نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
استقلال بازیکن مصدوم خرید؛ جای خالی دکتر نوروزی احساس شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جای خالی تست پزشکی در کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال به وضوح احساس شده و به نظر می‌رسد این مجموعه در این زمینه وسواس خاصی به خرج نمی‌دهد.

 از زمانی که دکتر امین نوروزی معاون پزشکی سابق باشگاه استقلال به همراه دکتر کاوه ستوده از جمع اعضای کادر فنی این تیم جدا شده و به دلیل اختلافاتی که بین کادر پزشکی و سید حسین حسینی دروازه بان استقلال رخ داده بود پس از ۲۴ سال همکاری با باشگاه استقلال از این مجموعه رفتند هنوز استقلال نتوانسته یک گروه پزشکی مورد قبول را در اختیار داشته باشد.

طی این مدت بارها شاهد بودیم بازیکنان استقلال پس از مصدومیت ترجیح می‌دادند دوران توانبخشی (فیزیوتراپی) خود را در کلینیک دکتر نوروزی سپری کنند و زیر نظر او باشند. بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی و وریا غفوری از این دست بودند.

یکی از مشخصه‌های باشگاه استقلال طی سال‌های گذشته در فصل نقل و انتقالات، آزمایش‌های دقیق کادر پزشکی این مجموعه از بازیکنان تازه وارد بود. تست‌های فانکشنال و آزمایش‌های قلبی و عروقی همه و همه کادر فنی تیم استقلال را مجاب می‌کرد تا با دقت و وسواس زیاد بازیکنان را در اختیار بگیرند که هیچ گونه مشکل مصدومیت و یا بیماری خاصی نداشته باشند.

اما با انتشار خبر مصدومیت ابوالفضل جلالی بازیکن تازه وارد استقلال و اینکه گفته می‌شود احتمالا به بازی الهلال هم نمی‌رسد بسیاری از طرفداران استقلال نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده و معتقدند در نبود یک کادر پزشکی قوی در استقلال، ممکن است باز هم در آینده نزدیک بازیکنان مصدوم جذب استقلال شوند و از این نظر برای مجموعه دردسر ایجاد کنند. 

بعد از شکست تیم استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا، اتفاقاتی در فرودگاه دوحه رخ داد که منجر به ناراحتی کادر پزشکی شد و در نهایت با بی تفاوتی احمد مددی به استعفای کادر پزشکی استقلال، دکتر نوروزی و دکتر ستوده در تاریخ هشتم آبان ماه ۱۳۹۹ از جمع استقلالی‌ها جدا شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    دکتر نوروزی هم بعد از 24 سال باید حذف میشد رو نیمکت فقط باید فرناز و آقای کمک سرپرست (فاکتوریان) باقی میموندن
  • 6 IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    عجب گافي دادند! بهترين نفر واسه كيسه برادران مجيدي هستند كه يه تنه دارن تيمو به قهقهرا مي برند. مستدام باشيد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی