودن و‌یا محبوب میشن یه جورایی میخوان خرابشون کنن مثل فردین ، فروسی پور، دایی و غیره چون‌ همه میدونن همه چیزو کردن باند بازی و انحصاری ، کلام آخر فکر نمیکنم معروف تر ، محبوب تر با مردم تر از دایی بین مردم کسی باشه اینها از این میترسن علی دایی عشق ملت ایران
  • پژمان تهران IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    باعث اینهمه دشمنی ترک بودن علی دایی هست . هرگز با هنرمند و ورزشکار غیر ترک چنین رفتاری نشده . خواه ناخواه شهریار آبروی ورزش ایران و دنیاست
  • ولی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    در صدا و سیما یک قانون نا نوشته وجود داره ! هیچ کس نباید از افراد غیر سیاسی از یک حد مشخص در بین مردم دارای پایگاه اجتمناعی و محبوبیت باشد وگرنه ً.....
  • مجید توکلی سرکان IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    درود و عرض ادب متاسفانه صدا و سیما با همه هنرمندانی و بازیکنان که در قلب ملت جا دارند مشکل دارد مثل مرحوم شادروان استاد و خسرو آواز شجریان۹
  • غلامرضا فتاحی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    با سلام مثل علی دایی تو ایران نیست و دیگه نخواهد امد پس با قهرمان ملت درست رفتار کنید تا منفور ملت نشوید مگر از کسی تا حالا چیزی خواسته که از هر ابزاری برای او و خوانواده محترمش مزاحمت ایجاد میکنید اون الان باید در ارامش باشد نه این که صبح چشمش را باز کرد فکر چجوری پاسخ دادن به اراجیف و تهمتهای ادمهای رذل وبیمقدار باشد با تشکر از علی عزیز که مدتها ایران را در قله فوتبال جهان که ارزوی هر کشوری است بتنهایی نگه داشت باز هم تشکر تشکر تشکر
  • ناصر IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    آقایان خبر ورزشی انتقاد از صدا و سیما خوب است اما خود شما کم در تخریب علی دایی ننوشته اید دمیدن بر اختلاف کریمی و دایی و دادن حق به علی کریمی تخریب وجهه او در پرسپولیس و حملات بیشمار به وی در خصوص اظهارنظر در مورد داوران را امثال شما و فردوسی پور نهادینه کرده اند البته شما فرصت طلبان باندی و سیاسی همیشه دنبال تخریب دیگران بوده آید الان دایی را ابزار فضل فروشی خودتان کرده اید
  • بازنشسته US ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    آن زمانیکه در اُوج بودهمین صداوسیماگُنده اش کردبه زمین و زمان گیرمیداداگرگربه جلویش ردمیشدفوراًشکایت میکردالآن دورانش گذشته مربی خوبی هم نبودمشگل این بشرفقط پول هستش میگویدبایدایران رابه من بدهیداینقدرتعریف بی موردازش نکنید زمان برگرده این آقاازدست همه شکایت میکنه هیچ محبوبیتی نداره فقط توسط صداوسیماگُنده شدوالآن هم صداوسیماراقبول ندارد درزمان بازیگری زیر آب خیلی ازبازیکنان رازدفوتبال طرف رانابودکردبادیدبازدرموردافرادنظربدهید زیرگوش خبرنگاررازد
  • بل IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    حق با دایی ۱۰۰ درصد و صداو سیما خیلی …..
  • امیررضا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    علی دایی تا 30 سالگی تو تیم ملی بود در صورتی که رونالدو تو سن 37 سالگی رکوردش رو شکوند واقعا مسخرت
  • ناشناس IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    ما ایرانی ها .وقتی کاراز کار بگذرد آن وقت افسوس میخوریم مثلا ورزش نویسان ومسولین فوتبال ما اعلام میکنند اگر درزمانی که علی دایی بازی میکرد اگر چندباری دوستانه دیگری انجام می‌گرفت شاید با گل‌های که علی دایی دران بازیها میزد حالا حالا ها رکورد شهریار ایران شکسته نمیشد وسلام
  • بی نام US ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    علی دایی برای ملت ایران یکدونه هست .همه مردم ایران افتخار می کنند.رونالدوحسودیش میاد که هیچکس مثل علی دایی نیست
  • خط شکن US ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    صدا سیما کشک ، ولی علی دایی هم استوره و سلطان و شهریار فوتبال ایران نیست ، شهریار های فوتبال ایران از زمین های خاکی توپ‌های لاکی و پای برهنه بودند که به تیم ملی ایران افتخار دادند و سه جام آسیا را برای ایران به ارمغان آوردند نه علی دایی و امثال علی دایی که فوتبال براشون تجارت بوده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی