یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
۱ |
۵
یک استقلالی سرمربی برزیل می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه صنعت نفت در تلاش برای انتخاب سرمربی جدید است و در همین راستا شب گذشته در هتل کاروانسرای این شهر مذاکراتی با علیرضا منصوریان داشت. 

همان طور که پیش‌تر علی فیروزی سرپرست صنعت نفت بدان اشاره کرده بود گزینه اول باشگاه سیروس پورموسوی بود و حتی نشست این باشگاه با سرمربی فصل گذشته برگزار شد اما این نشست نتیجه ای به دنبال داشت و حالا تنها راه باقی مانده برای آبادانی‌ها مذاکره با گزینه‌های جدید است.

سیروس پورموسوی به باشگاه تاکید کرده تا زمانی که پرداخت‌های باقی مانده از فصل گذشته صورت نگیرد و بودجه‌ای برای فصل جاری تیم از سوی وزارت نفت یا هر ارگانی که قرار است صنعت نفت را اداره کند؛ تعیین نشود حاضر نیست تمرینات تیم را شروع کند. این در حالی است که باشگاه صنعت نفت آبادان یک فصل دیگر با سیروس پورموسوی قرارداد دارد. 

علیرضا منصوریان چند هفته پیش به عنوان سرمربی آلومینیوم اراک در فصل پیش رو انتخاب شده بود اما این تصمیم از سوی رییس کارخانه آلومینیوم وتو و در نهایت هدایت تیم دوباره به رسول خطیبی محول شد. 

صنعت نفت آخرین تیمی است که سرمربی خود را انتخاب می‌کند و با انتخاب سرمربی این تیم پرونده کادر فنی تیم‌های لیگ برتر در فصل جاری بسته می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نرو پسر آبی ! IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    فوتبال ایران مدیون خوزستان بوده و هست اما .... اما فوتبال آبادان به بزرگانش همچون قاسمپور وفا نکرد آنوقت علیمنصور میخواهد آنجا کار کند ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی