اشک‌های ناراحت‌کننده دختر قهرمان/ برنده هم می‌شوم خوشحال نیستم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نائومی اوساکا بعد از اینکه راکت خود را در مسیر خروج از زمین شکست، در کنفرانس مطبوعاتی نیز با چهره‌ای بسیار مغموم حاضر شد.

نائومی اوساکا، ستاره تنیس زنان جهان، باز هم در یک کنفرانس مطبوعاتی گریه کرد. او بعد از شکست مقابل نفر ۷۳ تنیس جهان در رقابت‌های گرند اسلم آمریکا، از این گفت که نمی‌داند چه زمانی دوباره تنیس بازی خواهد کرد.

اوساکا ژاپنی که بزرگ شده آمریکا است، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، رقابت‌های یواس اوپن یا گرند اسلم آمریکا را شروع کرد. او اما مقابل حریف ۱۸ ساله خود، لیلا فرناندس در نیویورک شکست خورد و بعد از اینکه راکت خود را در مسیر خروج از زمین شکست، در کنفرانس مطبوعاتی نیز با چهره‌ای بسیار مغموم حاضر شد.

نفر سوم تنیس زنان جهان، دو هفته قبل هم زمانی که از او در مورد اینکه چرا به حضور در کنفرانس‌های مطبوعاتی و مصاحبه با رسانه‌ها قبل و بعد از مسابقه علاقه دارد سؤال شد، گریه کرد. حالا این ستاره ۲۳ ساله بار دیگر در کنفرانس مطبوعاتی بعد از باخت خود، گریه کرد و این بار از این گفت که می‌خواهد مدتی از میدان دور باشد و نمی‌داند چه زمانی دوباره زمین تنیس بازخواهد گشت.

ستاره ژاپنی در حرف‌هایش گفتک «اخیرا احساسم به گونه ای است که حتی وقتی برنده می‌شوم هم حس خوبی ندارم و شاد نیستم. حس می‌کنم فقط از چیزی خلاص شده‌ام. زمانی هم که می‌بازم خیلی ناراحت می‌شوم و فکر نمی‌کنم این نرمال باشد.»

او به خبرنگاران گفت: «من واقعا نمی‌خواستم گریه کنم» همین گریه او باعث شد که مسئول کنفرانس مطبوعاتی  از پایان کنفرانس بگوید. اوساکا اما گفت: «ممنونم، اما می‌خواهم حرفم را تمام کنم. حس می‌کنم که حرف زدن برایم خیلی سخت است. احساسم این است که در این مرحله باید تلاش کنم بفهمم که اصلاً چه چیزی می‌خواهم. صادقانه بگویم که خودم هم نمی‌دانم چه زمانی بازی بعدی‌ام را انجام خواهم داد. متاسفم اما به نظرم باید مدتی استراحت کنم و از بازی کردن دور باشم.»

در این لحظات، اوساکا برای اینکه جلوی اشک‌های خود را بگیرد چند بار با دست به صورت خود ضربه زد اما در نهایت نتوانست ادامه دهد و با عذرخواهی سالن را ترک کرد.

او در ابتدای کنفرانس در مورد حذف خود در مرحله سوم رقابت‌های آمریکا گفت که این شکست بیشتر به مسائل خارج از زمین مربوط می‌شود تا نکات فنی: «فکر نمی‌کنم سرویس‌های حریف آنقدر قوی بود، چون من مقابل بازیکنانی که خیلی بهتر سرویس می‌زدند بازی کردم و ضربات آن‌ها را برگشت دادم. فکر می‌کنم من با مشکلاتی جدی مواجه هستم و می‌دانم که باید با آن روبه‌رو شوم.»

اوساکا که برنده چهار گرند اسلم تنیس زنان جهان است و یکی از بهترین‌های تنیس شناخته می‌شود بعد از قهرمانی در اوپن استرالیا در ابتدای سال ۲۰۲۱ دورانی بسیار بد را پشت سر گذاشته و در همه رقابت‌ها ناکام بوده است.

او که پردرآمدترین ورزشکار زن جهان با درآمدی ۶۰ میلیون دلاری شناخته می‌شود از آن زمان دچار مشکلات روحی بوده و نتوانسته شرایط ایده ال خود را تکرار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دردمندی ایرانی IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    بیا ایران دلت وا شه
  • مریم IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    خدا خانم هارو لطیف و حساس آفریده اینهمه حجم خستگی و انتظار شاید از تحمل خیلی از خانمها خارج باشه..کارهای فراموش شده ی زنانگی حلقه گمشده ارامش زنان این برهه از تاریخه
  • نیکی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    آدرس ایرانو بهش بدهید بیاد دوسه سالی ایران زندگی کنه، اگه روح و روانش درست نشه شرط میبندم. میره آمریکا قدر زندگیشو میدونه
  • فاطمه IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    ان شاالله که شادی و آرامش همراه همیشگیش باشه
  • Alisan IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    امام زمان نگهدارش باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی