نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۵
تصاویر| پوشش دختر ایرانی هنگام لالیگایی شدن/ نام پرسپولیس روی پیراهن تیم اسپانیایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن فصل گذشته تیم وچان کردستان با امضای قراردادی رسماً به یک باشگاه اسپانیایی پیوست.

خبرورزشی - غزاله صالحی‌پور بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران که تجربه بازی در رده‌های سنی پایه تیم ملی را هم دارد و اصالتاً اهل کرج است، پس از آن‌که قراردادش با باشگاه وچان کردستان به اتمام رسید، برای فصل جدید از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاداتی را برای ادامه فوتبال در لیگ برتر زنان ایران داشت.

اما صالحی‌پور به دنبال لژیونر شدن بود و پیشنهادی هم از یک باشگاه اسپانیایی به دست وی رسید؛ باشگاه «خوونتود تورمولینوس» که در منطقه مالاگا قرار دارد و تیم فوتبال زنان آن در سطح دوم لیگ آندلس اسپانیا شرکت کرده است.

تصاویر| پوشش دختر ایرانی هنگام عقد قرارداد با تیم اسپانیایی

پس از چند نوبت مذاکره با این باشگاه اسپانیایی که به تازگی حمید استیلی به عنوان مدیرفنی آن منصوب شده، صالحی‌پور قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند تا از این پس در این تیم اسپانیایی توپ بزند؛ او سابقه بازی در تیم‌های وچان کردستان و ذوب‌آهن اصفهان را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    کار فوتبال اسپانیا به کجا کشیده شده که حمید استیلی اونجا مدیر فنی میشه !! حتی برای بانوان ! حتی به غلط !!
    • آریهان DE ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      چون مدیر عامل این تیم اقای شهرام هوشفر ایرانی هست. و با اقای عبدی هم بازیکن سابق پرسپولیس سهام اونجا رو هم خریدند.پارتی بازی به سبک ایرانی.البته ایرادی نداره.حتمان با هم پوست هستند یا بیزنس دارند.ولی استیلی چه کارنامه ای داره که الان اونجاست باهاتون موافقم.
    • تاج آسیا IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      در پاسخ به هوادار؛ از یه دیدگاه نظرتون درسته ولی دو تا نکته هست اینکه این باشگاه در اسپانیا تا چه حد مطرحه و نکته مهمترش رو در خود ایران داریم . تو خود ایران هم نگاه کنیم برادران مجیدی با چه سابقه ی مربیگری و مدیریتی یه دفعه سر از یکی از بهترین باشگاههای ایران در آوردن؟ اگه فقط به خاطر اینکه بازیکن خوبی بودن که زیدان هم بلافاصله باید سرمربی رئال میشد زیدان که اصلا قابل مقایسه با اینا نیست ولی نشد بلکه پله پله مراحل رو طی کرد تا شد سرمربی رئال. پس روی مربیگری و مدیریت ایرانیا خیلی حساب کتاب درستی نیس
  • راز IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    پرسپولیس آبروی فوتبال ایران زمین
    • کیسه کش IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      کلا دنیا فوتبال ایرانو.باعلی دایی کریمی مهدوی کیا هاشمیان باقری میشناسه که همه وهمه پرسپولیسی آن اگرم هوچیگرمیخای که صادرات داریم ازیه تیم دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی