نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
سون هیونگ مین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام، مدعی شد که نظرش درباره این که عراق در دیدار برابر این تیم ضدفوتبال بازی کرد تغییر نکرده است.

دو تیم عراق و کره جنوبی در اولین دور از مرحله گروهی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز پنجشنبه به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. سون هیونگ مین پس از پایان بازی در گفتگوی تلویزیونی مدعی شد که عراق ضد فوتبال ارائه داده و تمرکزش روی تلف کردن وقت بوده است. این در حالی بود که بسیاری باور داشتند که عراق توانسته به خوبی راه حملات کره جنوبی را سد کند و فوتبالی که ارائه داده فاصله زیادی با ضد فوتبال داشته است. دیک ادووکات، سرمربی عراق، نیز به همراه بسیاری از هواداران کره جنوبی نسبت به اظهارات سون واکنش منفی نشان داد. بخش هایی از حرف های ستاره کره جنوبی را بخوانید:

*بازیکن عراقی که به همراه من آزمایش دوپینگ داد چیزهای زیادی گفت که درکش نمی‌کردم. این صحبت‌ها از منظر یک بازیکن به بازیکن دیگر مطرح شدند. از سوی دیگر انجام چنین کاری از سوی عراق منطقی به نظر می‌رسد. آنها احتمالا به این موضوع فکر کردند که غلبه بر کره کار دشواری خواهد بود. آنها می‌خواستند هر طور شده حتی یک امتیاز کسب کنند. من به این دیدگاه احترام می‌گذارم. اما آنها حتی در شروع مجددها هم سعی در اتلاف وقت داشتند. این خودش نوعی تاکتیک است.

*دیک ادووکات که هدایت تیم ملی کره جنوبی را نیز بر عهده داشته می‌گوید که صحبت‌های من درباره تیمش بی‌پایه و اساس است، آیا او بازی متفاوت از آنچه من دیدم را دیده است؟ این نظر من است. من این نظر را مطرح نکردم تا باعث ایجاد هیاهو شوم، بلکه فقط آنچه حس می‌کردم را گفتم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ویتوریا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    تو اگه عرضه داشتی تو بازیای قبلی در جریان بازی گل میزدی .نه اینکه بعد بازی بخای برای خودت قصه ببافی.
  • اشکان IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    خخخخ مجیدی در لیست بهترین مربیان آسیا این بزرگترین جُک آسیا بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی