نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم شکوری مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت جدایی جعفر سمیعی من هم از باشگاه پرسپولیس جدا می‌شوم.

ابراهیم شکوری درباره مباحث مطرح شده درباره استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اکنون در پادگان آموزشی صفر یک ارتش مشغول گذراندن دوره آموزشی خدمت مقدس سربازی هستم و باید تا پایان این ماه این دوره را در پادگان بگذرانم اما امیدوارم سمیعی همچنان به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد. در طول دوران همکاری‌ام با وی در  پرسپولیس شاهد بودم زحمات زیادی برای این باشگاه کشید اما اگر قرار به جدایی سمیعی از پرسپولیس باشد، من هم از این باشگاه جدا می‌شوم. 

وی ادامه داد: در مدت حضورم در باشگاه پرسپولیس نزدیک ترین نفر به مدیرعامل پرسپولیس بودم و با وجود تمام مشکلات باشگاه پرسپولیس مانند کمبود منابع مالی و کار سخت جمع کردن پرونده‌های بین‌المللی و داخلی سمیعی توانست سرپا باشگاه را نگه داشته و در نهایت تیم در زمان مدیریت وی تاکنون توانسته قهرمان سوپرجام شود و پنجمین قهرمانی لیگ برتر را هم به دست بیاورد. سمیعی با تمام توان خود به دنبال حل مشکلات پرسپولیس بوده و سعی کرده است برخی مسائلی که ربطی به وی نداشت اما برای باشگاه به ارث رسیده بود را هم حل کند.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: اکنون اطلاع دقیقی از بحث استعفای سمیعی ندارم اما اگر قرار باشد وی از تیم برود، من هم از پرسپولیس خواهم رفت. از وقتی با سمیعی به این باشگاه آمدم، دیدم ساختار معیوبی را تحویل گرفت اما اکنون همه چیز سر جای خودش است. باور کنید از لحاظ مالی باشگاه پرسپولیس هیچ سودی برای مدیران آن ندارد اما فقط به خاطر عشق به تیم و هواداران زحمت می کشند. بازهم تاکید می‌کنم امیدوارم سمیعی همچنان به کارش ادامه بدهد.

شکوری درباره آخرین وضعیت خود در دوران خدمت سربازی پاسخ داد: تا وقتی ‌می توانستم طبق قانون جمهوری اسلامی از ظرفیت معافیت تحصیلی استفاده کردم و اکنون هم طبق قانون و وظیفه به خدمت سربازی آمدم تا مثل سایر جوان‌های مملکت‌مان این دوره را بگذرانم. خوشبختانه در پادگانی هم هستم که شرایط حرفه‌ای و نظامی کاملا در آن رعایت می‌شود اما روابط کاملا دوستانه ای طبق قوانین پادگان در آن وجود دارد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    بی خود نوشابه باز نکن. نمی خواد بری می برنت.
  • سعید IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    بایدبری خدمت سربازی،کل باشگاه بخاطرتوزیرسواله،که چطورخدمت نرفته،همه کاره ای توصف اول کری خونی بودی یادته ببین چقده باحالن کاری باهات ندارن زودی برو خدمت میخوان آش رشته واست چیزکنن
  • يوهان IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    كاشكي اون افچين هم با خودت ببري
  • Farid US ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    Havadaran nabayad begozarand Samyee beravad
  • علی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    درم پشت سرت ببند پاییز نزدیکه سوز میاد
  • رضا IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    زود رفتی خدمت مقدس سربازی حالا وقت بود برای رفتن به خدمت مقدس سربازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی