نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۳
۰ |
۵
آنتوان گریزمن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شد بسیاری از بازیکنان بارسلونا به خصوص لیونل مسی از مسخره شدن تیم‌شان توسط گریزمن عصبانی هستند و این دلخوری حتی تا پایان حضور مهاجم فرانسوی هم به طور کامل رفع نشد.

نشریه «اسپورت» در گزارشی درباره آنتوان گریزمن، به بررسی ابعاد جدایی او از بارسلونا از نظر مالی و ورزشی پرداخت.این نشریه برای جدایی این بازیکن فرانسوی که به تیم سابقش اتلتیکومادرید برگشت، محاسن و معایبی را برشمرد که یکی از محاسن آن را خارج شدن بازیکنی از رختکن کاتالان‌ها دانسته که نیمی از هم‌تیمی‌هایش دل چندان خوشی از او نداشتند. رابطه شخصی گریزمن با اکثر بازیکنان بارسلونا رابطه‌ای صمیمانه نبود و این سردی روابط از ماجرای مستند معروف او با عنوان «تصمیم» نشأت می‌گرفت، همان مستندی که ستاره فرانسوی درباره ماندنش در اتلتیکومادرید در آستانه پیوستنش به بارسلونا (اتفاقی که تابستان سال قبل از پیوستن گریزمن به بارسلونا رخ داد) در آن صحبت کرد و گفت به دلیل محرومیت تیمش از خرید بازیکن تصمیم گرفته بود که بماند.

گفته می‌شد بسیاری از بازیکنان بارسلونا به خصوص لیونل مسی از مسخره شدن تیم‌شان توسط گریزمن عصبانی هستند و این دلخوری حتی تا پایان حضور مهاجم فرانسوی همه به طور کامل رفع نشد. گریزمن اگرچه سعی داشت طوری جلوه دهد که روابطی صمیمانه با هم‌تیمی‌هایش در بارسلونا دارد اما واقعیت این بود که او هرگز در بارسا همچون اتلتیکومادرید محبوب و مورد حمایت نبود.همین موضوع سبب شد که تعداد زیادی از بازیکنان بارسلونا از بازگشت او به اتلتیکومادرید خوشحال شوند چرا که هرگز او را جزو خودشان نمی‌دانستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی