نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرخیو آگوئرو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو آگوئرو ستاره جدید بارسلونا از زندگی در این شهر و وضعیت عجیب رانندگی در بندر گفته است.

انتقال سرخیو آگوئرو به بارسلونا یکی از جابه‌جایی‌های مهم این فصل فوتبال اروپا بود، نه تنها به خاطر توانایی‌های فنی آگوئرو که می‌تواند به تیم رونالد کومان کمک کند بلکه به خاطر اینکه او یک چهره محبوب است که توجه رسانه‌های اسپانیایی را به خود جلب کرده.

آگوئرو به تازگی گفت‌وگویی با ایبای یانوس، چهره سرشناس و مجری اسپانیایی داشته و از زندگی جدید خود در شهر بارسلونا با او حرف زده است. مهاجم جدید بارسلونا از مسائل مختلفی در مورد حضورش در باشگاه کاتالان حرف زده است اما یکی از بامزه‌ترین قسمتها از حرف‌های او بخش‌هایی بود که اصلاً به فوتبال مربوط نمی‌شد.

اولین هفته های حضور او در بارسلونا با مشکل و دردسر آغاز شد. اول اینکه او قبل از شروع بازی‌ها مصدوم شد و نتوانست تیم را در بازی‌های مهم ابتدای فصل همراهی کند و از طرفی دیگر او دردسری درد که به مصدومیت او مربوط نمی‌شود، بلکه به ترافیک شدید و وضعیت خیابان‌های شهر بارسلونا ربط دارد.

آگوئرو در این مورد گفت: «واقعاً وضعیت عجبیبی است. وقتی مسیرم را شروع می‌کنم از GPS استفاده می‌کنم و به من می‌گوید که به راست بپیچم اما وقتی می‌خواهم به لاین سمت راست خیابان بروم تا بتوانم راحت در نقطه معین شده بپیچم، صدای بوق بلند دیگر ماشین‌ها را می‌شنوم که اعتراض می‌کنند. آنها می‌گویند حق نداری به سمت راست بیایی و باید تا آخر در لاین خودت حرکت کنی!» او با چهره‌ای متعجب این ماجرا را تعریف می‌کند و از تجربه عجیب خود در اولین هفته‌های حضور و رانندگی در خیابان‌های بارسلونا می‌گوید.

ستاره آرژانتینی می‌گوید یک راننده تاکسی او را بابت رانندگی‌اش و اینکه می‌خواسته به لاین سمت راست خیابان حرکت کند، مسخره کرده است: «به او گفتم، داداش خب من اگر بخواهم سمت راست بپیچم اول باید بیایم در لاین سمت راست خیابان. اما او زیر بار نرفت و گفت نه لازم نیست همان لاینی که هستی درست رانندگی کن و هر وقت لازم شد بپیچ! من به او گفتم خب اگر اینطور باشد وقتی می‌پیچم با ماشین دیگری تصادف می‌کنم مثلاً با خود تو، یا تو به من می‌زنی یا من به تو!»

آگوئرو که با تعجب و حرارت زیادی این ماجرا را تعریف می‌کرد سپس ادامه داد: «قسم می‌خورم که دارم راست می‌گویم. یا من بد و مریض هستم یا اینکه اوضاع خیابان‌های بارسلونا بد است. من که فکر می‌کنم راننده‌های اینجا مریض هستند!» او با این جمله توصیف خود را از وضعیت ترافیک در شهر بارسلونا بیان کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Nihat US ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    پس یک سری به خیابان های شهرهای ایران بنداز مشهد و تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی