کیلیان امباپه در رئال‌مادرید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با وجود این که کیلیان امباپه سال آینده بازیکن آزاد خواهد شد، ولی انتقال ستاره پاری‌سن‌ژرمن به رئال‌مادرید برای باشگاه اسپانیایی به‌هیچ‌عنوان مجانی نخواهد بود.

انتقال کیلیان امباپه ستاره ۲۲ ساله خط حمله پاری‌سن‌ژرمن به رئال‌مادرید در تابستان ۲۰۲۱ انجام نشد، ولی از همین حالا در پشت صحنه باشگاه اسپانیایی کارهایی در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که خرید این بازیکن فرانسوی در تابستان آینده به سرانجام خواهد رسید. نشریه «مارکا» در این باره گزارشی منتشر کرده است.

هدف و مقاومت

باشگاه رئال‌مادرید هدفش را بر این مبنا قرار داده که با اتمام سال ۲۰۲۱ میلادی و وقتی بازیکن کمتر از ۶ ماه از قراردادش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که یکم ژوئن ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید، باقی می‌ماند، به سراغ او بروند و آزادانه و بدون واسطه باشگاه با این مهره ارزشمند مذاکره کنند.

در حال حاضر توپ در زمین امباپه است و او مثل یک سال اخیر که بارها اصرار کرده نمی‌خواهد قراردادش را با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند، ۴ ماه دیگر هم دوام بیاورد و این قرارداد جدید را رد کند تا بتواند خودش برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. او تابه‌حال ۶ پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده که قطعاً در ماه‌های آتی بیشتر هم خواهد شد. به نظر می‌رسد امباپه کاملاً می‌داند در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ کجا بازی خواهد کرد.

پیشنهاد بی‌جواب

باشگاه رئال‌مادرید پیشنهادش را تا آخرین روز نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۱ به ۲۰۰ میلیون یورو رساند، اما پاریسی‌ها با وجود این که بازیکن‌شان وارد آخرین سال قراردادش می‌شود، قید قبول کردن این پیشنهاد را زد. اخبار ضد و نقیضی در مورد این پیشنهاد منتشر شد و برخی حتی ارائه پیشنهادی با چنین مبلغی را «دیوانگی» توصیف کردند، اما باشگاه رئال‌مادرید احساس کرد که این پیشنهاد کاملاً منطقی است.

خرید این مهاجم توانا باعث می‌شد خط حمله تیم کارلو آنچلوتی فوراً تقویت شود و این تصور وجود دارد که پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواسته یکی از رقبایش در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت بهتری پیدا کند.

بازیکن آزاد ولی پرهزینه

با تأخیر در پروسه انتقال کیلیان امباپه به رئال‌مادرید، این باشگاه ۲۰۰ میلیون یورویی که برای او کنار گذاشته بود را پس‌انداز نمی‌کند و می‌داند که تابستان آینده برای جذب او مجبور هستند هزینه‌های زیادی را بپردازند.

کهکشانی‌ها تصور می‌کنند که تابستان آینده یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌های تاریخ را به ثبت خواهند رساند و خدماتی که در این بین وجود دارد هم هزینه‌هایی را در پی خواهد داشت. خود باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم با وجود این که فوق‌ستاره‌ای مثل لیونل مسی را از بارسلونا به‌عنوان بازیکن آزاد آورده، ولی هزینه‌های بالایی برای حقوق و سایر مزایای این بازیکن آرژانتینی می‌پردازد.

سخت است که تخمین بزنیم هزینه امباپه به‌عنوان بازیکن آزاد برای رئال‌مادرید چقدر خواهد بود، ولی فعلاً در نظر بگیرید که حقوق، پاداش، کمیسیون و مابقی هزینه‌ها هم به ۸۰ میلیون یورو خواهد رسید. با این حال بسیار کمتر از ۲۰۰ میلیون یورویی است که این تابستان برای جذب امباپه حاضر بودند به پاری‌سن‌ژرمن بپردازند.

تمدید با شرط

اما در فرانسه هنوز این باور وجود دارد که امباپه قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید خواهد کرد، اما شروطی وجود خواهد داشت. لئوناردو گفته بود که امباپه قول داده بدون این که باشگاه درآمدی از فروشش داشته باشد، جدا نشود. این احتمال هست که امباپه قراردادش را تمدید کند، اما بندی برای باشگاه رئال‌مادرید به طور مخصوص در این قرارداد گنجانده شود که بتواند راحت راهی باشگاه موردعلاقه‌اش شود. با این حال باز هم رئالی‌ها باید هزینه‌های زیادی را برای جذب امباپه متحمل شوند.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی