نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خانواده کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پلتفرم «نتفلیکس» در اسپانیا در حال ساخت مستندی درباره عشق فوق‌ستاره پرتغالی کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس دختر فروشنده‌ای است که زمانی ساعتی ۱۰ پوند حقوق می‌گرفت و حالا زندگی‌اش رؤیایی شده است.

کریستیانو رونالدو در مستندی جدید در نتفلیکس به جهان خواهد گفت که چگونه عاشق فروشنده سابق، جورجینا رودریگس، شده است. این بازیکن ۳۶ ساله اعتراف می‌کند که فکرش را هم نمی‌کرد اینگونه عاشق این دختر سبزه و زیبا شود و چنین احساس عمیقی نسبت به او داشته باشد.

من جورجینا هستم

به محض اینکه خبرنگاران از ساخت چنین مستندی آگاه شدند اولین جزئیات این مستند که در مورد زندگی واقعی جورجینا است در اوایل این هفته در جشنواره تلویزیونی فاش شد. هنوز تاریخ پخش مستندِ «من جورجینا هستم» مشخص نیست.

رودریگس که در سال ۲۰۱۲ به عنوان خدمتکار و پرستار بچه در بریستول کار می‌کرد به مادرید برگشت و در فروشگاه گوچی با درآمد ساعتی ۱۰ پوند به فروشندگی مشغول شد و در آنجا با رونالدو که برای خرید لباس آمده بود ملاقات کرد.

آلوارو دیاس، کارگردان بخش سرگرمی «نتفلیکس» اسپانیا در مورد این دختر ۲۷ ساله گفت: «جورجینا بسیار صادق است و در مستند به خوبی نشان می‌دهد که از هیچ‌چیز به همه‌چیز رسیده و زندگی‌اش به کلی تغییر کرده است. جورجینا از فروش محصولات لوکس به کسی که از این محصولات استفاده می‌کند تبدیل شد و بر روی فرش قرمز حالا خودش آن‌ها را نمایش می‌دهد. او یک زن جوان معمولی بود که در یک روز زندگی‌اش به طرز چشمگیری تغییر کرد. کیست که چنین رؤیایی نداشته باشد؟»

کریستیانو هم می‌آید

دیاس با تأیید حضور مهاجم منچستر یونایتد در این مستند اضافه کرد: «رونالدو به ادامه ماجرا می‌پیوندد اما برای تکمیل صحبت‌های جورجینا و رابطه‌اش با پدر فرزندانش. تمرکز بر روی جورجینا و شناختن اوست.»

رونالدو که ۴ فرزند دارد و جورجینا مادر اصلی کوچک‌ترین فرزندش آلانا مارتینای ۳ ساله است، در این مستند از لحظه عاشق شدنش می‌گوید. او به طرفداران خواهد گفت: «همه‌چیز در یک ثانیه اتفاق افتاد. هرگز فکر نمی‌کردم بتوانم تا این اندازه عاشق او بشوم. اصلاً انتظارش را نداشتم. جورجینا زنی است که من بسیار عاشقش هستم.»

جورجینا رودریگس (مستند کریستیانو و جورجینا)

اعتراف جورجینا

جورجینا در پیش‌نمایش اولین سری این مستند اعتراف می‌کند: «من ۲۷ ساله هستم و ۵ سال پیش زندگی‌ام به یکباره عوض شد. روزی که کریستیانو را دیدم پنجشنبه بود در فصل تابستان. داشتم از فروشگاه خارج می‌شدم که یک مرد خوشتیپ تقریباً دو متری ...»

این مدل و اینفلوئنسر خود را به بینندگان نتفلیکس اینگونه معرفی می‌کند: «بسیاری از مردم نام مرا می‌دانند اما کسی نمی‌داند من واقعاً چه کسی هستم.»

بازگشت به انگلیس

نکته جالب این که کسی انتظار بازگشت رونالدو به اولدترافورد را نداشت و جورجینا در حین فیلمبرداری تأیید کرد که کریس یوونتوس را ترک نخواهد کرد.

رودریگس که به خاطر پاپاراتزی‌ها شغلش در گوچی را در سال ۲۰۱۶ ترک کرد، به شهر «خاکا» از توابع شهر پیرنه اسپانیا جایی که از ۳ تا ۱۷ سالگی در آن زندگی می‌کرد، به خاطر فیلمبرداری برمی‌گردد.

کریستیانو و خانواده‌اش پس از رکوردشکنی برای پرتغال مقابل ایرلند در اوایل این هفته، در یک عمارت اجاره‌ای در «آلدرلی‌اج» چشایر ساکن شدند. او برترین گلزن تاریخ فوتبال شده و تعداد گل‌هایش برای پرتغال را به ۱۱۱ عدد رسانده است. او که در اولین دوران حضورش در منچستر در ۲۹۲ بازی موفق به زدن ۱۱۸ شده بود در شنبه آینده با پیراهن شماره ۷ در تیم شیاطین سرخ مقابل نیوکاسل بازی خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا جورجینا در زمان انتشار نسخه اولیه مستند نتفلیکس به اسپانیا برمی‌گردد یا خیر.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • دریا IT ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    چقدر از جورجینا خوشم میاد :***
  • نظرپور قندعلی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    دمتون گرم خوشبخت بشین
  • حسام DE ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    همین بازیکن شوتبال با لگد زدن به توپ هم فکرش نمیکرد اینهمه پول یامفت در بیاره. واقعا پولی که این افراد بی سواد که امضا کردن هم بلد نیستن میگیرن حیفه.
    • Mehti IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      تو بیا یه روز تو تمرین من تو لیگ دست ۲ ایران پا به پام تمرین کن اگه اشکت در نیومد باید بهت یه میلیارد بدم بقیه هم فوتبالیستن چرا مثل رونالدو و مسی پول ندارن اینکه آدم خفنی باشی دومتر بتونی بپری همه طرفدارت میشن طرفدارم داشته باشی بیشترین پولو در میاری
  • فوتبالی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    درامد اول دنیا و اقتصاد کشورهای جهان اول اصلشون فوتبال هس وقتی یکی مثل رونالدو تیم کشورش تو دقیقه ۹۶ نجات میده معلومه که حقش بیشتر اینها هس .نوش جونشون حالش ببرن
    • حقیقت تلخه IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      درآمد اول دنیا فوتباله ؟!!!! آمریکا، چین اینا درآمدشون فوتباله ؟!!!! ارزش افزوده ای که صنعت داره فوتبال به گرد اون هم نمیرسه بشرطی که اون کشور به صنعت اهمیت بده وگرنه مردم کشور پرتغال اقتصاد بسیار ضعیفی دارن ، برزیل همین جور البته الان بهتر شده ، آرژانتین از اون بدتر. کشور استاندارد در حال حاضر آلمانه اما مشکلی که فوتبال داره بخش عمده درآمد نصیب یه نفر خاص میشه صنعت این جوری نیس. هر چند صنایع وابسته به فوتبال این روزا وضعشون بهتر شده ولی در کل این صنعته که باعث میشه عدالت مالی برقرار بشه نه فوتبال. دنیای بر اساس فوتبال میشه پرتغال و آرژانتین ، رونالدو و مسی میخورن سیر و پر ولی وضعیت اقتصادی مردم کشورشون نابود. کشور ما هم متاسفانه همین سمت و سو رو پیدا کرده الان یه بازیکن معمولی در لیگ برتر حداقل سه میلیارد برا یه فصل میگیره ولی حقوق کارگر همون کارخونه که تیم فوتبال داره چنده؟ درواقع ثروت بجای توزیع، انباشته میشه در یه صنف خاص. این جا دیگه نمیشه گفت نوش جونشون !!!!
  • N IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    شما که میگین بی سواد و با درامد بالا .برین اول خودتونو تغییر بدین که با موفقیت کسی رنجیده نشین و اینجوری انتقاد نکنی این فرد تلاش کرده وو نتیجه هم دیده .من اصلا اهل فوتبال نیستم و طرفدارش هم نیستم .‌ولی انسان تلاش گریه
  • مهلا IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    احسنت
  • .. IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    عشق منی رونالدو موفق باشی :):)
  • زهرا DE ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    من اصلا فوتبالی نیستم ولی چون بیشتر از همه خبر بازیهای رونالدو هست منم مثل شماها تا اونجایی که اخبارو دیدم خبر کارای رونالدو رو دارم. با همین اطلاعات کمم متوجه شدم رونالدو یه بچه فقیر بود پازد عرق ریخت واقعا تلاش کرد تو زمین دوید خسته شد اسیب دید دوباره پاشد بر گردون زد پرش هایی با ارتفاع بالا داره واقعا چشم باید کور باشه اینارو نبینه ادعا میکنن دیگران بی سوادن واقعا بی سواد تر از تو ککسی هست؟ فوتبال چیزی نیس که عرق ریخت توش مخفی باشه تمام دنیا دارن میبینن تو نمیبینی؟ پول یامفت؟؟؟؟ بچه داره زحمت میکشه تعداد ضربان قلبش میره بالا بیشتر عمرش تو زمین بازی بوده واقعا چطوری این حرفو میزنی؟ حسادت تا کجا؟ با ضایع کردن تلاش دیگران چی بهت میدن؟
  • Foad IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    ساعتی ۱۰ پوند یعنی زندگی نرمال رو به بالا برای خارجی ها و زندگی رویایی برای ما ایرانیا
  • Mehti IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    قابل توجه اونایی که چرت و پرت میگن حتی تو لیگ ۲ ایرانم یه روز تمرین نکردن و میگن فوتبالیست پول مفت میگیره قهرمانانی مثل مسی و رونالدو اگه پولی از باشگاه بگیرن اینقدر قدرتمند هستن باشگاه با داشتن اونا هر سال دو برابر حقوقی که بهشون میده سود میکنه بازیکنی اگه میگین تو لیگ ایران۲ میلیارد میگیره ولی کارگر شرکتی که تیم داره اصلا توان مالی نداره علتش اینه که اون بازیکنا و اون تیم بیشتر سود دارن اگه اینجوری نباشه تیم خیلی سریع منحل میشه خر که نیستن تو ایران الکی تیم بسازن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی