نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
 اشتباه دردناک مجیدی؛ فرهاد تن به بازی شوم داد/ سرمربی استقلال قربانی می‌شود؟
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

صحبت‌های تازه فرهاد مجیدی نشان داد خبری از آرامش در استقلال نیست.

اگر شرایط این روزهای استقلال را به سریالی تشبیه کنیم که هر روز ماجرای غافلگیرکننده‌تری در اپیزودهای تازه‌اش برای مخاطب دارد، بیش از حد افراد شاغل در کادر مدیریتی این باشگاه را تحویل گرفته‌ایم.

استقلال این روزها در بهترین حالت، شبیه کودکستانی شده که همه اتفاق‌ها در آن بر مدار لجبازی استوار هستند.

باشگاهی با این سرمایه عظیم مردمی، این هوادارهای نگران و این تاریخچه پرافتخار، در دست‌های نابلدی قرار گرفته و شرایطش روزبه‌روز اسفبارتر می‌شود.

در آستانه مسابقه حساس با حریفی تا دندان مسلح مثل الهلال عربستان، انتظار می‌رود همه در باشگاه برای رسیدن به یک هدف متحد شده باشند اما استقلال، همچنان چندپارگی را تجربه می‌کند و با وجود جدایی ستاره‌های تأثیرگذاری مثل محمد نادری و مهدی قایدی، هنوز خبری از خریدهای بزرگ این تیم در فصل نقل و انتقالات نیست.

آرامشی که استقلالی‌ها تصور می‌کردند با مصاحبه‌های اخیر فرهاد مجیدی به تیم‌شان برگشته، حالا با صحبت‌های تازه او از میان رفته است. همه آن تمجیدها از اسپانسر و همه آن حمایت‌ها از مددی و هیأت مدیره، ظاهرا تلاشی ساختگی برای جلب نظر آنها بوده است. چرا که مجیدی حالا حرف‌های کاملا متفاوتی را به زبان آورده و ناراحتی‌اش را از شرایط این روزهای استقلال، علنی کرده است.

جالب اینکه پرویز مظلومی در چنین شرایطی به جای آرامش دادن به هواداران عصبانی استقلال در مقابل ساختمان باشگاه، در واکنش به مذاکره با جانشینان احتمالی فرهاد مجیدی، با لحنی قلدرمآبانه رودرروی آنها می‌ایستد و تأکید می‌کند که برای انجام هیچ کاری از طرفداران استقلال نمی‌ترسد. روحیه‌ای که همواره در بین مدیران استقلال وجود داشته است.

به‌نظر می‌رسد فرهاد مجیدی در بدترین موقعیت زمانی ممکن، تن به بازی شومِ مدیران استقلال داده است. بازی ناخوشایندی که شاید او و تیمش را با هم قربانی کند. مجیدی به‌گفته خودش پذیرفته که در رسانه‌ها حرف‌های مثبتی به زبان بیاورد. حرف‌هایی که به هیچ وجه واقعیت نداشته‌اند. طبیعتا چنین ماجرایی، اعتماد هوادارها به سرمربی تیم را به حداقل خواهد رساند. او همیشه به‌عنوان یک مربی صریح و بی‌تعارف شناخته شده اما این اشتباه کلیدی، حالا بیشتر از همه برای خود این مربی دردناک خواهد بود.

در روزهای اوج نقل و انتقالات، فرهاد مجیدی با صحبت‌هایش همه‌چیز را به سود مدیران باشگاه تغییر داد. درست وقتی همه سروصداها فروکش کردند و موج واکنش‌های منفی از بین رفت، همان مدیرها دوباره فرهاد را تنها گذاشتند و تیم را به حال خودش رها کردند.

بزرگ‌ترین خطای مجیدی، این بود که تصور کرد مدیران استقلال به‌معنای واقعی کلمه «عوض» می‌شوند. همان مدیرانی که فصل گذشته، حتی از پس پرداخت پاداش نفرات تیم برنمی‌آمدند.

الهلال عربستان، میلیون‌ها دلار در پنجره نقل و انتقالات هزینه کرده تا رودرروی تیمی قرار بگیرد که به‌گفته مربی‌اش حتی پول تغذیه و تست کرونا هم ندارد. اصلا شاید معجزه‌ای رخ بدهد و استقلال برنده این مسابقه باشد اما چنین روندی، هرگز به یک موفقیت مستمر در فوتبال ختم نمی‌شود.

به‌نظر می‌رسد آبی‌ها عملا قید این مسابقه را زده‌اند و خودشان را بازنده این نبرد می‌دانند. جالب اینجاست که یکی از مدیران این باشگاه هم از خرید چند بازیکن بعد از جدال با الهلال صحبت می‌کند. این هم از طنزهای روزگار است که با دست‌های خالی به سراغ تیم مولتی‌میلیاردها بروی و بعد برای روبه‌رو شدن با پیکان و نفت مسجدسلیمان، ستاره خارجی جذب کنی.

گذشته مربی‌ها همواره در تعقیب‌شان است. فرهاد هم به‌خاطر جدایی‌های مداومش از باشگاه در سال‌های گذشته، فشار زیادی را تحمل می‌کند. او این بار، نمی‌خواهد نیمکت را رها کند اما از طرفی، اصلا دوست ندارد که اعتبارش را هم از دست بدهد.

استقلال این روزها بیشتر از هر چیزی، به شخصیت‌هایی نیاز داشت که آرامش را در باشگاه برقرار کنند اما چنین روحیه‌ای در بین مدیران تیم دیده نمی‌شود و تلاش‌های مجیدی هم تا امروز بی‌ثمر مانده است. حتی خرید شیمبا در روزهای آتی، چیزی را در استقلال تغییر نمی‌دهد.

این، سرنوشت باشگاهی است که قبل از خرید مهره‌های جدید، فهرست مازادش را رسانه‌ای می‌کند تا حالا در به در به‌دنبال همان مهره‌هایی باشد که تا همین چند روز قبل پس‌شان می‌زد. نابلدی مدیران باشگاه و کم‌تجربگی فرهاد، موجب می‌شوند که قد استقلال برای عبور از یک بحران دیگر، به اندازه کافی بلند نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی ترینم IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    بله دیگ وقتی میلیونها هوادار داشته باشی وعکس اعملی نشون ندی همین آشه وهمین بدبختی ست.هواداران باید از رئیسی کمک بخوان نیمی از ایران ک رییسی رو رئییس جمهور کرده استقلالی هستن باید ازش بخوان اما با شدت زیاد
    • سیلی برمافیای سرخ IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      لنگیا کور خوندن که بخوان با جو سازی و حاشیه پردازی برای استقلال و مجیدی با رسانه ها و سایتهای دوزاریشون آب رو گل آلود کنن بهتره در اون اتاق فکر رو ببندن و به فکر بازیشون با استقلال تاجیکستان باشن که یه وقت اوت نشن اونایی هم که دارن علیه استقلال گشاده دستی و خرج میکنن بدانند که چیزی به سُر خوردنشان نمانده تند نرین که یه وقت ........میسوزونین
    • ...... IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      درحال حاضر بزرگترین مشکل استقلال خود فرهاد مجیدی است باید یک مربی خوب خارجی تیم را هدایت کند
    • ایوبی US ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      زمان ناصرالدین شاه هر گاه شاه دل درد میگرفت حکیم باشیِ نگون بخت رو دراز میکردن! الانم استقلالی ها هر مشکلی داشته باشند پرسپولیس رو دراز میکنن!اینکه مجیدی میگه آب نداریم غذا نداریم بعد بازیکن دو ملیون یورویی با سابقهء بازی در کالچو و الهلال میخواد مشکلِ پرسپولیسِ؟هر چه بازیکنِ داخلیِ آینده دار بود که گرفت حالا دنبالِ ستاره های داخلی و خارجی افتاده آخرشم زیرِ سرِ پرسپولیسِ ! بابا دست از سر پرسپولیس بردارید.اگر شما با الهلال بازی دارید ما هم با صدرنشینِ گروهِ الهلال بازی داریم.دست از سرِ کچلِ ما بردارید با مشکلاتِ خودمون بسوزیم و بسازیم.چه زود فراموش کردید بردِ در دربیِ نوظهورِ نقل و انتقالاتی رو!!
    • کوهیار IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      راستی یکی بگه چرا همیشه نادی ال کیسه رو میچسبونید پرسپولیس؟کیسه که یه تیم کاملا معمولیه در خوش بینانه ترین حالت زیر یک میلیون هوادار داره در حالیکه ارتش سرخ بالای پنجاه وپنج میلیون سلحشور داره.چرا باید مثل هم باشن؟؟؟
  • ضدمافیا IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    چقدر ریز و زیر پوستی دوست دارین فرهاد هم قربانی شود !!!!! کور خوانده اید اینبار این مدیریت است که باید دچار تغییر و تحول شود و حتما خواهد شد ضمنا سرمربیان استقلال به اندازه کافی آمده و رفته اند از این فصل نوبتی هم باشد نوبت پرسپولیس است که دائما تغییر و تعویض مدیر و مربی و بازیکن داشته باشد ببینیم چه ها مینویسیدو چه میکنید
    • امیرتاجی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      خواهشاً کورکورانه از مجیدی حمایت نکنید مجیدی اگرچه مهاجم خوبی برای استقلال کبیر در دوره خودش بوده ولی مرب خوبی نیست،،نه مدیریت بازیکنان تیم را بلده ونه دانش فنی بالایی برخوردار است،،الان بهترین موقعیت است که نکونام را بیاورند که تیم را قبل بازی با الهلال جمع بکنه وباقدرت تمام با همین بازیکنان وارد لیگ بشه،،بعدشم وزیرجدیدم مدیریت استقلال را سریعاً عوضش کند ویک مدیردلسوز ودر خورنام استقلال کبیر بیاورد نه یکی مثل مددی که پول ناهار وبلیط هواپیما را هم که نمیتونه تامین کنه مدیر استقلال باشه و سلام حرف دل هواداران واقعی تیم همینه
  • زامبی کش 2021 IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    مظلومی نباااید به زر زر هوادارا گوش بده باید کار خودشو بکنه و امیدوارم هرچه زودتر فرخاد اخراج بشه چون اصلا نمیتونه تیمی واسه رقابت حتی در حد لیگ پایینتر بسازه
  • تحلیل IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    تو رو خدا جمع کنید این تحلیل های آبکی رو؟! چرا یک نفر نمیاد بگه تو این چند سال بازیکنان کیسه کش دوزار درآمد برای باشگاهشون نداشتند؟! اونجا که دیگه آسیا بوده و از وزیر و وکیل هم خبری نبوده؟! چرا این بچه لوس بابا مسعود باید میلیاردی براش خرج کنند بدون دوزار بازدهی؟! در عوض بازیکنان باشرف پرسپولیس با غیرت و تلاش خودشون میلیون ها دلار درآمد زایی داشتند که متأسفانه به همین درآمد پرسپولیس هم رحم نشد و بابا مسعود خرج تیم سوگولی خودش نادی الاسدق لال السعودیة کرد؟! و آب از آب هم تکون نخورد و هنوزم که هنوزه پاداش دو ملیون دلاری آسیایی پرسپولیس زمان مدیر عاملی ایرج عرب از خدا بیخبر معلوم نیست چی شد و متأسفانه کسی پاسخگو نیست؟! خدا رو شکر وزیر نالایق ورزش و عوامل بیشرفش گورشون رو گم کردن تا پرسپولیس نفس راحتی بکشه. اگر میخواید بدونید کدوم تیم حکومتی هستش؟! باید دقت کنید که کدوم تیم هستش که بعد از رفتن این دولت به مشکل خورده و میخوره چون کمک های اربابش و دولت محبوبش قطع شده و گرفتاریهاش شروع شده و میشه؟! خوب دقت کنید که پرسپولیس الآن گرفتار هستش یا نادی الاسدق لال السعودیة؟؟ اونوقت کاملامتوجه میشید
    • /// IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      شما چرا دروغ تحویل میدهید؟واقعا نمی دانیم با بعضی از شما پرسپولیسی ها چگونه باید حرف زد،پرسپولیس چه درآمد زایی در آسیا داشته؟برای قهرمان لیگ برتر پاداش آنچنانی در نظر گرفته نشده،در آسیا هم بگفته مدیران خودتان با وجود درخواست های متعدد به خاطر تحریم ها پولی از جانب ای اف سی داده نشده آن وقت چگونه پولی که داده نشده میشود درآمدزایی ؟ و تازه چگونه پولی که داده نشده به استقلال داده اند؟خیلی معذرت میخواهم از این لفظ اما چرا حرف مفت میزنید؟
    • آبیییته IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      واقعا متاسفم براتون لنگیها حسادت در وجود تون موج می زند بی منطق هم هستی آخه وقتی که پول لنگیها درکنفدراسیون آسیا بلوکه شده چطوری درآمد داشته لنگ پوشان درآمد آنها از۳۰میلیاردکمک جهرمی و۸میلیارد کمک اسپانسر استقلال که بدستور جهرمی کسب کرده، و همچنین معادل پول بلوکه شده پرسپولیس را وزارت ورزش ونوچه هایش ریالی به پرسپولیس پرداخت کرده، اند به نقل از آقای سمیعی مدیر عامل پرسپولیس پس دولت باید پول بلوکه شده پرسپولیس را در صورت آزادسازی به حساب خزانه دولت واریز شود
  • علی IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    واقعا جای تاسف داره یک زمانی خبر ورزشی برند محسوب میشد ولی الان خبری کار کرده که اگ خود مجیدی متن می نوشت اینقدر نمی تونس به نفع خودش قلم بزنه، یادش بخیر استقلال روزگاری هوادارانی داش که طرفدار خود باشگاه بودن نه شخص، امیدوارم طرفداران استقلال قدری تفکر کنن مجیدی میخاد همه کاره باش که امکام نداره و جالب بازیکن قرارداد میبنده پول میگیره باری کنه واقعا معلوم نیس چرا اینقدر بحث پاداش میکنن به عنوان پرسپولیسی دوس دارم تیم رقیب با سرمربی با تجربه و دلسوز ب اوج برسه تا قهرمانی پرسپولیس بیشتر لذت بخش باشه ...
    • جمشیدی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      مشکل اصلی در استقلال فرزاد مجیدی است .که خودش را عین کنه به استقلال چسبانده وول کن نیست. به خاطر همین مفت خور زرینچه استعفاه داده ورفت.
  • جلال IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    مشکل شما اینه که قضایا را از منظر تمایلاتان بررسی میکنید. شما فرهاد دوست دارید پس مطلب جوری نوشتید که انگار ایشان مقصر نیست....در این دعوا خود فرهاد مقصر است چرا در زمان فروش قائدی سکوت کرد همه میدانستند که او میرود و فرهاد به امارات رفت تا این انتقال تسریع ببخشه ..... اون چهارنفر هوادار نیستند میشود با نفری صدهزارتومان دویست نفر در باشگاه جمع کرد... ببین حرف های آنها چی ... چرا رفتید با جانشین مجیدی مذاکره کردید...همان سناریور دربی حذفی که آقا اگر من باختم مدیریت مقصر حواس من پرت شد... برادر من خود فرهاد ریگی ،ارسلان،فرشید،شجاعیان نمیخواست ....این یک قرار داد بود بین مدیریت و فرهاد که اینها را رد کنند الان عزیز شدن ... فرهاد باید یاد بگیره رو بازی کنه هوادار بازی ندهد ... نباید برای فروش قائدی میرفت تو تیم مددی ...نباید تعریف میداد ...نباید میگفت اینجا گل و بلبل الان چی شد تا هفته پیش همه چیز خوب بود.... فرهاد باید یاد بگیرد که بخشی از فوتبال بازیکن بخش دیگر تاکتیک و نبوغ مربی .... خیلی تیم های کوچک که تیم های بزرگ بردن ....اون از حالا از الهلال ترسیده و بفکر این افتاده
  • میثم IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    ولا ایی همش شانس ماست،جناب وزیر بهترین مدیرو میده به انگ و یه مدیر لنگیو به تیم ما قالب میکنه و به هیچ عنوانم راضی نمیشه که برکنارش کنه چرا؟؟چونکه داره به خوبی و خوشی استقلالو بهم میریزه دیگه چی از این بهتر،فقط توروخدا دیگه نگید ما بردیم و جام آوردیم،چوب خدا صدا نداره...
  • م ف IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    این صحبت های فرهاد همه نقشه های از پیش طراحی شده هستش که اگه مقابل الهلال شکست بخوره بهانه ای داشته باشه..اینا عادت دیرینه هستش
  • همیشه سرخ IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    دوچرخه سواران همیشه مرکز جنگ قدرت وحاشیه بوده
  • مجید IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    بهترتوساکت شوی آقای دایه مهربانترازمادرمددی ومجیدی انشاالله استقلال را به اوج افتخارخواهندرساندبرای سلامتی آقای مددی دعامیکنیم
  • نیما IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    لعنت بر مددی و مظلومی خیانتکار و همه مدیرانی که هدفشان نابودی استقلال است. هوادار باید پشت فرهاد بمونه.
  • تاجی طبرستانی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    نقش شما مطبوعات و رسانه در این ماجرا چیه ؟؟؟ سکوت و فقط سکوت . برشما پوشیده است ضعف و خیانت و ضربه زدن به باشگاه توسط مدیران گماشته و منصوب وزارتخانه ورزش؟؟؟ چرا علی نژاد معاون وزیر اینقدر از مددی حمایت میکنه وقتی هیات مدیره بخاطر شفاف نبودن صورت مالی و دخل و خرج های باشگاه و جوابگو نبودن مددی قلدر رای به برکناری ش داده. شماها این مسایل و مشکلات و خیانت ها توی استقلال رو فقط تا سطح این که آیا وزیر پرسپوليسي ه ، پایین آورید و به این مسائل ریشه ای تااین سطح تنزل دادید ؟؟؟ ما میدونیم و هیچ مشکلی هم نداریم ک وزیر ، نخست وزیر و ... همشون لنگی باشن ،بلکه خوشحال و مفتخر هم میشیم ک تاجی نباشند بشرط اینکه پای لنگی ها و خائنین به باشگاه باز نشه و از درون به باشگاه ضربه نزنن. چرا تو این هشت سال همیشه به خواسته بحق هوادار مبنی بر وجود مدیران استقلالی مث فتح‌الله‌زاده و قریب و منزوی در راس باشگاه مقاومت می‌کردند درحالیکه با یه تعداد مربی درصد بگیر و دلال لنگ مدیرعامل باشگاه عوض میشه؟؟؟اگه با استقلال مشکلی ندارند یکبار استقلال رو بسپارند دست مدیرانیک مورد اعتماد مردم‌اند، توقع از شما این مهم می با
    • پرسپولیس ۶ IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      هوش و هواس نداری؟ فصل پیش فتح الله زاده مدیر عامل بود گفتید خائنه الان هم مددی شده خائن و هر کسی که بیاد میگید خائن. بدون فکر نظر ندید. اگه استرا هنوز مربی استقلال بود الان تیم خیلی خیلی خوب داشتید بجای تعریف و تمجید از مجیدی و تعصب کورکورانه دلیل ضعف هاتون قبول کنید هی نگید تیم رقیب فلان بهمانه.
  • داود IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    اینها همش برای سهم خواهی از استقاله بابت فروش قائدی که سهم جناب فرهادمجیدی ۴۰۰هزار دلاربود وباتوجه به بستری شدن مددی دربیمارستان آقا فرهاد ترس داره مددی به درک واصل بشه اون به سهم دلالیش نرسه چقدر زود باور هستین؛ این کسی که تا الان یکبار تعریف نکرده چطور میاد بیجا تعریف میکنه همه بازیکنهاش رو گرفت وتشکر کرد ولی سهم قایدی نرسید.ازاول هم این لباس استقلال برای این فرهاد وبرادر گوسفند خورش گشاد بود.سرمربی برنامه میخواد که این نداره.چطور اولش گفت یک دونه بازیکنم بره منم میرم بعدش قاسمی نژاد رو نمیخوام دوباره جذب شد ودربی نقل وانتقال رو بردن دوباره فرشید وچندتا حرف زد ونقیض دیگه اینهاچی رو میرسونه
  • ششتقلال IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    بدبختا وقتی 7سال آدرس اشتباهی رفتن نتیجه ای جز این نیست این که شاه و اسطوره آتون و چوبله هاتونن بازم توهم بزنید
  • بهمن IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    بله مجیدی دیگه دید قایدی در هر صورت از دستش پریده اومد از در رفاقت وارد شد بلکه بتونه چند تا بازیکن جایگزین نفراتی که رفتن پیدا کنه ولی تو بدترین موقعیت ممکن مددی دست نشانده سلطانی فر و جهرمی خیلی راحت خودشو زد به مریضی گوشیش رو خاموش کرد رفت حالا استقلال مونده و چند تا بازیکن معمولی که به قول شما باید بره به مصاف الهلال تا دندان مسلح هر کس دیگه جای مجیدی بود با این مدیر و هییت مدیره بی خاصیت همین چند نفر رو هم نمیگرفت .الان باید مجبدی و برادرش لخت میشدن میرفتن تو زمین برای تیم بازی کنن متاسفم برای تیمی که دوستاره آسیاست بعد اینجوری شده جولانگاه مدیران بی خاصیت کار نابلد که اینجا ففط شده ویترین برای شناخته تر شدن خودشون و پرکردن جیبهای خالیشون
  • اس اس IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    متاسفانه معلوم نیست کی این جریانات رو رهبری میکنه؟اما در کل بضرر استقلال داره میشه!باید از مجیدی حمایت بشه کسی دیگه ای دراین موقعیت بهتراز فرهاد نیست مگر خارجی باشه که اونم امکان پذیر نیست.
  • فریاداز بی کسی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    مجیدی رو اعصابه ،قدرت مربیگری، دانش مربیگری ،سواد،جنم مربیگری،نداره ،مربیگری درتاج کبیر ،یک فردقاطع نترس باج نده به بازیکن میخواد، مجیدی ده سال دیگه باز هم بیاد شخصیت مربیگری تاج نداره به درد تیم بانوان میخوره
  • لوک JP ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    وقتی ثبات رو از یه تیمی بگیری اون تیم نابود میشه سلطانی فر به عنوان مسئول و کسی که مدیران این دو باشگاه رو میاره سر کار نقش تعیین کننده تو بی ثباتی یه باشگاه داره اگه خاطرتون باشه این بلای الان استقلال رو چند سال پیش سر پیروزی آوردن و داشت برای بقا میجنگید راهکار فقط خصوصی سازی درست هر دو باشگاه هست و کسی که پول میده حتما هم مدیر درست سر کار میاره
  • 6 IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    فعلا خخخخخخخخخ تا بعد از الهلال
  • ایرج IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    همه دوستان نظراتی دارند که شاید قسمتی درست و قسمتی بدور از واقعیت باشد اما واقعیتی که امروزه در فوتبال روز دنیا غیر قابل کتمان میباشد این است که هیچ مربی در یک تیم تاپ کشورش ( با فرض تاپ بودن استقلال در ایران ) نمیتواند تجربه اول مربیگری خود را داشته باشد و موفق شود فرهاد مجیدی باید با طمانینه از رده ها و تیم ها پائین تر شروع کند تا برسد به یک تیم بزرگ مانند قلعه نوئی ، یحیی ، نکونام و ... از نوع وطنی و کلوپ ، گواردیولا و ناگلزمن و مورینیو و .... از نوع اروپائی
  • بابک IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    حالا تیم حکومتی را مردم مبینن چه تیمی بوده تیمی که با دوازده تا بازیکن بدون ذخیره رفت فینال اسیا یا تیم دیگه که از پاداش های فینال اون تیم تغذیه میشد اخرش هم بردنش تو حاشیه پرچم حریف رو تو خاک خودمون هوا کردن با کمال خفت وبی ابرویی گزارش به ای اف سی میدادن که تیم پرسپولیس بازیکن غیر مجاز داشته به نفع عرب ها خودشون رو جر دادن حالا بابا شون رفته چطور تو سر هم میزنن
  • مهدی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    دوستان و طرفداران عزیز استقلالی ، لطفا به این هجمه هایی که علیه فرهاد مجیدی و بازیکنان تیم ارائه میشه گوش ندین . هدف صرفا تخریب تیم هست ولاغیر . یه روز دوزار میزارن کف دست حسن خاموش میاد تخریب می کنه ، یه روز یه موضوع الکی رو انقد بزرگش می کنن که همه باور کنن . لطفاً لطفاً لطفاً اجازه ندین از خودمون بابت تخریب تیم محبوب استقلال سوء استفاده کننننننننننننننننننننننننن
  • روح‌الله بیگی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    سلام وقت بخیر این حرکات مدیران تیم استقلال فقط حالت سیاسی داره،مدرکی ندارم ولی به احتمال زیاد عربها تامینشون کردند که بازی رو وابدن
  • راز IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    دیگه ماهیهای تو آکواریوم هم فهمیدن که اینا جنگ زرگری خاله فرنازه تا در صورت نتیجه نگرفتن محبوبیتش رو از دست نده. تیمی که هوادارانش به تیم علاقه ندارن و بخاطر بی اسطوره بودن فرنازشده اسطورشون
  • بازنشسته IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    فرهاد خواست مدیران را همراه کند خواست اختلافات حداقل باشد خواست مدیران را مجاب کند که برای استقلال مایه بگذارند حالا انها کم لطفی کردند گناه مجیدی است یا گناه پیشکسوتانی نظیر حسن روشن و پرویز مظلومی که کمر بسته‌اند برای نابودی استقلال مجیدی راه درست را رفت اما آنها خیانت کردند .چرا مظلومی وروشن انتقاد های خودرا متوجه مدیران نالایق نمیکنند چرا از آنها شاکی نیستند .مجیدی مورد وثوق هواداران است نه امثال روشن و پرویز مظلومی
  • امید استقلالی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    چرا نمی ذارن مجیدی کارش رو درست انجام بده همیشه چه اول فصل چه وسط فصل استقلال یه مشکلی داره
  • سرخابی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    حسن روشن این روزها خیلی زیادی حرف میزنه و سعی میکنه که روحیه تیم را خراب کنه. در هر صورت یک جو منفی توسط یک عده منفعت جو و فرصت طلب علیه استقلال به راه افتاده تا روحیه تیم را خراب کنند که در بازی با الهلال شکست بخورند. حسن روشن بهتره احترام خودش را نگهدارد و در آستانه یک بازی مهم ملیجک هوچی گرها و پرسپولیسی ها نشه.
    • حمید علوی CA ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      کاربر سرخابی جنابعالی نظرتون رو در مورد آقای روشن فرمودین( اینکه ملیجک‌ هوچیگرها و .. نشه). جسارتأ نظر بنده هم اینه که شما ملیجک و نوچه ی دالتونها نشین.
  • مهدی IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    هوادر فرهاد مجیدی رو اسطوره میدونه شما نمیزاری د کارش روبکنه مددی برو از استقلال درشان این‌تیم‌نیستید
  • سعید IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    مجیدی هنوز بزرگ نشده خیلی بچه هست مرد نشده هنوز قهر و آشتی و دعوا و گریه و خنده و دروغ و راست و....
  • بابک IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    آقا 400 هزار دلالی پول قراداد قائدی رو چکار کردی .یکمشو خرج آبمعدنی واسه تیم جوانان کن دیگه به جائی برنمیخوره.
  • ناشناس IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    تنها راه این است که وزیر جدید به استقلال سروسامان بدهد در غیر اینصورت آن هم لنگی خواهد بود و باید برود.
  • احمدابی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    این لنگیاواقعان خودشونه میزنن به اون راه کی گفته وزیرووکیل گل میزنه مگه قراره بره توزمین عالم وادم میدونن تیمی که میخوات مقام بیاره بایدساختاروامکانات داشته باشه که استقلال چندساله نداره امابرعکس لنگیااین امکاناتودارن بعدمیگن وزیر وکیل
  • حسینی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    فرهاد عشقه استقلایاست کور بشند دشمن های عقده ای استقلال
  • Nima IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    هر کی مدیر بشه فرهاد مجیدی همینه و همین حرف ها رو میزنه چون از خود‌ مایه نداره میدونه چیزی بلد نیست چاره ای نداره جز ا ینکه گردن بقیه بنداز نمیزاره ادم حسابی سرپرست بشه تا یه وقت به دادشش بر نخوره خلاصه ما خوشحالیم که هواداران استقلال پشت فرهاد مجیدی هستن تا مجیدی و امثال مجیدی که کاراشون دنیای مجازی پیش میبرن هستن استقلال باید زیر باشه و ناله کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی